چرا بسته های اینترنتی زود تمام می شوند؟

برخی از کاربران نسبت به تمام شدن زودهنگام بسته‌های اینترنتی خود شکایت دارند. آنها اعتقاد دارند که حجم واقعی بسته از حجمی که برای آن ذکر شده، کمتر است. همچنین سرعت واقعی بسته را کمتر از سرعت اسمی آن برآورد می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس گاهی اتمام سریع بسته‌های اینترنت به خاطر برخی دلایل همچون هک شدن وای‌فای، استفاده زیاد از اپلیکیشن‌های مالتی مدیا و به روزرسانی و فعالیت خودکار برخی برنامه‌ها است. در ادامه بررسی این دلایل پرداخته می‌شود.

فعالیت و به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها

اگر حالت به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها فعال باشد، بخش زیادی از بسته اینترنت ممکن است برای این مسئله صرف شود. در به روزرسانی خودکار برنامه‌ها بدون کسب اجازه و بدون نیاز به انجام عملیات خاصی، خود را به‌روزرسانی می‌کنند. با غیرفعال کردن این قابلیت، می‌توان در حجم بسته اینترنت صرفه‌جویی کرد.

راز آسمان پایتخت

استفاده از نرم‌افزارهای مالتی مدیا

فایل‌های متنی، صوتی و عکس حجم کمتری نسبت به فایل‌های ویدیویی دارند. محتوای نرم‌افزارهای مالتی مدیا همانند اینستاگرام که بیشتر ویدیو و تصویر است، کیفیت و در نتیجه حجم بالاتری دارند. استفاده از این‌گونه نرم‌افزارها باعث می‌شود، حجم بسته اینترنتی زودتر تمام شود.

بیشتر بخوانید:

هک شدن وای‌فای

امکان هک شدن مودم اینترنت وجود دارد. با هک شدن مودم فرد دیگری می‌تواند از حجم بسته اینترنتی شما استفاده کند. راه‌حل این موضوع عوض کردن رمز مودم است. در صورت مشکوک بودن به هک شدن مودم بهتر است با ارائه دهنده سرویس تماس گرفته شود تا راه‌حل لازم را به کار ببرند

انتهای پیام.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز