چرا برای سرمایه‌گذاری تتر بخریم؟

ارز باثبات تتر از ابتدا با هدف مصون ماندن از نوسانات و تغییرات شدید قیمتی در بازار ارزهای دیجیتال خلق شد.

به گزارش کاماپرس، شرایط اقتصادی و تغییرات قیمت دلار موجب شده که بسیاری از افراد برای حفظ دارایی‌های خود به سراغ سرمایه‎‌گذاری از طریق روش‌های مختلفی مانند خرید دلار بروند. این در حالی است که قیمت روز تتر همواره با قیمت یک دلار آمریکا برابر بوده و نه تنها از پشتوانه آن برخوردار است، بلکه تمام ویژگی‌های ممتاز ارزهای دیجیتال را نیز دارد؛ از این رو خرید تتر به جای دلار علاوه بر کمک به حفظ دارایی، سبب می‌شود از مزایای تراکنش‌های رمز ارزی نیز بهره‌مند شوید.

این گزارش به معرفی این رمز ارز و بررسی قیمت روز تتر پرداخته است.

تتر چیست؟

تتر (Tether) یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب و مطرح بازار است که در دسته استیبل کوین‌ها قرار دارد. استیبل‌کوین‌، نوعی از رمز ارز است که هر واحد از آن توسط یکی از ارزهای سنتی (فیات) جهانی مانند دلار، یورو و مانند آن پشتیبانی می‌شود؛ از این رو ارزش یک استیبل کوین همواره ثابت است.

تتر نیز یک استیبل کوین مبتنی بر بلاک‌چین است که توسط دلار آمریکا پشتیبانی شده و قیمت روز تتر با قیمت یک دلار آمریکا محاسبه می‌شود. در حال حاضر ارز دیجیتال تتر توسط شرکتی به نام Tether Limited، مدیریت شده و این شرکت وظیفه حفظ ذخایر برای پشتیبانی از توکن‌های تتر و پایداری قیمت آن را بر عهده دارد.

راز آسمان پایتخت

تتر-کاماپرس

مزایای سرمایه‌گذاری از طریق خرید و فروش تتر

در دنیای رمز ارزها پاسخ قاطعی در ارتباط با عقلانی و سودآور بودن سرمایه‌گذاری روی تتر وجود ندارد، مخصوصا که نرخ دلاری آن هرگز تغییر نمی‌کند. با این حال، برخی از ویژگی‌ها و مزایای تتر، آن را با درصد بالایی به یک گزینه مطمئن برای فعالیت در دنیای ترید تبدیل کرده است. این مزایا در ادامه بررسی شده است.

جایگزینی مطمئن برای دلار: همانطور که گفته شد، قیمت روز تتر به پشتوانه یکی از ارزهای فیات ارزشمند در دنیا یعنی دلار بستگی دارد؛ از این رو با خرید تتر می‌توان با خیال آسوده به سراغ سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال رفت و طبقه جدیدی از دارایی را به دارایی‌های قبلی اضافه کرد.

امنیت بالا: ارز دیجیتال تتر به واسطه بهره‌مندی از فناوری بلاک‌چین دارای امنیت بسیار بالایی بوده و می‌توان با اطمینان خاطر و به شیوه‌ای کاملا امن، برای انتقال پول از آن استفاده کرد.

شفافیت مالی: از دیگر مزایای خرید تتر، قابلیت مشاهده و پیگیری اطلاعات مرتبط با ارزهای پشتوانه تتر است؛ ضمن اینکه شرکت تتر به‌طور منظم گزارش‌هایی را در رابطه با ذخایر تتر منتشر می‌کند.

ثبات قیمت: قیمت روز تتر با توجه به برخورداری از پشتوانه دلاری، به ندرت و در سطوح بسیار کوچک مانند چند سنت تغییر می‌کند؛ از این رو گزینه مناسبی برای حفظ دارایی‌ها از تغییرات قیمتی است.

قابلیت تبدیل آسان به پول نقد: رمز ارز تتر را می‌توان به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان از طریق صرافی‌ها به ارزهای دیجیتال دیگر یا مخصوصا تومان تبدیل کرد.

سرعت بالا در انتقال: انتقال پول در سطوح بین‌المللی با توجه به تحریم‌‌ها و عدم دسترسی به حساب بانک‌های خارجی برای ایرانی‌ها با مشکلات بسیاری همراه است؛ در حالی که می‌توان از تتر به‌عنوان وسیله پرداخت استفاده کرده و تنها در پنج دقیقه میزان ارز موردنظر را انتقال داد.

کارمزد بسیار پایین: از دیگر مزایای خرید تتر می‌توان به پایین بودن کارمزد تراکنش آن اشاره کرد به طور که می‌توان مبالغ زیاد را با کارمزدهای جزئی انتقال داد.

تتر-کاماپرس

قیمت روز تتر

تتر به‌عنوان سومین ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال و با ارزش بازاری حدود 83 میلیارد دلار، بالاترین حجم معاملات روزانه را به خود اختصاص داده است. قیمت روز تتر با احتساب نرخ دلار در ایران در کانال 51 هزار تومان است.

خرید تتر با “بیت 24”

بیت 24، یکی از صرافی‌های مطرح و معتبر داخلی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که مزایا و خدمات فوق‌العاده‌ای برای کاربران و تریدرها (معامله­‌گران) در نظر گرفته است.

با انتخاب این مجموعه می‌توان از خدمات ویژه آن شامل امکان خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال، معامله در بستری امن و مطمئن، سرعت بالای انتقال و معاملات، برخورداری از کیف‌پول امن و اختصاصی، پشتیبانی و احراز هویت سریع بهره‌مند شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت 24
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز