چرا باید روی رمزارزها سرمایه‌ گذاری کرد؟

معامله رمزارز-کاماپرس

وضعیت بازار رمزارزها از ابتدای سال 2022 بحرانی شد، اما این بخش با شروع سال 2023 بخشی از تلاطم‌های 2022 را جبران کرد. به‌رغم قانون‌های سرسختانه و چالش‌هایی که سازمان بورس و اوراق بهادار در سال جاری برای کریپتو به وجود آورد، اما این بخش نوسان زیادی پیدا نکرد. همین موضوع سبب شده که بیشتر فعالان بازار رمزارزها نسبت به آینده این بخش امیدوار باشند و بسیاری از مدیران مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلف سرمایه خود را به سمت کریپتو هدایت کنند.

به گزارش کاماپرس، شروع گسترش بیش از پیش بازار کریپتو از مدت‌ها قبل استارت خورد. اکنون با حضور برخی از شرکت‌های نامدار مثل بلک راک و تلاش آن‌ها برای استفاده همه‌جانبه از پتانسیل این بازار سبب شده که سرمایه‌گذاران زیادی نسبت به همه‌گیری کریپتو مطمئن شوند. اخیرا لری فینک، مدیرعامل بلک راک درباره ارزهای دیجیتال درخواست‌هایی را ارائه داده که مورد توجه فعالان و معامله گران این حوزه قرار گرفته است.

نظرات سازنده فینک برای بازار رمزارزها

فینک در گفت و گو با فاکس بیزینس بیان کرده که نقش رمزارزها تا حد زیادی در دیجیتالی کردن طلا است. به نظر فینک، توجه به بازار رمزارزها بسیار حائز اهمیت بوده و به همین دلیل راه‌اندازی ای تی اف بیت کوین به قانون‌گذاران آمریکا در تسلط بیشتر بر فضای کلی کریپتو و استفاده از ظرفیت‌های این بخش کمک خواهد کرد.

به اعتقاد فینک، هم اکنون بیت کوین یک دارایی بین‌المللی محسوب می‌شود و براساس یک واحد پولی نیست. این دارایی بین‌المللی می‌تواند به عنوان یک جایگزین مناسب برای ارزهای فیات باشد.

به اعتقاد فینک، سرمایه‌گذاران این امکان را دارند از بیت کوین به عنوان پوششی در مقابل تورم استفاده کرده یا حتی با به‌کارگیری آن از کاهش ارزش سرمایه خود جلوگیری کنند.

راز آسمان پایتخت

بلک راک و اثر آن روی بازار رمزارزها

شرکت بلک راک یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های سرمایه‌گذاری جهان است که بالغ بر 9 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت آن قرار دارد. سخنان مدیرعامل این مجموعه و ارائه نظر مثبت وی درباره بیت‌کوین و فضای کلی بازار رمزارزها تاثیرات مثبتی را روی این بخش خواهد گذاشت. این موضوع تا اندازه‌ای برای معامله‌گران و فعالان بازار رمزارزها مهم جلوه داده شده که برخی ارائه چنین اظهاراتی را «فشار فینک» نامگذاری کرده‌اند. در واقع این افراد معتقدند که سخنان فینک می‌تواند باعث افزایش قیمت برخی از رمزارزها شود و مانند اهرم فشار عمل کند.

با وجود اینکه هم‌اکنون سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا نظارت شدیدی را روی بازار رمزارزها اعمال کرده است، اما همچنان سرمایه‌گذاران زیادی به این بخش ورود پیدا می‌کنند. هم‌اکنون سرمایه‌گذاران نهادی و موسسات مالی سنتی مانند بلک راک به طور قابل توجهی روی بازار رمزارزها و فناوری بلاکچین معطوف شده و مزایای احتمالی این بخش را در نظر دارند.

بهترین درگاه ایرانی برای معامله رمزارزها

با توجه به شرایط کنونی، تمامی سرمایه‌داران در سراسر دنیا به معامله رمزارز های مختلف توجه دارند. سرمایه‌گذاران زیادی در ایران حضور دارند که به حضور در بازار رمزارزها علاقه داشته و مایل به خرید و فروش بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هستند. این افراد امکان معامله رمزارزها را از طریق درگاه‌ها و وبسایت‌های معتبر داخلی داشته و می‌توانند به راحتی در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری کنند.

“صرافی” یکی از این درگاه‌های معتبر است که بسیاری از رمزارزهای معتبر بازار را لیست کرده و امکان خرید و فروش امن و راحت انواع رمزارزها را فراهم کرده است. افراد با مراجعه به این وبسایت /https://sarafi.io امکان خرید و فروش هر رمزارزی را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز