چانگان شاسی بلند خوش چهره به ایران آمد + عکس

شواهد نشان می‌دهد خودرو شاسی بلند چانگان CS35 در راه ورود به بازار ایران است.

به گزارش کاماپرس، انتشار عکسی در یک خودروبر در اتوبان ساوه- تهران که خودرو چانگان CS35 را حمل می کرد، این گمانه را مطرح کرده است که این شاسی بلند پرطرفدار چینی دوباره در ایران تولید و روانه بازار خودرو می شود.  در گذشته هم چنین تصاویری از اس دبلیو ام G05 منتشر شده بود و به فاصله اندکی این خودرو در تهران رونمایی شد.

نسخه پلاس این خودرو چند هفته پیش وارد بازار چین شد و حالا بعد از مدت کوتاهی این خودرو در جاده های ایران دیده می شود. جاده های ایران مسیر ترانزیتی بسیاری از خودروهای خارجی است که بیشتر آنها غیر چینی هستند،‌به همین دلیل به نظر می رسد مقصد اصلی چانگان CS35 جدید همین جا باشد. البته هنوز درباره اینکه چه شرکتی چانگان CS35 جدید را عرضه می کند، اطلاعاتی منتشر نشده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

 

آریاک سفر

چرا تولید چانگان در ایران متوقف شد؟

چانگان CS35 در سالهای ۹۵ تا ۹۸ توسط شرکت سایپا مونتاژ می شد . این کراس‌اوور شهری که با همکاری فورد توسعه یافته، به سرعت در بازار محبوب شد و و توانست رقبایی مثل ام وی ام X22 و جک S3 را به چالش بکشد.

پس از تحریم‌های بین‌المللی علیه صنعت خودروسازی و کوچ شرکای چینی خودروسازان از ایران، تولید چانگان CS35 نیز متوقف شد.سایر برنامه‌های چانگان برای توسعه فعالیت خود و عرضه محصولات جدید نیز تحت تاثیر این تحریم‌ها لغو شد.

اما حالا و پس از گذشت مدتی به نظر می‌رسد که چانگان CS35 در راه ورود به بازار خودرو ایران است و دوباره می تواند بساط رقبایش را بهم بریزد. کارشناسان بازار خودرو معتقدند چانگان به محض ورود به ایران به فروش بالایی دست پیدا می کند، چون قیمت این خودرو در مقایسه با خودروهایی مثل تیگو یا اس دبلیو ام G01 حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان کمتر است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چانگان شاسی بلند خوش چهره به ایران آمد + عکس

  1. محمد هادی گفته:

    ی آشغال چینی دیگه وارد ایران شد. به جای این آشغال ها برید خودروی برقی وارد کنید و زیر ساخت های خودروی برقی را پایه گذاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز