پیکاپ میتسوبیشی تریتون 2024 غوغا به پا کرد (ویدیو)

میتسوبیشی تریتون یا میتسوبیشی L200 یک پیکاپ متوسط است که تعداد کمی از آن در بازار ژاپن به فروش می رسد و بیشتر تولیدات آن به بازارهای خارجی صادر می شود. تاکنون شش نسل از این پیکاپ موفق تولید شده و بیش از 2.8 نسخه از آن در سرتاسر جهان به فروش رفته است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که میتسوبیشی تریتون مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نسل ششم میتسوبیشی تریتون در جولای 2023 رونمایی شد و در چند پیکربندی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. این نسل به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته و علاوه بر برخوداری از موتور قوی‌تر دیزلی دو توربوشارژری، توان یدک کشی آن نیز به 3.5 تن افزایش یافته است.

میتسوبیشی تریتون مدل 2024 برای کمپانی سازنده‌اش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و میتسوبیشی انتظار دارد سالیانه 200 هزار دستگاه از آن را در بیش از 100 بازار جهانی به فروش برساند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

کمپانی میتسوبیشی قصد دارد در آینده پیکاپ تریتون را با پیشرانه برقی نیز تولید کند و به این منظور راهبردهای دقیقی را مد نظر قرار داده است.

همه مدل‌های میتسوبیشی تریتون 2024 به یک موتور جدید چهار سیلندر توربو دیزل و 2.4 لیتری مجهز شده‌اند که می‌تواند 201 اسب بخار نیرو و 470 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیکاپ با گیربکس شش سرعته اتوماتیک و یا شش سرعته دستی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : میتسوبیشی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز