پیش فروش کوئیک آر و پراید وانت از 4 مردادماه آغاز می شود

یک مقام مسئول در شرکت سایپا از پیش فروش 4 محصول این شرکت شامل کوئیک معمولی، کوئیک آر و دو مدل وانت پراید از فردا شنبه 4 مردادماه خبر داد.

به گزارش کاماپرس، سیاست پیش فروش های پرتکرار توسط خودروسازان در حال اجراست تا بازار خودرو به تعادل نزدیک شود اما آنچه موفقیت این سیاست را به چالش می کشد دور بودن موعد تحویل خودروهای پیش فروش شده است. متقاضیانی که پیش از این خودرو پیش خرید کرده بودند و  اخیرا دعوتنامه تکمیل وجه برای آنها ارسال شده از افزایش قیمت خودرو ناراضی هستند و این احتمال وجود دارد که با توجه به امکان افزایش قیمت هر 3 ماه یک بار که در اختیار خودروسازان قرار گرفته، متقاضیان به شدت قبل از پیش فروش های پیش رو استقبال نکنند.

در تازه ترین تحول شرکت خودروسازی سایپا از آغاز دور جدیدی از پیش فروش خودرو با موعد تحویل سال آینده خبر داد.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: بلافاصله پس از انجام قرعه کشی طرح مشارکت در تولید طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی از فردا – چهارم مردادماه – آغاز خواهد شد.

«مجید باقری» افزود: این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.

راز آسمان پایتخت

بنا به اعلام سایپانیوز، وی اظهارداشت: پس از عرضه شاهین، کوییک. اس و ساینا. اس در طرح‌های پیشین، خودروهای کوییک معمولی و کوییک. آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا ۱۵۱ در این طرح فروش عرضه خواهند شد.

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور فروش افزود: قرعه کشی طرح مشارکت در تولید جاری سایپا، فردا (چهارم مردادماه)  با حضور نمایندگانی از نهادهای ذی ربط و رسانه‌های همگانی برگزار می‌شود و یک روز پس از آن نیز، طرح جدید را آغاز خواهیم کرد.

باقری با اشاره به تلاش خودروسازان برای تنوع بخشی و تداوم طرح‌های فروش، گفت: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه‌های مستمر را در دستور کار قرار داده اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه‌ها در بازار حرکت کنیم.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “پیش فروش کوئیک آر و پراید وانت از 4 مردادماه آغاز می شود

  1. محسن گفته:

    دیگه تو قیمت گذاری واسطه ها رو کنار زدن یهو قیمت بازار رو خودشون دست گرفتن .لعنت خدا بر خودروسازان و این دولت بی کفایت.انشا ا… آه این مردم دامنتون رو می گیره..

  2. حسن گفته:

    ن خیلی زحمت کشیده این دولت و خودرو ساز همون جوری که قول داده بود دار قیمت خورو با بازار ب ده درصد میرسونه . … قیمت بازارو نمیارن پایین قیمت کارخانه رو می رسونن به بازار .

  3. م.رسولی گفته:

    مردم محترم اگه اعتراض دارید پس چرا برای خریدن صف میکشیدخوب نخریدوقتی خودرو ساز می بینه مردم مشتاق خریدباهرقیمتی هستند اونا هم هرماه قیمت رو می بزند بالا؟؟چندماه مردم نخرن هیچی نمیشه حداقل بدونندمردم احمق نیستند فقط باید نخرید نخرید

  4. کاربر گفته:

    بخدا پشیمان میشید اگه ثبت نام بکنید چون سال 97 ثبت نام کردم شهریور 98 بهم خودرو بدهند اما قیمت 20 کارخانه شهریور 98 از قیمت بازار آزاد 97 بیشتر شد برای همین انصراف دادم که مردم را خر فرض نکنند همین بلا سر شما که ثبت نام میکنید میارن

  5. امیر گفته:

    سلام دوستان میخوام براتون تعریف کنم حکایت جاروفروش که هفته ها هیچ فروشی نداشت خلاصه شخصی گفت اگرهمه راظرف یکی دوساعت فروختم چی گفت بیست درصد ازفروش مال تو چند نفراشنا روباکارت ملی به صف کرد وکمتر ازیک ساعت همه روبه بالاترین قیمت ممکن منتها باکارت ملی فروخت.حکایت خودروسازان ماهم شده این .توروخدا نخرید.نخرید.نخرید.وگرنه اش همین وکاسه هم همین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز