پیش فروش پژو پارس TU5 و 8 محصول دیگر ایران خودرو با تحویل فوری

دوازدهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو به مناسبت دهه فجر با پیش فروش پژو پارس TU5 و ۸ محصول دیگر از امروز سه شنبه 14 بهمن ماه شروع می شود.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو به مناسبت دهه فجر طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و قیمت قطعی در نظر گرفته است. پیش از این فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو اظهار کرده بود که موعد تحویل خودروهای به فروش رسیده در طرح های فروش فوق العاده این شرکت با توجه به برطرف شدن موانع تولید از 90 روز به 40 روز رسیده است و بر این اساس می توان گفت این گونه فروش ها، به عنوان تحویل فوری ترین نوع فروش در حال حاضر شناخته می شود.

طرح  پیش فروش پژو پارس TU5 و 8 محصول دیگر ایران خودرو از امروز شروع می شود و تا پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه ادامه دارد.
پژو پارس TU5 ، دنا پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی، راناپلاس، سورن پلاس، پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای و سمند LX خودروهایی هستند که در این طرح پیش فروش عرضه می شوند. منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشدند نیز می‌توانند در این طرح فروش، مجدد اقدام به ثبت‌نام کنند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

قیمت خودروهای ارائه شده در این طرح فروش فوق العاده

آریاک سفر

قیمت رانا پلاس در این طرح حدود ۱.۷۹۵.۱۶۶.۳۱۸ ریال است. دنا پلاس هم ۱.۶۶۱.۲۲۳.۰۷۶ ریال قیمت دارد. دنا پلاس توربو دستی با قیمت ۲.۷۱۰.۹۶۴.۷۴۸ ریال عرضه می شود.

قیمت پژو پارس TU5 هم در این طرح پیش فروش ۱.۲۶۳.۴۹۱.۷۷۲ریال است. پژو پارس بنزینی ۱.۲۱۵.۴۷۴.۷۵۰ ریال قیمت دارد. پژو ۲۰۶ صندوق دار هم با قیمت ۱.۳۰۸.۷۲۰.۰۰۰ ریال عرضه شده است.

سورن پلاس۱.۸۸۵.۰۴۸.۷۱۳ ریال ، سمند ال ایکس ۱.۱۶۷.۳۵۳.۷۲۲ ریال و پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای ۱.۹۹۶.۲۱۵.۳۲۷ ریال قیمت دارند.
طبق روال همیشگی طرح‌های فروش فوق‌العاده، پس از پایان مهلت ثبت‌نام و احراز هویت متقاضیان، قرعه‌کشی از میان ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط در حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد و پس از انجام فرآیند قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران‌خودرو و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

همچنین براساس شرایط مندرج در جدول قیمتی، مبلغ یک میلیون تومان از ثمن معامله توسط مشتری، به مدت یکسال پرداخت نمی شود و به ازای دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار می گیرد. شرط مدت در این بند، صرفا در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمی‌تواند قبل از موعد مقرر، وجه باقی‌مانده را پرداخت کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پیش فروش پژو پارس TU5 و 8 محصول دیگر ایران خودرو با تحویل فوری

  1. مهران گفته:

    هنوز قیمت ها اصلاح نشده
    قیمت سمند ۶۰ تومن
    قیمت صندوقدار۷۰
    قیمت پرشیا ۸۰
    قیمت دنا ۹۰
    هر قیمتی غیر از این فقط کلاه گذاشتن سر مصرف کننده بدبخت بیچاره ست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز