پیش فروش نقد و اقساطی 3 مدل وانت تک کابین و دوکابین گروه بهمن + جزئیات

لست سکند

پیش فروش نقد و اقساط  سه مدل وانت از محصولات گروه بهمن از پنجشنبه 26 فروردین ماه به صورت ثبت نام اینترنتی آغاز می شود.

به گزارش کاماپرس در طرح پیش فروش گروه بهمن محصولاتی از قبیل وانت کارا تک کابین و دوکابین 2000 و  خودرو وانت کاپرا2 دوکابین به صورت نقد و اقساط به فروش خواهد رسید.

در این پیش فروش، در بخش نقدی ، وانت کارا تک کابین تیپ ۳ ،فرمان هیدرولیک با تجهیزات داخلی جدید به صورت نقدی به قیمت 2 میلیارد و 108 میلیون و ۵۳۵ هزار و ۳۰۰ ریال با مدل ۱۴۰۰ و موعد تحویل هفته دوم خرداد ماه ۱۴۰۰ در سه رنگ سفید، نقره ای و نقرآبی به فروش میرسد .همچنین وانت کارا دو کابین تیپ ۳ فرمان هیدرولیک، با تجهیزات داخلی جدید با قیمت ۲ میلیارد و ۲۵۸ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۳۰۰ ریال با مدل ۱۴۰۰ و موعد تحویل هفته دوم خرداد ۱۴00 در سه رنگ سفید، نقره ای ونقرآبی به فروش می رسد.

علاوه بر این در این طرح، بردر بخش نقدی،وانت کاپرا دوکابین با قیمت قطعی ۵ میلیارد و ۶۰۸ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۳۰۰ ریال با مدل ۱۴0۰ و موعد تحویل هفته دوم خرداد ۱۴00 و در یک رنگ (سفید) به متقاضیان فروخته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

جزئیات شرایط فروش اقساطی وانت کارا 2000 سی سی گروه بهمن – قیمت مصوب ، مبلغ پیش پرداخت،  مدل خودرو، رنگ های قابل عرضه ، نرخ سود تسهیلات و سایر شرایط – نیز بر اساس جدول ذیل خواهد بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز