پیش فروش محصولات ایران خودرو : پیش فروش تابستانی به زودی آغاز می‌شود

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو از پیش فروش تابستانی محصولات این شرکت که زمان آن به محض تصویب در کمیته خودرو اطلاع رسانی می شود ، خبر داد.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو و سایپا از ابتدای سال تاکنون سه مرحله پیش فروش و فروش فوق العاده برگزار کرده اند که با استقبال بسیار زیاد متقاضیان مواجه شده و قرار است طرح های پیش فروش این دو شرکت در سالجاری ادامه یابد.

در آخرین پیش فروش های ایران خودرو و سایپا شرایط جدیدی برای متقاضیان در نظر گرفته شد تا دست واسطه ها از خودروهای تولید شده در این دو شرکت کوتاه شود و انتظار می رود در پیش فروش های بعدی نیز شرایط دیگری – از جمله منع ثبت نام افرادی از یک خانواده که یک عضو یا سرپرست خانواده دارای خودرو باشد و … – به شرایط قبلی افزوده شود.

در تازه ترین تحول مرتبط با پیش فروش خودور، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران‌خودرو بیان کرد: در تابستان نیز تعدادی از محصولات خود را برای فروش به صورت پیش فروش عرضه خواهیم کرد. زمان آن به محض اینکه در کمیته خودرو مصوب شود اعلام عمومی خواهد شد.

زمان و تعداد خودروهای پیش فروش تابستانی متعاقبا اعلام می شود

آریاک سفر

بنا به اعلام تسنیم وی ادامه داد: برنامه ریزی شده که ایران‌خودرو برای تابستان مشارکت در تولید، پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده داشته باشد که زمان آن‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

مقیمی اضافه کرد: هنوز تعداد خودرو‌ها برای پیش فروش مشخص نیست و باید در کمیته خودرو تصمیم گیری می‌شود، اما بر اساس ظرفیت و میزان تولید، بیش از تعداد پیش فروش قبلی است.

وی در خصوص تحویل فروش فوق العاده 15 هزار دستگاه خودرو، اظهار کرد: خودرو‌ها قطعا در زمان 3 ماهه تعیین شده تحویل داده می‌شود همچنان که تا به امروز حدود 5 هزار خودرو از 15 هزار خودرو تحویل داده شده است.

مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به اینکه چند درصد قطعات خودرو‌های این شرکت داخلی و وارداتی است، گفت: در هر خودرو، میزان وارداتی و داخلی بودن قطعات متفاوت است. اما به طور کلی هر محصول، وابستگی کمی به خارج کشور دارد، اما وابستگی به اندازه‌ای نیست که تولید ما را دچار مشکل کند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “پیش فروش محصولات ایران خودرو : پیش فروش تابستانی به زودی آغاز می‌شود

  1. ایرانی گفته:

    زنان سرپرست خانوار دارای اولویت باشند و بدون قرعه‌کشی به ما زنان سرپرست خانوار دارای فرزند بدون خودرو ، اولویت دهید و خودرو بفروشید

  2. ثنا گفته:

    برای همسرم که یک پراید دارد کارخانه ماشین نمی دهد من هم کارمندم نیاز به ماشین دارم چرا باید شرایطی بگذارید که من نتوانم برای خودم از کارخانه ماشین بخرم خواهش میکنم شرایط ما رو درنظر بگیرید وروز بروز برای خرید خودرو شرط نزارید واقعا کسانی مثل ما هستند که احتیاج دارند

  3. زهرا گفته:

    سلام و خسته نباشید
    اونیکه این تصمیم مضخرف بر ثبتنام ماشین گذاشته ک یک خانواده فقط یک ماشین میتونن داشته باشن خودش ماشین زیرپاش رو میده ب زنش یا داداشش یا خواهرش یا بچه ی خودش خب همه لازم دارن و سرکار و هزار تا گرفتاری چراباید اذیت کنین

  4. صدا گفته:

    سلام،خانواده چهار نفره هستیم،۴ تا گواهی نامه داریم،هیچکدوم ماشین نداریم،دو تا پسرام ۲۶،و۲۱ ساله هستند،چه قدر دیگه حسرت ماسین داشتن بکشیم ،طمعکارها سیر میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخرتی ام هست ،هر چند اطمینان دارم تو همین دنیا هم تقاص پس میدن،اما نوجوونی لچه های من وامثال ما برنمیگرده

  5. الف گفته:

    خیلی زور داره به خدا…..یعنی ما که یه پرایدفکسسنی داریم، الان دیگه نمیتونیم یه نیسان که ابزار کار شوهرم هست بخریم؟؟؟؟؟حیا کنید مسئولان…فکر دیگه ای بکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز