پیش فروش شاهین و ۸ محصول دیگر سایپا با استقبال مواجه شد

پیش فروش شاهین و ۸ محصول دیگر سایپا با قیمتهای جدید با استقبال ۲۲۰ هزار نفری در ۲۴ ساعت اول مواجه شد.
به گزارش کاماپرس، شرکت خودروسازی سایپا بعد از صدور مجوز افزایش قیمت از طرف شورای رقابت، پیش فرش ۹ مدل از محصولات جدید را با قیمتهای جدید اجرا کرد که با استقبال خوبی هم مواجه شد. در این طرح پیش فروش تعداد ثبت نام کنندگان پس از ۲۴ ساعت اول از مرز ۲۲۰ هزار نفر گذشت.

طرح پیش فروش ۹ مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا با قیمت های جدید اعلام شده از سوی شورای رقابت و زمان تحویل در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴ روز سه شنبه، ششم آبان ماه شروع شد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

تمام محدودیت های مصوب کمیته خودرو اعم از محدودیت کد ملی، گواهینامه، پلاک فعال و … در این طرح لحاظ شده و ثبت نام کسانی در این طرح پذیرفته خواهد شد که مشمول این شرایط باشند. این طرح عرضه خودرو به مدت ۷۲ ساعت کاری ادامه خواهد داشت و شامگاه روز شنبه ۱۰ آبان ماه به پایان خواهد رسید. متقاضيان خريد محصولات سايپا مي توانند با ورود به سايت اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

آریاک سفر

این طرح فروش خودرو در حالی اجرا می شود که خیلی از متقاضیان معتقدند سایپا به تعهدات خود عمل نکرده است. باشگاه خبرنگاران جوان در گزارش از نارضایتی متقاضیانی نوشته بود که از قیمتهای جدید ارائه شده ناراضی بودند. چون بعد از اینکه مجوز افزایش قیمت خودرو در سه ماهه سوم سال صادر شد ، گروه خودرو سازی سایپا بر خلاف تعهد، دعوتنامه تعهدات مهر ۹۹ را با قیمت‌های جدید صادرکرده است. گفته می شود سایپا باید در تاریخ ۳۰ مهرماه دعوتنامه تعهدات تحویل مهر را برای متقاضیان صادر می کرد،‌اما این کار انجام نشد. حالا و بعد از مجوز افرایش قیمتها ، آن خودروها را با قیمتهای جدید عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز