پیش فروش شاهین سایپا بدون قرعه کشی

لست سکند

سایپا پیش فروش بدون قرعه‌کشی شاهین را آغاز کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان ثبت‌نام در پیش‌فروش سایپا می‌توانند به سایت ایرانی‌کار مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

برای شرکت در این طرح فروش که موعد تحویل خودرو توسط سایپا هفته آخر مهرماه سال جاری اعلام شده، کافیست افراد هنگام ثبت‌نام مبلغ 172 میلیون و 290 هزار تومان را به عنوان وجه علی‌الحساب بپردازند؛ لازم به تاکید است که پیش‌فروش این محصول در این طرح بدون قرعه‌کشی خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

شاهین سایپا چه مشخصاتی دارد؟

شاهین سدانی از کمپانی سایپا است که از 1400 وارد بازار شد. این محصول وزنی معادل 1260کیلوگرم دارد و 5 سرنشین می‌توانند سوار این خودرو شوند. این خودرو موتور بنزینی دارای توربو دارد که حجم آن 1497 سی‌سی است. سیلندرهای این محصول 4 عدد است که به صورت خطی مستقیم آرایش گرفته‌اند و تعداد سوپاپ آن 8 عدد است.

سیستم سوخت‌رسانی شاهین سایپا انژکتوری پاشش چند نقطه‌ای است و ظرفیت باک آن معادل با 47 لیتر بنزین تعبیه شده است. جعبه دنده این محصول از نوع دنده دستی است که دنده جلو آن 5 عدد است و اهرم تعویض دنده در قسمت کنسول میانی قرار دارد. حداکثر سرعت این خودرو 200 کیلومتر بر ساعت بوده و شتاب صفر تا 100 آن 13ثانیه طول می‌کشد؛ این محصول استاندارد آلایندگی یورو 5 را داراست.

از امکانات این خودرو می‌توان به دو عدد کیسه هوا، کلیدهای کنترلی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، مولتی مدیا با نمایشگر 7 اینچ دارای سیستم ناوبری، صندلی با تنظیم کننده ارتفاع و کورس، کمربندهای ایمنی با سیستم پیش‌کشنده، سیستم ایزوفیکس، آینه‌های جانبی برقی، شیشه‌های برقی جانبی، گرمکن شیشه عقب، سانروف، مه شکن جلو و عقب، سیستم مشایعت تا منزل، سنسور و دوربین دنده عقب و سیستم هشدار تعویض دنده اشاره کرد.
اتنهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

16 دیدگاه برای “پیش فروش شاهین سایپا بدون قرعه کشی

  1. Shp گفته:

    نسبت له فیمتش و کیفیتش گرونه ، پر ضمن چندسالی نیست که تولید میشه ، اما نه مشتری داره و نه استاندارد هست ، و‌همین باعث شده که از امسال دیگه تولید نشه ،، توقف تولید خورده

  2. احمد موسوی گفته:

    خدا بگم سایپا رو چکار کنه اگه ماشین زیاد داری خوب ماشین بنده خداهای که الان یک ساله ثبت نام کردن و پولشون تو حساب سایپا هست اول ماشین این بنده خدا ها رو بدید بعد اگه زیاد اومد پیش فروش بدون قرعه کشی بزار..بسته دیگه جیب خالی کردن

  3. میلاد جهانی گفته:

    اصلا بدرد نمیخوره ، پولتون رو هدر ندید ،
    ۲تا خریدیم هر دوتاشم یا مشکل دارن یا زود به زود دچار مشکل میشن

  4. محسن گفته:

    هر کس که این ماشین رو نداره میاد از این ماشین انتقاد میکنه ولی خداییش من خودم دارم خیلی هم ازش راضیم و با کسانی که داشتند هم زیاد صحبت کردم و خداروشکر اونا هم مشکلی فنی نداشتند در ضمن کدوم مدل ماشین ایرانی هست که اصلا خرابی نداشته باشند و این مدل هم از این قضیه مستثنا نیست و انتقاد بیشتر به هشت سوپاپه بودن موتورش است که اونم من با ظرفیت کامل تو خیلی جاها رفتم و قدرت خوبی داشت و نسبت به ماشین قبلیم(پژو slx) بهتر بود، ناگفته نماند شما باید این ماشین رو نسبت به قیمتش با ماشین های دیگه مقایسه کنید و توقع نداشته باشید از ماشین های خارجی و یا ماشین های داخلی با اختلاف قیمت زیاد بهتر باشد ویا برابری کند، از لحاظ امکانات و زیبایی هم که دیگه چیزی کم نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز