زمزمه پیش فروش ایران خودرو به مناسب عید فطر 1400

برخی کانال‌ها و شبکه های اجتماعی تخصصی خودرو از جدی شدن احتمال اعلام بخشنامه پیش فروش ایران خودرو به مناسبت عید فطر 1400خبر داده اند.

به گزارش کاماپرس، با توجه به پیش فروش سایپا به مناسبت عید فطر 1400انتظار می رود شرکت رقیب یعنی ایران خودرو نیز به این مناسبت، پیش فروش خود را طی ساعت های آینده اطلاع رسانی کند.

بعضی کانال ها و شبکه های اجتماعی تخصصی خودرو نیز که معمولا قبل از اعلام رسمی شرکت و خبرگزاری ها به اخبار پیش فروش خودروسازان دست پیدا می کنند از احتمال اعلام بخشنامه پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید به مناسبت عید فطر از سوی ایران خودرو خبر داده اند.

برای مثال کانال اخبار روز خودرو که اغلب اخبار پیش فروش اعلام شده توسط این کانال به حقیقت پیوسته ، در پست جدید خود نوشته است؛ برخی صحبت‌ها و شنیده ها خبر از برگزاری پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید از سوی ایران خودرو برای عید فطر 1400 دارد.

این کانال در مورد خودروهایی که قرار است توسط ایران خودرو پیش فروش شود نیز گمانه زنی هایی کرده و نوشته است؛ برخی محصولات احتمالی در قرعه کشی ایران خودرو به مناسبت عید فطر 1400 عبارتند از؛ تارا دنده دستی، تارا اتوماتیک، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا توربو اتوماتیک، پژو 207 پانوراما دنده دستی.

آریاک سفر

تا لحظه تنظیم این خبر – ساعت 20 سه شنبه 21 اردیبهشت ماه – ایران خودرو اطلاعیه رسمی در این باره صادر نکرده و برگزاری پیش فروش به مناسبت عید فطر 1400 را تایید یا تکذیب نکرده است.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز