پیش بینی قیمت پژو پارس و پژو 206 در اسفند 99 و فروردین 1400

قیمت پژو پارس و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در چند روز گذشته بین ۳ تا ۵ میلیون کمتر شده است.فعالان بازار خودرو معتقدند این دو خودرو تا آخر سال ریزش قیمت بیشتری را تجربه می کنند. اما خرید این دو خودرو در اسفند ۹۹ بهتر است یا در فروردین ۱۴۰۰؟

به گزارش کاماپرس، رصد بازار نشان می دهد، قیمت بیشتر خودروهای خانواده پژو در چند روز گذشته در یک روند نزولی حرکت می کند تا جایی که قیمت این خودروها بین ۳ تا ۱۲ میلیون تومان ارزان تر شده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش ۱۲ میلیون تومانی بیشترین افت قیمت را به نام خود ثبت کرده است. پژو ۲۰۷ SD اتوماتیک هم در یکی دو روز گذشته حدود10 میلیون تومان ارزان تر شده است. پژو ۲۰۷ پانوراما هم در روزهای گذشته 7 میلیون تومان ارزان‌تر شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم در حال حاضر به حدود ۱۹۵ تا ۱۹۶ میلیون تومان رسیده است. پژو پارس سال هم با ۳ میلیون کاهش نسبت به اوایل هفته قبل حالا با قیمت ۲۱۳ میلیون تومان معامله می شود. قیمت پژو ۴۰۵ GLX ، پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز و پژو پارس اتوماتیک هم حدود 3 میلیون افت داشته است.

قیمت خودرو شب عید ارزان تر است یا اوایل فروردین ۱۴۰۰؟

آریاک سفر

با اینکه قیمت بیشتر خودروهای پرطرفدار بازار مثل پراید ۱۱۱، تیبا ۲ ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس در چند روز گذشته ارزان تر شده است، اما بازار خرید و فروش خودرو همچنان سوت و کور است.

فعالان بازار معتقدند خریداران فعلا دست نگه داشته اند تا قیمت خودرو باز هم ارزان تر شود. اما سوال مهمی که مطرح می شود این است که روزهای پایانی سال برای خرید خودرو بهتر است یا روزهای ابتدای ۱۴۰۰؟

کارشناسان بازار خودرو معتقدند این روند کاهشی تا سال جدید هم ادامه دارد. آنها معتقدند کاهش ریسک های سیاسی می تواند به کاهش قیمتها کمک کند، چون خبرهایی که درباره احیای برجام در چند ماه آینده شنیده می شود و لغو بخشی از تحریم ها ، باعث ریزش در بازار خودرو می شود.

البته تعداد خودروهای جدیدی که بازار تزریق می شود هم تاثیر زیادی در کاهش قیمت خودروها در روزهای اول فروردین ماه سال ۱۴۰۰ دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز