پیش بینی قیمت ریپل؛ نرخ این رمزارز در دسامبر 1 دلار خواهد شد؟

علاقه‌مندان و معامله گران ریپل در حال افزایش هستند و این مورد افزایش سطح اطمینان معامله گران به بازار رمزارزها، به خصوص ارز دیجیتال مذکور، را یادآور می‌شود. فعالان معتقدند که معامله گران بازار ریپل به تدریج فعال‌تر خواهند شد.

به گزارش کاماپرس، برخی فعالان و معامله گران معتقدند با توجه به افزایش امیدواری نسبت به بازار رمزارزها و ریپل، قیمت این ارز دیجیتال به تدریج بالا خواهد رفت. اما سوال این است که آیا رمزارز مذکور در ماه دسامبر کانال یک دلاری را فتح خواهد کرد؟ به دست آوردن نرخ یک دلاری توسط ریپل کاملا به عملکرد معامله گران و وضعیت کل کریپتو بستگی دارد.

در کل نگاهی به وضعیت رپیل در مقایسه با 100 رمزارز برتر بازار نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال توانسته علی رغم نوسانات، مقاومت خوبی از خود نشان بدهد و نظر معامله گران زیادی را به خود جلب کند. هم اکنون نیز قیمت این ارز دیجیتال بالاتر از میانگین 200 روزه قرار گرفته که این مورد شتاب مثبت پایدار آن را نشان می‌دهد.

نگاهی به شرایط ریپل در یک ماه اخیر بیانگر آن است که روزهای سبز این رمزارز طی 30 روز گذشته زیاد بوده که ثبات روند صعودی آن را برجسته می‌کند.

نگاهی گذرا به وضعیت ریپل

در حال حاضر نرخ ریپل در محدوده 0.61 دلاری قرار دارد و ارزش کل بازار این رمزارز به محدوده 33.13 میلیارد دلاری رسیده است. طبق آخرین آمار و اطلاعات، ارزش بازاری ریپل 2.24 درصد از کل بازار رمزارزها را در اختیار دارد. این رمزارز از نظر ارزش بازار در بین رمزارزهای لایه یکم جایگاه چهارمی را از آن خود کرده است.

راز آسمان پایتخت

شاخص ترس و طمع حاکی از مثبت بودن نظرات مردم نسبت به ریپل است. هم اکنون عدد شاخص ترس و طمع ریپل در محدوده 74 قرار گرفته که طمع شدید معامله گران نسبت به آن را نشان می‌دهد.

هنگام خرید و فروش ریپل هیجانی رفتار نکنید!

با این حال معامله گران تازه وارد به دلیل کم بودن نرخ این رمزارز و افزایش سرمایه در بازار آن نباید تمامی پول خود را روی این ارز دیجیتال بگذارند. یکی از دلایل سرمایه گذاری کامل در این بازار، عدم قبول ریپل توسط صرافی‌های معتبر است. مورد دیگر به استهلاک بالای شبکه این رمزارز برمی‌گردد. در هر حال باید فعالیت در بازار ریپل مانند دیگر ارزهای دیجیتال با احتیاط کامل و نه به صورت هیجانی اتفاق بیفتاد.

درگاه ایرانی معتبر برای آگاهی از قیمت روز ریپل کدام است؟

در صورتی که مایل به مشاهده قیمت روز ریپل و بررسی دقیق وضعیت این رمزارز هستید، کافی است به وبسایت صرافی  سر بزنید. در این صرافی قیمت روز، ماه و حتی سال ریپل در روی نمودار نمایش داده می‌شود. کاربران با مراجعه به این درگاه به راحتی امکان کسب اطلاعات دقیق درباره رمزارز مذکور را خواهند داشت.

علاوه بر آن، با ثبت‌نام و پشت سر گذاشتن فرآیند احراز هویت در این درگاه، امکان معامله ریپل یا ذخیره سازی آن در کیف پول صرافی وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز