پیشنهاد کتاب ؛ به مناسبت نمایشگاه کتاب تهران / 27 اردیبهشت

سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران امروز 27 اردیبهشت ماه به صورت مجازی برگزار  شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کتاب، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به تعطیلی فیزیکی نمایشگاه کتاب با مراجعه به سایت نمایشگاه مجازی کتاب می‌توانید کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنید. در این مطلب قصد داریم چند کتاب از نشر هیرمند معرفی کنیم که با مراجعه به نمایشگاه کتاب می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

نشر هیرمند در سال 1359 با مدیریت مرحوم حمید باقرزاده آغاز به کار کرد. باقرزاده به پاس داشت زیست بوم کشور نام انتشارات خود را انتخاب کرد. این نشر بیشتر در حوزه فرهنگ و ادبیات فعالیت می‌کند و طی 4 دهه فعالیت، 800 عنوان کتاب با بیش از یک میلیون و پانصد هزار نسخه عرضه کرده است. نشر هیرمند در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران که سال 1395 برگزار شد عنوان ناشر برگزیده را ازآن خود کرد.

آریاک سفر

1- تبلیغات به زبان آدمیزاد

نویسنده: گری آر.دال

مترجم: راضیه اسلامیه

این کتاب سعی کرده مسیر تبلیغات را به افراد نشان دهد تا موثر عمل کنند. این اثر برای صاحبان کسب و کار که می‌خواهند با تبلیغات رونق بیشتری یابند، مناسب است.

2- پس از کمونیسم

گردآوری و ترجمه: فرید قدمی

در این کتاب نویسنده مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه نویسندگان بلغارستانی را جمع‌آوری کرده که ویژگی مشترک همه آنها طنز بسیار قوی است.

3- دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد

نویسنده‌ها: راین دیس و راس هنبری

مترجم: محمد فانی

کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد سعی کرده با آموزش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال به زبان ساده، خواننده را به یک دیجیتال مارکتر تبدیل کند.

4- پناهندگان

نویسنده: ویت تانگ ون

مترجم: سعید کلاتی

برخی افراد با جبر زمان و شرایط به تبعیدی ناخواسته می‌روند و از سرزمین خود دور می‌شوند. این کتاب شش داستان کوتاه از زندگی پناهندگان ویتنامی بعد از هجوم کمونیستها را روایت می‌کند.

5- مصاحبه‌های کاری به زبان آدمیزاد

نویسنده: جویس لین کندی

مترجم: لیلا رسولی

در این کتاب با تکنیک‌ها، مهارت‌ها، ویژگی‌ها، اصول مصاحبه و… آشنا می‌شوید که اجرای راهنمایی‌ها سبب می‌شود تا در مصاحبه‌ها برگزیده شوید.

6- آدولف هیتلر و نقش من در سقوطش

نویسنده: اسپایک میلیگان

مترجم: رضا اسکندری‌آذر

این کتاب از مجموعه 7 مجلدی خاطرات نویسنده در جنگ جهانی دوم روایت شده  که بر پایه طنز نوشته شده است. نویسنده این کتاب لقب پدربزرگ معنوی طنزنویسان مدرن بریتانیا را گرفته است.

7- نوآوری در کسب و کار به زبان آدمیزاد

نویسنده: الکساندر هیام

مترجم: مسعود مبارکی

خلاقیت در کار تاجران بسیار مهم است و همین امر سبب موفقیت این افراد خواهد شد. در این کتاب ایده‌های جدید، حل مشکلات به شکل خلاق، دستابی به درآمد بیشتر،  نوآوری، مهارت تفکر خلاق و… به مخاطب آموزش داده می‌شود.

8- بازاریابی استراتژیک

نویسنده‌ها: راسل آبرت و مایکل بندیکسن

مترجم: حسام خضرایی‌حاذق‌فکر

نویسنده در این کتاب مدیریت استراتژیک را به صورت دقیق برای مخاطب تعریف کرده و اهمیت به کارگیری تفکر، مدیریت استراتژیک و برنامه‌ریزی در سازمان‌ها همچنین رقابتی کردن کسب‌وکارها را نیز در این کتاب آموزش داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : انتشارات هیرمند
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز