پیش‌بینی دمای بالای 50 درجه برای اربعین امسال/ پیاده روی برگزار می شود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دبیر قرارگاه بهداشت و درمان اربعین از پیش‌بینی درجه حرارت بالای 50 درجه در مراسم اربعین امسال و لزوم مقابله با گرمازدگی در این ایام خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دکتر جعفر میعادفر با اشاره به آغاز حرکت زائران از 27 مرداد تا 18 شهریور، گفت: باید چند روز قبل از آغاز حرکت زائران، امکانات و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی لازم در مرزهای شرق و غرب کشور فراهم شود.

وی با اشاره به اقدامات ستاد وزارت بهداشت در این رابطه، از حفظ بهداشت عمومی زائران، تشخیص به موقع بیماری‌ها مخصوصا بیماری‌های قابل انتقال از آب و غذا، درمان به موقع به ویژه گرمازدگی و آمادگی برای ارائه خدمات در حوادث غیرمترقبه به عنوان مهم‌ترین اهداف قرارگاه بهداشت و درمان اربعین یاد کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رییس سازمان اورژانس کشور درباره ورود اتباع غیرمقیم در این بازه زمانی، گفت: ورود اتباع خارجی غیرمقیم به کشور از طریق مرزهای میرجاوه، ریمدان، ارس و بیله سوار و خروجی آنها از طریق مرزهای چذابه، باشماق و تمرچین است. همچنین اتباع خارجی مقیم ایران می‌توانند از مرز شلمچه به عراق عزیمت کنند.

وی همچنین با اشاره به تردد زائران ایرانی از 6 مرز مشترک با عراق، ادامه داد: پیش بینی ما این است که اوج تردد زائران از 6 شهریوربه بعد باشد، بنابراین کلیه نیروهای بهداشتی و درمانی برای ارایه خدمات به زائران در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز