پژو 206 تیپ دو به مدار گرانی برگشت/ پژو 405 اس ال ایکس در بازار چند؟

لست سکند

از بازار خودرو خبر می رسد که برخی خودروها از جمله پژو 206 تیپ دو ، پژو 405 اس ال ایکس و پژو پارس سال که طی هفته های اخیر مسیر نزولی قیمت را طی می کردند به مدار گرانی بازگشته اند.

به گزارش کاماپرس، بازار خودرو این روزها همچنان در تب و تاب و نوسان نرخ است و برخلاف هفته های گذشته که شاهد حرکت دسته جمعی قیمت خودروها به کانال های پائین تر بودیم در این هفته قیمت برخی خودروها رو به افزایش و برخی دیگر رو به کاهش گذاشته است.

تیپ دو گران شد، تیپ 5 ثابت ماند

در بین خودروهایی که طی روزهای اخیر گرانی را تجربه می کنند پژو 206 تیپ دو و پژو 405 اس ال ایکس خودروهای شاخص تری هستند. این دو خودرو خصوصا پژو 206 تیپ دو هفته های متوالی شاهد کاهش قیمت بود و در آذرماه قیمت این خودرو تا مرز 170 میلیون تومان نیز کاهش یافت اما اکنون قیمت پژو 206 تیپ دو در بازار به 184 میلیون تومان رسیده است. افزایش حدود 10 میلیون تومانی قیمت پژو 206 تیپ 2 در حالیست که تیپ 5 این خودرو بدون تغییر قیمت در محدوده 244 میلیون تومان معامله می شود.

405 اس ال ایکس 8 میلیون بالا رفت

راز آسمان پایتخت

پژو 405 اس ال ایکس نیز خودرویی بوده که روند نزولی قیمت آن متوقف شده و طی هفته اخیر با افزایش حدود 8 میلیونی به 183 میلیون تومان رسیده است. پژو پارس سال محصول دیگر ایران خودرو در آذرماه روند نزولی قیمت را تا 190 میلیون تومان طی کرد اما اکنون قیمت این خودرو نیز با افزایش 6 میلیون تومانی به 196 میلیون تومان رسیده است.

گرانی 1 تا 2 میلیونی قیمت انواع تیبا

در بین محصولات پرتیراژ سایپا نیز دو خودرو تیبا صندوق دار و تیبا 2 با افزایش قیمت مواجه شده اند البته افزایش قیمت این دو خودرو در حد 1 تا 2 میلیون تومان است به گونه ای که تیبا صندوق دار اکنون به قیمت 112 میلیون تومان و تیبا 2 به قیمت 121 میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار  و گزارش های مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز