پژو پارس و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در سال ۱۴۰۰ چقدر گران‌تر شدند؟

رصد بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت بیشتر خودروهای پرطرفدار بازار مثل پژو پارس و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در روزهای نخست سال ۱۴۰۰ با افزایش زیادی همراه است.

به گزارش کاماپرس، آگهی های فروش خودرو از گرانی دوباره خودروهای پرفروش بازار خبر می‌دهد. بررسی این آگهی ها نشان می‌دهد در چند روز ابتدایی سال ۱۴۰۰ قیمت خودروهای ایران خودرو بین 5 تا 22 میلیون تومان، و قیمت خودروهای سایپا نیز بین 5 تا 10 میلیون تومان نسبت به روزهای پایانی سال ۹۹ گران تر شده اند.

قیمت پژو پارس در سال ۱۴۰۰

پژو پارس سال در روزهای پایانی سال ۹۹ با قیمت ۲۱۳ میلیون تومان فروخته می شد، اما در حال حاضر قیمت این خودرو حدود ۲۲۱ میلیون تومان است. قیمت پژو پارس TU5 هم حدود ۱۲ میلیون تومان افزایش داشته است.

این خودرو در روزهای پایانی سال گذشته با قیمت ۲۴۳ میلیون تومان معامله می شد، اما در حال حاضر ۲۵۵ میلیون تومان قیمت دارد.قیمت پژو پارس دو گانه سوز هم حدود ۱۳ میلیون تومان گران تر شده است. این خودرو در اسفند ماه ۹۹ حدود ۲۲۰ میلیون تومان قیمت داشت، اما حالا با قیمت ۲۳۳ میلیون تومان فروخته می شود.

آریاک سفر

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و افزایش ۱۵ میلیون تومانی

رصد بازار نشان می دهد قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که یکی از خودروهای پرطرفدار بازار است در روزهای ابتدایی سال حدود ۱۵ میلیون تومان گران تر شده است. این خودرو در اسفند ماه سال گذشته با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان فروخته می شد،‌اما در حال حاضر قیمت این خودرو حدود ۲۰۳ میلیون تومان است.

 سمند LX و دنا پلاس توربو اتوماتیک چند؟

قیمت سمند LX در بازار حدود 14 میلیون افزایش داشته است. این خودرو در سال گذشته با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان معامله می شد، اما حالا ۱۹۴ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک هم حدود 20 میلیون تومان بیشتر شده است. این خودرو در روزهای پایانی سال ۹۹ با قیمت ۳۹۷ میلیون تومان فروخته می شد، اما در حال حاضر قیمت این خودرو ۴۱۷ میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز