پژو پارس سال در آستانه سقوط از مرز 200 میلیون/ سمند EF7 زیر 200 میلیون رفت

بازار خودرو در ادامه روند کاهشی خود قیمت های پائین تر از 200 میلیون را برای سمند EF7 ثبت کرده است و پژو پارس سال به عنوان یکی از محبوب ترین خودروهای خانوارها و جوانان در آستانه سقوط به زیر مرز 200 میلیون تومان قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، در بازار خودرو قیمت پژو پارس مقاومت شدیدی در برابر سقوط از خود نشان می دهد چرا که این خودرو در بین خودروهای داخلی به دلایل فنی هم محبوب خانواده ها است و هم محبوب جوانان. با این حال روند کاهشی قیمت در بازار خودرو به آنجا رسیده که انواع پژو پارس هم در حال تخلیه حباب قیمت هستند و پژو پارس سال که نوع معمولی این خودرو – بدون موتور TU5- است اکنون به قیمت 202 میلیون تومان خرید و فروش می شود و دور از ذهن نیست این خودرو در معاملات امروز و روزهای آتی به زیر 200 میلیون سقوط کند.

قفل شدن بازار خودرو دست دلالان را بسته است

خودرو تک در گزارشی به وضعیت بازار خودرو پرداخته و نوشته است؛ قفل شدن بازار خودرو که تحت تاثیر انتظارات طرف تقاضا برای کاهش بیشتر قیمت خودرو شکل گرفته، دست دلالان را برای افزایش و حتی حفظ قیمت خودرو در سطوح قبل بسته است.

به نوشته این سایت تخصصی خودرو، قیمت سمند ال ایکس 4 میلیون تومان دیگر کاهش یافت. به این ترتیب قیمت سمند LX از 180 میلیون در روز گذشته به 176 میلیون تومان رسید. قیمت سمند EF7 هم با کاهش محسوسی مواجه شد. قیمت سمند ای اف سون با ریزشی 5 میلیون تومانی به 195 میلیون تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

کاهش 4 و 5 میلیونی قیمت ها در خانواده پژو 206

قیمت پژو 206 تیپ 2 هم امروز 4 میلیون تومان دیگر کاهش یافت و به 184 میلیون تومان رسید. قیمت پژو 206 تیپ 5 هم نسبت به دیروز کاهش 5 میلیون تومانی را تجربه کرد و روی 252 میلیون تومان ایستاد.

پراید هم ارزان تر شد

قیمت پراید هم طی روزهای اخیر در تمامی مدل ها کاهشی بوده هر چند میزان کاهش قیمت ارزان ترین خودروی بازار کشور به نسبت محصولات ایران خودرو نبود. قیمت پراید 131 امروز با کاهش یک میلیون تومانی به محدوده 102 تا 103 میلیون رسید و قیمت پراید 132 نیز با 2 میلیون کاهش به 104 میلیون تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز