پورشه ماکان 2022 ؛ زیبای آلمانی رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

نسل جدید پورشه ماکان با تغییراتی ارزنده در بدنه و پیشرانه به بازار معرفی شد. پورشه ماکان چیزی از قدرت و زیبایی کم نداشت تا اینکه در مدل جدید به هر کدام آنها افزوده شد. پیشنهاد می کنیم این ویدیو را حتما با صدا ببینید تا از لذت غرش اگزوز این ماشین لذت ببرید.

به گزارش کاماپرس، پورشه ماکان مدل GTS با یک موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری مجهز به توربوشارژر دوگانه عرضه می شود که قادر است 434 اسب بخار قدرت تولید کند. از طرفی پورشه ماکان در مدل پایه با یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر عرضه می شود که می تواند 261 اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار دهد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : پورشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پورشه ماکان 2022 ؛ زیبای آلمانی رونمایی شد (ویدیو)

  1. GADIEL&Me گفته:

    درود و صد بدرود
    ما از سازنده و ادیتور کلیپ های خودرو بسیار سپاسگزاریم که چه آگاهانه و چه از روی ذوق و سلیقه با طراحی هوشمندانه و انسان دوستانه هدیه ایی گرانقیمت را برای همراهان جهان هستی خود به ارمغان آوردند ایشان کلید اصلی رسیدن به همان خودرو را برای مردم به اشتراک گذاشتن از موسیقی خاص و ایجاد لذت در قدرت رویاپردازی هدیه بزرگی به مردم هست دستان قدرتمند شمارا میبوسم و به ذهن برتر و ذات الهی شما سر تعظیم فرود میارم برای همه شما آرزوی بهترین ها و حال دل خوب را آرزومندم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز