پنج قربانی جدید کشتی تایتانیک را بشناسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در روز یکشنبه هفته گذشته، زیردریایی تایتان برای بازید از بقایای کشتی تایتانیک به اعماق دریا سفر کرده و به همراه پنج سرنشین خود ناپدید شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس این زیردریایی 5 سرنشین داشته که یکی از آنها هامیش هاردینگ 58 ساله بوده است. هاردینگ جست‌وجوگر و گردشگری که پیشتر به فضا و قطب جنوب سفر کرده، اهل بریتانیا بود. شاهزاده داوود پاکستانی و فرزند 19 ساله او دیگر سرنشینان تایتان بودند. داوود، از حامین اصلی دو بنیاد خیریه شاه چارلز، تاجر و عضو یکی از ثروتمندترین خانواده‌های پاکستان بود.

پال هنری نارگوله، ناخدای اسبق نیروی دریایی فرانسه، که مسافر این زیردریایی بود؛ یکی از اعضای گروهی بود که اولین بار برای پیدا کردن بقایای کشتی تایتانیک رفتند. او علاقه زیادی به تحقیق درباره کشتی تایتانیک داشته است. آخرین نفر که مسئولیت اجرای این تور تفریحی را بر عهده داشته، استاکتن راش 61 ساله یکی از مدیران اجرایی شرکت اوشن گیت بوده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

این گردشگران با پرداخت 250 هزار دلار، سوار یک زیردریایی 6/7 متری شده و برای بازدید از بقایای کشتی تایتانیک به عمق 4 هزار متری دریا رفتند. پس از گذشت 1 ساعت و 45 دقیقه ارتباط زیر دریایی با مرکز کنترل قطع شده و موقعیت آن گم شد. پس از جست‌وجوهای گارد ساحلی آمریکا متلاشی شدن زیردریایی علت ناپدید شدن آن و مرگ سرنشینان اعلام شد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پنج قربانی جدید کشتی تایتانیک را بشناسید

  1. Masa گفته:

    تصورشم وحشتناکه. مرگ تو دریا خودش بحد کافی وحشتناک هست، چه برسه تو زیر دریایی و با انفجار. خدا همچین مرگی رو واسه هیچ کس نیاره، البته خیلی بی عقلی کردن سوار همچین حلبی شدن که با دسته ی پلی استیشن حرکت میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز