پنج عطر نوستالژیک مردانه برای آقایان شیک پوش

پنج عطر نوستالژیک مردانه

عطرهای نوستالژیک احساسات مثبت و شیرینی را در خاطرات گذشته افراد تداعی می‌کند. با اینکه در سال‌های اخیر دایره رایحه جدید عطرها بیشتر شده ولی هیچ‌کدام نمی‌توانند جای عطر نوستالژیک را برای افراد خاطره باز پر کنند؛ بنابراین باید گفت که این عطرها تا همیشه محبوب و پرفروش باقی می‌مانند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت ریحا 5 عطر نوستالژیک مردانه را معرفی می‌کند:

1ـ عطر نوستالژیک مردانه کاپیتان بلک ادوپرفیوم

قیمت این عطر با حجم 100 میل در لحظه تهیه این گزارش 754 هزار تومان است .طبع و طعم این عطر گرم و تلخ است که با رایحه توتون و تنباکو، چوب و ادویه های گیاهی احساس آرامش بخشی دارد. با توجه به نظرات کاربران؛ ماندگاری و پخش بو مناسبی دارد و رایحه‌ اسطوره‌ای آن احساس اقتدار و اعتماد به نفس را تقویت می‌کند.     کاپیتان-بلک-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

2ـ کول واتر ادوتویلت مردانه دیویدُف

قیمت این عطر در دو حجم 200 و 125 میل، 2میلیون و 873 هزارتومان و یک میلیون و 978هزار تومان است. طبع و طعم این عطر خنک، شیرین و ملایم است که با ترکیبی از رایحه‌های دریایی، گیاهان سبز نعناع، رزماری و اسطخودوس احساس تازگی، سرزندگی و نشاط می‌دهد. این محصول با توجه به نظرات کاربران ماندگاری و پخش بو متوسطی دارد.

راز آسمان پایتخت

کول واتر-دیویدف-کاماپرس

3ـ زینو ادوتویلت مردانه دیویدُف

قیمت این عطر در حجم 125 میل، یک‌میلیون و 795 هزارتومان است. طبع و طعم این عطر گرم و تلخ است که با ترکیبی از رایحه‌های چوب صندل، اسطخودوس، رز و نعناع هندی همراه است. با توجه به نظرات کاربران رایحه‌ آن مطبوع و فرح بخش است و ماندگاری و پخش بو بسیار بالایی نیز دارد.

زینو-ادوتویلت-مردانه-کاماپرس

4ـ هوگو ادوتویلت مردانه

قیمت این عطر در حجم 200 و 125 میل، 3میلیون و199 هزار تومان و دو میلیون و 791 هزار تومان است. طبع و طعم این عطر، خنک و تند و ملایم است که با ترکیبی از رایحه‌های گریپ فروت، اسطخودوس، نعناع و گل های شمعدانی و یاسمن سفید ترکیبی ترش و شیرین دارد که احساس طراوت، تازگی و نشاط را افزایش می دهد.با توجه به نظرات کاربران این عطر بوی چوب و چمن خیس به همراه دارد و ماندگاری و پخش بو بسیار بالایی دارد.

هوگو-ادوتویلت-مردانه-کاماپرس

5ـ دکلریشن ادوتویلت مردانه

قیمت این عطر با حجم 100 میل 4میلیون و 922هزارتومان است. طبع این عطر معتدل و تند است که با ترکیبی از رایحه‌های چوبی ومرکباتی مثل پرتقال و نارنج و ادویه‌های تازه‌ای مانند هل و زیره، طعمی بین تلخ و شیرین دارد که احساس ملایم و آرامش بخشی را منتقل می‌کند. با توجه به نظرات کاربران ماندگاری و پخش بو این عطر مناسب و معمولی است.

دکلریشن-ادوتویلت-مردانه-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ریحا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز