پنج بخار‌پز پرفروش در بازار + قیمت

خرید لوازم‌خانگی یکی از دغدغه‌های افراد بخصوص خانم‌ها است. با خرید اینترنتی امکان مقایسه برندها به صورت همزمان و بدون محدودیت زمان وجود دارد. بخارپز یکی از محصولات بادوامی است که با یک انتخاب مناسب می‌تواند سالها شما را از خرید مجدد محصول بی‌نیاز کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین بخارپز‌های بازار را با جست‌و‌جو در سایت‌های فروشگاهی معرفی می‌کند.

1-بخارپز پارس‌خزر مدل Digi Steel

این محصول سه طبقه است و ظرفیت آن به 13 لیتر می‌رسد. توان مصرفی آن 650 وات است. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به این اشاره کرد که امکان پخت همزمان انواع غذا‌ها را دارد. از طریق نشانگر میزان آب آن می‌توانید میزان آب باقی‌مانده را ببینید و در حین پخت آب به غذا اضافه کنید. قیمت این محصول حدودا یک میلیون و 819 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2- بخارپز میگل مدل GSC 800

بخارپز میگل دارای صفحه کنترل دیجیتال است. این محصول سه سبد دارد و ظرفیت آن 10 لیتر است. از ویژگی‌های این کالا می‌توان به ظرف مخصوص پخت برنج به صورت بخارپز و بدنه استیل ضد زنگ آن اشاره کرد. قیمت این مدل حدودا 2 میلیون و 169 هزار تومان است.

3-بخار‌پز پارس‌خزر مدل FS-12000P

این محصول یک تایمر 60 دقیقه‌ای دارد که با تنظیم آن غذاها دقیق و به موقع حاضر می‌شوند. از مزیت‌های این مدل می‌توان به داشتن امکان استفاده به صورت یک طبقه حجیم اشاره کرد به صورتی که تمام طبقات به یک طبقه بزرگ با فضای بیشتر تبدیل می‌شوند. قیمت این محصول حدودا یک میلیون و 795 هزار تومان است.

4-بخار‌‌پز فلر مدل SC87

این محصول دارای 3 طبقه و ظرفیت 9 لیتری است. این مدل با توان 800 واتی در کمتر از 40 ثانیه پخت غذا و تولید بخار را شروع می‌کند. از ویژگی‌های آن می‌توان به  پخت چند ماده غذایی به صورت همزمان اشاره کرد. قیمت این بخارپز حدودا 4 میلیون و 80 هزار تومان است.

5- بخارپز تفال Steam Cuisine VC4003

این محصول 3 ظرف با طبقات توری متحرک دارد. داشتن حلقه رسوب‌گیری توربو از جمله ویژگی‌های آن است. این مدل ظرف مخصوص پخت ماهی و برنج دارد. امکان افزودن آب از خارج دیگر ویژگی این محصول است. قیمت آن حدودا 6 میلیون و 800 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزرفلرمیگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز