پشت پرده خودکشی دختر دانشجو در دانشگاه تهران/ ادعای درخواست نامشروع از طرف استاد

لست سکند

پیش از ظهر امروز یک دختر دانشجو در دانشکده فنی دانشگاه تهران اقدام به خودکشی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس اخبار منتشرشده در رسانه‌ها، به نظر می‌رسد اصرار استاد این دانشجو مبنی بر درج نام یک فرد غیرمسئول در مقاله علمی سبب شده تا این دختر دانشجو پس از تهدید، دست به خودکشی بزند.

این دانشجو که در مقطع دکتری رشته برق تحصیل می‌کند، در مقابل اصرار استاد خود برای درج نام فردی غیرمسئول در یک مقاله دانشگاهی، خود را از طبقه دوم دانشکده برق در امیرآباد شمالی، به پایین پرتاب کرده است. برخی از منابع اظهار کرده‌اند: دانشجو به استاد می‌گوید اگر از درج نام آن شخص خودداری نکند، به خودش آسیب می‌رساند که با ادامه بحث با استاد، متاسفانه این دانشجو اقدام به خودکشی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نام این دانشجو را زهرا ج. اعلام کرده است. این دانشجو به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما صبح امروز 13 آذرماه درگذشت.

اوایل آبان‌ماه نیز اخباری مبنی بر خودکشی یکی از دانشجویان پسر دانشگاه تهران منتشر شد. بنابه اعلام خبرگزاری مهر این پسر که در مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری تحصیل می‌کرد، خود را حلق‌آویز کرده بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پشت پرده خودکشی دختر دانشجو در دانشگاه تهران/ ادعای درخواست نامشروع از طرف استاد

  1. آزاده صادقی گفته:

    من خودم دانشجو بودم و استادها همیشه درخواست اضافه کردن نام نفر سوم یا چهارم دارند حتی اگر هیچ کمکی نکرده باشند و اصلا اتفاق عجیبی نیست. عجب دختر خودخواه و روانی بوده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز