پر فروش ترین ماشین ظرفشویی های ایرانی در بازار لوازم خانگی

لست سکند

چند سالی از ورود ماشین ظرفشویی به بازار لوازم خانگی می‌گذرد و به مرور از یک کالای لوکس خانگی، به یکی از ضروریات تبدیل شده است. در بازار ایران هم انواع ماشین ظرفشویی رومیزی و زمینی ایرانی و خارجی در بازار موجود است که با توجه به امکانات، ظرفیت و برندشان تنوع قیمتی زیادی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به تورم و گرانی در تمام بازارها، قیمت محصولات در بازار لوازم خانگی نیز بیش از پیش برای افراد اهمیت پیدا کرده است. در ادامه قیمت پرفروش‌ ترین ماشین های ظرفشویی ایرانی موجود در بازار بررسی خواهد شد؛

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462S

قیمت: 13 میلیون و 490 هزارتومان

راز آسمان پایتخت

این مدل از این برند مناسب خانواده 14 نفره و برچسب مصرف انرژی آن ++A است. از برنامه‌های شستشو این محصول می‌توان از شستشوی اقتصادی، شستشوی ملایم ظروف کریستالی، شستشوی سریع، پیش شستشو برای خیساندن ظرف، شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف نام برد تا جایی که جی پلاس ادعا می‌کند محصولش ظروف بسیار کثیف و چرب را با فناوری مورد نیاز تمیز می‌کند. این ماشین ظرفشویی از نوع مبله و به قفل کودک مجهز شده است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303

قیمت: 15 میلیون و 536 هزارتومان

این محصول از پاکشوما برای جمعیت 15 نفر مناسب و دارای برچسب مصرف انرژی A++ است. این مدل از پاکشوما 3 سبد دارد و همچنین به قفل کودک تجهیز شده است. از امکانات ویژه این محصول می‌توان به نمایشگر و  8 برنامه شست‌وشو اشاره کرد که شستشوی ظروف حساس، شستوشوی اقتصادی، شروع با تاخیر، شستشوی با نصف ظرفیت و … جزئی از این برنامه‌ها است.

ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513

قیمت: 16 میلیون تومان

این ماشین ظرفشویی با برچسب مصرف انرژی A++ عرضه می‌شود. سه عدد سبد و 2 قفسه در بالا از امکانات داخلی این محصول است. این مدل از کندی دارای نمایشگر، قفل کودک و 8 برنامه شستشو است. از برنامه‌های شستشو این محصول می‌توان به شستشوی خودکار، شستشوی ظروف حساس، شستشوی شدید، شروع با تاخیر، شستشوی میوه و سبزی، شدید شویی و… اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی از نوع مبله است.

ماشین ظرفشویی دوو DWK-2560

قیمت: 19 میلیون و 500 هزارتومان

این مدل از محصول دوو 15 نفره و نوع آن مبله است. از ویژگی‌های آن می‌توان برنامه آبکشی، برنامه شستشو با قرص، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع، شستشو با تاخیر، سیستم کنترل نشتی آب و … نام برد. این ماشین ظرفشویی با برچسب مصرف انرژی ++A ارائه می‌شود و مجهز به نمایشگر است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302

قیمت: 15 میلیون و 689 هزارتومان

دکمه‌های لمسی، سه سبد و قفسه در بالا از ویژگی‌های این مدل از پاکشوما است. این ماشین ظرفشویی به قفل کودک مجهز شده و با برچسب مصرف انرژی A+++ در بازار موجود است. البته نوع این مدل پاکشوما مبله است.

این محصول نمایشگر دارد و از امکانات ویژه آن می‌توان به شستشوی ظروف حساس، شستشوی اقتصادی، شتشوی سریع، شستشوی میوه و سبزی و… اشاره کرد.

ماشین ظرفشویی سام مدل DW-180

قیمت: 12 میلیون و 880 هزارتومان

ارتفاع این محصول 84.5 سانتی‌متر و عمق آن 60 سانتی‌متر است. این محصول که برای 14 نفر مناسب است با برچسب مصرف انرژی A++ عرضه می‌شود.

نوع این ماشین ظرفشویی ایستاده است که امکاناتی همچون شروع با تاخیر، نمایشگر و سه عدد سبد دارد.

ماشین ظرفشویی سام مدل DW185

قیمت: 14 میلیون و 420 هزارتومان

ارتفاع این مدل از ماشین ظرفشویی سام 14 نفره، 84.5 سانتی‌متر و عمق آن 60 سانتی‌متر است. نوع این محصول ایستاده است و 8 برنامه شستشو از جمله شستشوی سریع، شستشوی اقتصادی و … دارد. برچسب  مصرف انرژی این محصول A+++  را نشان می‌دهد.

ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3

قیمت: 14 میلیون و 996 هزارتومان

این محصول مناسب جمعیت 14 نفره است و با برچسب مصرف انرژی A++ در نوع مبله عرضه می‌شود. ارتفاع این ماشین ظرفشویی 85 سانتی‌متر و عمق آن 60 سانتی‌متر است. این محصول امرسان به قفل کودک، نمایشگر و دکمه‌های لمسی تجهیز شده است. از امکانات ویژه این محصول می‌توان به خود پاک شونده، شستشو با دمای بالا، بخارشو، شستشو میوه و سبزیجات، شستشوی قاشق چنگال و … اشاره کرد.

ماشین ظرفشویی الگانس مدل WQP10

قیمت: 15 میلیون و 600 هزارتومان

این ماشین ظرفشویی مناسب برای 10 نفر است و روی میز قرار می‌گیرد همچنین با برچسب مصرف انرژی A+ عرضه می‌شود. این محصول به قفل کوذک و نمایشگر مجهز است و دارای 9 برنامه شستشو است. از برنامه‌های شستشو این محصول می‌توان از شست‌وشوی اقتصادی، شست‌وشو با نصف ظرفیت، میوه شور، تعویق شست‌وشو، شستشوی 60 دقیقه‌ای و… نام برد. این محصول ادعا می‌کند کم صداست و عیب‌یاب خودکار دارد.

مرتبط با : امرسانپاکشوماجی پلاسدووسام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز