پر فروش ترین لپ تاپ مایکروسافت + قیمت

لست سکند

لپ تاپ‌های مایکروسافت با نام سرفیس عرضه می شود که لمسی بودن آن‌ها باعث شده نسبت به سایر محصولات، کاربردهای بیشتری داشته باشند. کیفیت بالای صفحه نمایش و رنگ‌های خیره‌کننده، از عواملی هستند که باعث محبوبیت لپ تاپ‌های مایکروسافت ‌شده است.

به گزارش کاماپرس، این دستگاه‌ها وزن کمی دارند و برای افرادی که به صورت دائمی لپ تاپ خود را جابه‌جا می‌کنند، بسیار مناسب و ایده‌آل است. شارژدهی طولانی مدت نیز از سایر عواملی است که باعث محبوبیت لپ تاپ‌های مایکروسافت شده است.

این گزارش به بررسی پرفروش‌ترین ترین لپ تاپ‌های مایکروسافت و ویژگی‌ آنها پرداخته است.

لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Laptop 4 13-AA

این لپ تاپ در سال 2021 وارد بازار شد و پردازنده جدید و قوی آن باعث شده که تا حد زیادی نسبت به نسل قبلی عملکرد بهتری داشته باشد؛ با این وجود، ظاهر آن تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد. این لپ تاپ با صفحه نمایش 13.5 اینچی تولید می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های آن عمر بالای باتری است. به ادعای مایکروسافت، این لپ تاپ در صورت شارژ کامل بودن باتری می‌تواند هفت ساعت بدون نیاز به اتصال به برق روشن بماند.

همچنین این لپ تاپ، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده تجاری محسوب می‌شود و دوربین آن کیفیت 720 پیکسل دارد که برای تماس‌های ویدیویی انتخاب ایده‌آلی محسوب می‌شود. این مدل با پردازنده  core i7 عرضه می‌شود که به راحتی می‌تواند عملیات پردازشی سنگین را بدون نقص و وقفه اجرا کند. حافظه داخلی 512 گیگابایتی این دستگاه نیز می‌تواند تا اندازه‌ای نیازهای کاربران را برطرف کند. وزن این لپ تاپ فقط یک کیلو و 280 گرم است که حمل آن را نیز آسان می‌کند.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز لپ تاپ مایکروسافت مدلSurface Laptop 4 13-AA در پاییز 1402 برابر با 53 میلیون تومان است.

لپ تاپ مایکروسافت-کاماپرس

لپ تاپ مایکروسافت Surface Laptop Go – A

این مدل مجهز به نسل دهم پردازنده Core i5 اینتل است و به عنوان ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین لپ تاپ مایکروسافت شناخته می‌شود. این دستگاه دارای ظرفیت رم هشت گیگابایتی بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن 256 گیگابایت است. این لپ تاپ با صفحه نمایش 12.4 اینچی تولید می‌شود و وزن یک کیلو و 110 گرمی آن باعث می‌شود که به راحتی قابل حمل باشد. باتری قدرتمند این دستگاه تا 17 ساعت قابلیت شارژدهی دارد و به طور کلی طیف وسیعی از نیازهای کاربران را برطرف می‌کند. قیمت روز لپ تاپ مایکروسافت  Surface Laptop Go – A حدود 35 میلیون تومان است.

لپ تاپ مایکروسافت-کاماپرس

لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Book 3

سرفیس بوک3 به عنوان یکی از جدیدترین لپ تاپ‌های نسل سرفیس مایکروسافت شناخته می‌شود. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این لپ تاپ‌، جدا شدن کیبورد از صفحه نمایش است که همزمان عملکرد لپ تاپ و تبلت را اجرا می‌کند. این مدل در دو اندازه 13.5 و 15 اینچی عرضه می‌شود. پردازشگر Corei7 و حافظه رم 16 گیگابایتی این دستگاه، عملکرد پرقدرت و بدون نقص در حین پردازش‌های سنگین را تضمین می‌کند. وزن یک کیلو و 534 گرمی این دستگاه باعث می‌شود که جابه‌جایی آن برای کاربران آسان باشد.

قیمت روز لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Book 3 برابر با 57 میلیون تومان است.

لپ تاپ مایکروسافت-کاماپرس

لپ تاپ مایکروسافت مدل  Surface Laptop 4

این لپ تاپ با صفحه نمایش 13.5 اینچی عرضه می‌شود و عمر باتری آن هفت ساعت است. به لحاظ ظاهری، این لپ تاپ با سری قبلی تفاوت خاصی ندارد، ولی پردازشگر آن تا حد زیادی بهبود یافته است. پردازشگر Corei7 و حافظه کش 12 مگابایتی این دستگاه باعث شده که سرعت خوبی در انجام تسک‌ها داشته باشد.

ظرفیت داخلی این دستگاه 512 گیگابایت است و می‌تواند به میزان قابل توجهی نیازهای کاربران را برطرف کند. وزن یک کیلو و 200 گرمی این لپ تاپ، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن است که باعث جابه‌جایی آسان آن می‌شود.

لپ تاپ مایکروسافت-کاماپرس

لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Laptop Studio

این لپ تا با صفحه نمایش 14.4 اینچی عرضه می‌شود. رزولوشن صفحه نمایش در این مدل 2400×1600 پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر آن 120 هرتز است. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این مدل، صفحه نمایش باکیفیت آن است که این لپ تاپ را به گزینه ایده‌آلی برای گیمرها و بازی کردن تبدیل می‌کند. رم این دستگاه دارای 16 گیگابایت ظرفیت است و حافظه داخلی آن نیز 256 گیگابایت ظرفیت دارد. طراحی ظریف و باریک این محصول باعث شده که به انتخاب مناسبی برای کاربری مالتی مدیا تبدیل شود.

قیمت روز لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Laptop Studio برابر با 130 میلیون تومان است.

لپ تاپ مایکروسافت-کاماپرس

خرید بهترین لپ تاپ مایکروسافت از “سبیت”

سبیت از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه فروش لپ تاپ، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی به صورت فروشگاهی آغاز کرد. این مجموعه از سال 1395 فعالیت خود را به صورت فروش اینترنتی گسترش داد و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراجع برای خرید لپ تاپ و وسایل کامپیوتری شناخته می‌شود. با خرید از این فروشگاه می‌توان از ضمانت کالا اطمینان خاطر داشت. همچنین امکان بازگشت کالا به دلیل معیوب بودن تا هفت روز وجود دارد. این مجموعه به صورت مستقیم با تولیدکننده‌های معروف و شرکت‌های خدمات پس از فروش همکاری می‌کند و به همین دلیل می‌تواند محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست خریدار برساند.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز