پرونده تعویق کنکور‌ 99 بسته شد

با وجودی که  ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت از برگزاری قطعی آزمون های سراسری امسال، خبر داده بود دقایقی پیش – ساعت 23:40 یکشنبه 22 تیرماه – سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای رسما از تعویق کنکور دکتری و کارشناسی ارشد خبر داد.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسید آخرین امید داوطلبانی که خواستار تعویق کنکور 99 بودند با اظهارات معاون کل وزارت بهداشت مبنی بر قطعی بودن برگزاری آزمون های سراسری کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، رنگ باخته باشد اما با اطلاعیه ای که دقایقی پیش از سوی سازمان سنجش منتشر شد ورق برگشت و کنکور دکتری و کارشناسی ارشد تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد.

به دلیل اهمیت اطلاعیه تعویق کنکور دکتری و کارشناسی ارشد این خبر بازنویسی شد و برای اطلاع از جزئیات تعویق می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

آخرین خبر درباره کنکور 99 که ساعت 23:40 یکشنبه 22 تیرماه منتشر شده است را بخوانید:

بنا به اعلام ایسنا، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در واکنش به جلسه روز گذشته این وزارتخانه با مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم در خصوص تصمیم‌گیری مجدد برای برگزاری آزمون‌های پزشکی و غیرپزشکی از جمله کنکور اظهار کرده بود: کل طول برگزاری کنکور و شرکت کننده‌های این آزمون به اندازه دو حضور در مراکز خرید در شهرها از جمله تهران خطر ندارد. در واقع چند هزار نفر با تراکم به مراکز خرید مراجعه می‌کنند و حتی بازارهای دست دوم در برخی استان‌ها از شلوغی جمعیت بیداد می‌کند.

آریاک سفر

وی تصریح کرد: در امتحانات پیش رو و کنکور افراد با فاصله شرکت می‌کنند و  داوطلبان  در شهرهای خودشان حضور دارند، فاصله‌های میان آنها مناسب است، ضمن اینکه داوطلبان در جلسه آزمون ماسک خواهند زد.

معاون کل وزارت بهداشت اعلام کرد: باید به بحث برگزاری آزمون‌ها متعادل نگاه کنیم ضمن اینکه برخی از امتحانات، آزمون‌های ورودی هستند و ما نمی‌توانیم دانشگاه‌های خود را ببندیم. از یک طرف سینماها را باز می‌کنیم و از سوی دیگر دانشگاه را تعطیل کنیم، این امکانپذیر نیست.

وی در خصوص جزئیات جلسه شب گذشته مسئولان دو وزارتخانه علوم و بهداشت نیز گفت: جلسه خوبی در سطح معاونان وزیر برگزار شد و صورت جلسه‌ای تهیه شد و مردم اطمینان داشته باشند که امتحانات با شرایط مناسبی برگزار خواهد شد و جزئیات این جلسه را پس از تأیید دو وزیر امروز اعلام می‌کنیم.

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

248 دیدگاه برای “پرونده تعویق کنکور‌ 99 بسته شد

  1. امیررضا گفته:

    مسولیت جان داوطلبان آزمون و خانواده های آنها با شماست….
    در ضمن لطفاً در بوغ و کرنا نکنید که تجمع نکنید. ما بعد کنکورم تجنع میکنیم… گور پدر وزارت بهداشت و وزارت علوم….. منتظر مرگ و میر بالاتر باشید. شما که جان هموطنان براتون مهم نیست…..

      • سمپادیم ولی عقده ای نیستم گفته:

        اووووه بابا دانش آموز سمپادی بابا درس خون افرین به تووووو ایشالا پزشکی بیاری امسال ولی کرونا هم بگیری 🙂

        • حسینی گفته:

          کرونا ی سر قضیه ست، گرما ی سر دیگه…
          تو رو خدا وقتی میخواین نظر بدین، به ماهایی که تو این وضعیت قرمز استانمون با آب و هوای گرررررم باید یک ساعت فقط بیرون باشین که تک تک بریم داخل، و از همون اول باید دستکش و ماسک رو بپوشیم هم فکر کنین. من میدونم شما تلاش کردین. واقعا حتی تحمل ی روز دیگه هم براتون سخته، برای ما هم سخته، فکر نکنین هرکی میگه کنکور به تعویق بیوفته حتما جز اون سیاهی لشکر های کنکور هستن و فقط میخوان تنبلی کنن.
          تازه من فقط یک ساعت بیرون از حوزه رو گفتم
          3 ساعت هم که تو خود حوزه باید هم کولر روشن باشه هم پنجره باز باشه که هوا تهویه بشه
          با این هوای گرم و شرجی…
          اصلا خودتون رو بذارین جای ما
          در این شرایط میتونین تمرکز کنین رو سوالا؟

          لطفا کنکور رو به تعویق بندازین

      • 1.5میلیون کنکوری امسال گفته:

        آخه سمپادی گرانقدر آخه بزرگوار آخه گوسفند من خودم میانگین ترازم 7500 قلمچیه و کاملا موافق تعویقم تو هم فکر نکون با سمپادی بودنت پخی هستی هروقت زیستت رو از گایتون و کمپبل خوندی بیا ضر بزن اینم یه سری دلایل که هم آدمای درس خون رو قانع کنه هم درس نخون رو :
        برای درس خونا :
        1-اولا درس خون واقعی نمیاد زیر این پستا چرت و پرت بنویسه میره تستش رو میزه و کاری به این چیزا نداره و منم متعصفم که دارم اینجوری تایمم رو تلف میکنم برای تو خیار پس همچینم درسخون نیستی
        2-ثانیا ادم درس خون دنبال 30 ثانیه تایم اضافه هست واسه تست زدن و بهتر کردن رتبه نه توهین کردن به آدمای باشعور مثل تو گلابی (از نظر من با شعور نیستی و میشه به تو توهین کرد )
        3-ثالثا ادم درس خون انقدر شعور و عقلش میکشه که بفهمه کنکور توی این شرایط خیلی ضرر میرسونه و بهتره که بر گزار نشه چون نمیخواد روتخت بیمارستان چه بسا سنگ قبر کارنامه قبولیش رو دریافت کنه فهمیدی هویج
        4-رابعا کسی پزشک میشه که لیاقت پزشکی رو داسته باشه و بتونه بقیه رو درک کنه و کلا از همین الان رفتار و افکارش مثل یه پزشک باشه نه انسان های پر رو و بی عقلی مثل تو
        و برای دوستانی که عقبا :
        1-اولا شعور اینا بیشتر از تو میکشه برو خجالت بکش که فکر میکنی دوتا تست زدی اومدی هروقت گایتون رو حفظ کردی بیا انجا با من حرف بزن
        2-بالا بریم یا پایین بیایم اگه کنکور عقب بیفته تایم خوبیه برای پیشرف
        3-چون غالبا دوستانی که تا الان درس نخوندن با استعدادن پس بهتر وضعیت رو درک میکنن
        در پایان امیدودارم تو گاو و احشامی مثل خودت بیاین زیر این نظر پاسخ بدید و اظهار ندامت کنید و اگهانکار رو نکید برای همه حتی امثال خوت روشن میشه که چه مرفه های کثافت و کم عقلی طرفدار این قضیه هستن(پ.ن:دوستانی که تا الان نخوندنباید خجالت بکشن که آمای فرومایه ای میخوان جای اینا رو بگیرن)(پ.ن2:چون اینجا ایرانه و روی اینا باز شده برای امتحان نهیی گرفتن پس کنکور برگذار میشه برین درستون رو بخونین)

        • 1.5میلیون کنکوری امسال گفته:

          دوست عزیزی که داری برسی میکنی دیدگاهم رو نظرم عوض شد پاکش کن اصلا به من چه بیام اینجا نظر بزارم والااا

        • F گفته:

          واقعا برات متاسفم یه آدم عقده ای و بی شخصیتی اون بیچاره ها دیگه واقعا نمی تونن تحمل کنن درس بخونن و خسته شدن که تو درک و شعورشو نداری متاسفانه😏 یه مشت بچه درس نخون تنبل جمع شدن میگن کنکور عقب بیفته….

        • مهتاب گفته:

          الان هر چی بنویسم یه عده میگن درس نخونده با یک به یکتون هستم همتون که پامیشین میرین عروسیی و عزا و کوفت و مهمونی و پیش دوستاتون و فقط تنها هدفتون با درس خوندن کم اینه که پزشک شین و پول و پز بدین و اندازه ی یه جو شعور ندارین دو ماه فقط دو ماه همتون بتمرکین خونه و انقدر چرت و پرت نگین تا تموم شه این کوفتی بره بعد برین دنبال پز پزشکیتون بعدم همه جا دارن سوالا رو میفروشن انقد غرور نداره در هر صورتم ولی قبول نمیشین چون که امسال سهمیه ای ها ۷۰ درصدن شما نهایتا بهداشت عمومی حرفه ای بیارین یا گیاه پزشکی پس بتمرکین خونه تا هممه با هم به درک واصل نشیم

        • Think گفته:

          اینو بدون که با این طرز صحبت کردن هیچوقت به جایی نمیرسی، بی‌شعور ترینی، امیدوارم قبل صحبت کردن فک کنی و فقط نخای ی چی بگی و خودت با منطق جلوه بدی که واقعا منطق تو به درد خودت میخوره.

        • علی گفته:

          هیچکدوم از اینهایی که گفتی در مورد تو صادق نیست در نتیجه نه تراز بالایی داری و نه درسخونی شماها همیشه مخالف کنکورید فرق نمیکنه دکرونا باشه یا نباشه؟

        • امید گفته:

          جسارتا کلامتون پر از مغالطه بود اگه حرف منطقی دارید تنها با دلیل توضیح بدید نه اینکه با توهین به بقیه که تنها جرمشون مخالفت با شماست بخواین ثابت کنید که خیلی می فهمید و خودتون رو با شعور فرض کنید و هرکی مخالفتون باشه هم بیشعور و نفهم دقیقا این برخوردتون مصداق بارز رفتاری بعضی از مسولین کشورمون هست. فقط ادب و احترامه که شعور آدم رو میرسونه و البته شما با این توصیف در زمره آدمهای با شعور قرار نمی گیرید. قصد توهین به ساحت مبارک شما دانش آموز فرضا با استعداد اهمال کار رو ندارم ولی وظیفه خودم دونستم حرفم رو بزنم. درضمن آقای با استعداد یا شایدم خانم با استعداد منتظر رتبه کنکورتون و نمایان شدن استعدادتون هستیم.

      • دانش آموز علامه گفته:

        دوست عزیز اون بازرسی که همه رو می چرخه به تنهایی میتونی از اولین فرد کرونایی ب بعد رو کرونایی کنه

      • احمد گفته:

        منم با حرف شما موافقم واقعا داره به خودمون ظلم میشه.بابا اینجوری ک نمیشه اگه بخوایم فقط بخاطر کرونا کنکورو عقب بندازیم باید دوسال صبر کنیم تا کرونا تموم بشه .البته معاون وزیر دیشب گفت احتمال زیاد دیگ عقب نمیوفته.دوستانیم ک نخوندن بجای اینکه هی کار امروزو به فردا بندازن بشینن درسشونو بخونن و غر نزنن

    • سپهر گفته:

      با سلام
      بنده فارغ التحصیل دانشگاه امیر کبیر رشته مهندسی برق هستم که بنا به دلایلی امسال کنکور تجربی میخوام بدم و هیچ گونه مشکلی با زود برگزار شدن کنکور ندارم و از خدامه زود برگزار بشه هدف از گفتن این حرفا اینه که از اون دواطلب هایی نیستم که به خاطر کم کاری بخواد کنکور عقب بیفته
      فقط یه سوالی داشتم نمیدونم چجور از جناب اقای حریرچی معاون محترم وزیر بهداشت بپرسم
      اقای حریرچی همشهری عزیز شما فکری هم به حال کسانی کردین که نمیتونن ماسک بزنن
      بنده نمیتونم ماسک رو بیشتر از نیم ساعت نگه دارم چون بینیم میگیره و تنگی نفس میگیرم
      چجور انتظار دارین ۴ ساعت ماسک رو نگه دارم
      شخص من در جلسهه کنکور اگه تنگی نفس بگیرم ماسک رو برمیدارم حالا به هر قیمتی که شده
      و اقای مسئولی که میگید امتحانات نهایی برگزار شد و هیچی نشد و بچه ها با ازمون دادن در شرایط کرونایی اشنا شدن لازم دونستم بهتون بگم که امتحان ۹۰ دقیقه بود و کنکور ۴ ساعته
      پس به این موضوع هم فکری کنید
      با تشکر

      • الهه موسوی گفته:

        مسوولیت جان بچه های ما با سازمان سنجش و وزارت علومه که دارن اصرار می کنن به برگزاری کنکور در زمان تعیین شده. وزارت بهداشت و ستاد کرونا باید محکم پای حق سلامت جوون های ما بایستند. باید پاسخگو باشند. حتی رتبه های ۲ رقمی هم اگر کرونا بگیرند یا جون شون از دست بره دیگه رتبه قبولی به چه دردشون می خوره؟

      • محمد گفته:

        شما با این احوال چگونه در اجتماعات می روی یعنی قراره 2 سال خونه بمونی؟ این مثل اینه که کسی در شرایط عادی نزدیک کنکور بیمار بشه و درخواست تعویق کنکور کنه.

    • سعید گفته:

      تو رو خدا بس کن تو و امثال تو درس نخوندید ربطی به ما نداره که بخاطر امثال شما که درس نخوندید و الان کرونا براتون بهانه شده بخواد کنککور لغو شه و گند بخوره تو آینده ما و وارد دانشگاه نشیم از سازمان سنجش میخوام کنککور سراسری رو در زمان مقرر خودش در ۳۰ مرداد برگزار کنه

      • شیوا گفته:

        وای نکیشیمووون بچه درس خون.من درس خودمو خوندم ولی مثل تو کم عقل نیستم .کنکور دو برابر ارشد و دکتری شرکت کننده داره .هیچ جوره نمیشه خطر کرونا رو به صفر برسونن کما اینکه تا الان هم هیچ کاری نکردن تو کم عقلی که می خوای ریسک کرونا رو به جون خودت و خانواده ت می ندازی که چی ؟ آخرش چی میشی مثلا ؟خدا اون روز رو نیاره تو و امثال تو به جایی برسن وگه نه دماغ خودتون بالاتر جایی رو نمی بینید .نترس برگزار نشه نمی میری درسا هم از حافظه ت پاک نمیشه اما درصد مرگ و بیماری تو اون حوزه های لعنتی فاجعه باره بفهم

  2. فاطمه رسول زاده گفته:

    ممنون بابت بر گزاری کنکور….کنکور امسال مثل امتحان های دوران مدرسه شده بود! که بچه هر جور شده از معلم خواهش می کردن که امتحان رو بدا بگیر برای کنکور هم همین بود تا کنکور نزدیک می شد از سر اضطراب و به بهانه کرونا همه سعی در کنسل کردنش می کرد .کرونا حالاحالا ها از مملکت نمی ره خلاص

    • نگین گفته:

      اره بخدا یه سری مث این بچه تبلا که هی میگفتن امتحانو نگیر گیر داده بودن کنکور نگیرین…. کرونا به این زودیا نمیره

    • پشت کنکوری گفته:

      اونایی که احساس همدردی وانصاف ندارن هرگزنمیتونن پزشک یاشاغل خوبی بشن.شمافقط برای پول درس میخونیدنه کمک به همنوعانتون.ماروزی ۱۶ ساعت درس میخونیم کتاباروهم تموم کردیم آردامونم الک کردیم الان داریم تست میزنیم.اتفاقااونایی که اصراردارن کنکوربرگزاربشه همونایی هستن که ازدرس خوندن نفرت دارن ومنتظرن کنکوربدن ردبشن برن مسافرت وگشت وگذارتوی این شرایط کرونا.
      خیلیاخانواده هاشون بیماری زمینه ای دارن الان پدرمن فشارخون داره اگرخدایی نکرده زبون آدمای نفهم لال یکی براثرکروناوالدینش بمیرن شماجواب میدین؟
      وقتی قراره بمیریم رتبه تک رقمی کنکوروورودی به دانشگاهوبرای چاپ سرسنگ قبرمون میخوایم؟
      گندبزنه بعضیاروبااین رتبه ای که قراره بیارن من صددرصدمطمئنم مردادماه پزشکی قبول میشم من از۳قبل برای کنکورشروع کردم حالا اونایی که اصرارداریدکنکورمردادبرگزارشه باشه حرفی نیست فقط مردباشیدبعدازآزمون شماره داوطلبیتون روبدیدمن هم همین کارومیکنم ببینیم بااین همه اصرارکجای دنیارومیگیریدنامردین اگه اینکارونکنین ومنم نامردترم اگراین کارونکنم
      درس گریزای خوش گذرون

    • مرضیه گفته:

      اونی که ضرر میکنه صد در صد خودتونی چون با تجمع کردنت جون خودتو و خانواده رو به خطر میندازی
      درستو بخون بیا ازمون بده برو

  3. Yegane گفته:

    ببینید واقعا اونهایی که درس می خونن، دلشون نمی خواد تعویق باشه ، اما فرض کن بعد کنکورت، حتی به اعلام نتایجم نرسی،
    واقعا الان اوضاع خوب نیست واسه برگزاریش

  4. افشین گفته:

    آقا بزار بدیم کنکور و.
    گور بابای کرونا
    من که نخوندم بزار فردا کنکور بدیم چه فرقی داره واسم🤣🤣🤣🤣

  5. ناشناس گفته:

    تمام کشور به دستور آقای روحانی نباید تجمع داشته باشند و مراسم های عزا وعروسی و جشنواره وهرگونه تجمع ممنوعه ولی کنکور دکتری باید برگزار بشه چون دانشجویان را هرچی کمتر کنند بهتره و از این طریق کرونا بگیرن و بمیرن بهتر از اینکه دکتری بگیرن و خواستار شغل مناسب باشد.امیدوارم که مسئولینی که خواستار برگزاری کنکور دکتری و ارشد در این شرایط بحرانی هستندکرونا را تجربه کنند

  6. پگاه گفته:

    سازمان سنجش و وزارت بهداشت مسئول جون بچه های مردمن و قطعا برگزاری کنکورها در بدترین شرایط کشور تبعات سنگینی دارد . قاتلان عمدی و غیرعمدی جسم و روح بچه ها

  7. کنکوری گفته:

    کسانی که از تعویق نشدن خوشحال اند بدانند که شاید به اعلام نتیجه نرسند و به جای پخش شیرینی قبولی خرمای چهلم یکی از عزیزانشان یا حتی خودشان پخش شود!

    • کنکوری واقعی گفته:

      (لباسش را پوشیده و با دوستانش به فروشگاه شلوغ میرود)
      هیچکس با ی امتحان نمرده ک شما دومیش باشی.کرونا حداقل تا ی سال دیگه هست شما اگر انقد نگرانی سال دیگه کنکور بده اصلا اجباری نیست،شماره کارتت رو هم بده پول ثبت نام رو هم بهت میدم🤦‍♂️

      • زهرا گفته:

        واقعن انشالله همونای ک به فکر جون بقیه نیستن مبتلا بشن من هم دیابت دادم هم مشکل قلبی از خییلی از افرادی ک ادعا میکنن خوندن هم بیشتر زحمت کشیدم یک ساله دارم مطالعه میکنم آمادگی کامل دارم ولی جونم مهمه واسم واقعن این بی عدالتی نسبت به افرادی مثله من و افرادیه ک پدر و مادر پیر و افراد بیمار دارن در منزل

        • مبینا گفته:

          خب عزیز دل من تا دوهفته دیگه کرونا میره؟ تو تضمین میکنی ؟ اینقدر عقب میوفته تا ۱۴۰۰ خب تو امسال کنکور نده :/من مامان خودم انسولینیه!!!

      • مهدی گفته:

        سلام کسیم با خرج کردن 70 80 هزار نمرده ولی مطمعنم کسی ک واستون عزیزه نمیتونه نتیجه درس خوندن شمارو ببینه اخه بخاطر ب تعویق نیوفتادن و ناقل شدن کسایی مثل شما جونشونو از دست میدن

      • کنکوری الکی گفته:

        نکشیمون کنکوری واقعی😂😂😂. فعلا خود سنجش گفته پول نداریم برگردونیم بهتون همرو دادیم دولت بعد توووو میخوای شماره کارت بزاریم پولمونو بدی

      • چه باید گفت جز هیچ گفته:

        داداش تو نمیدونی مرده؟ ولی ما میدونیم مرده بدم مرده البت بگم که من خودم موافق با برگزاری ام به قران ای عین نامردیه برای کسایی که اولین کنکورشونه با این تعویق و تعلیق ها همینطور الکی یه سال پشت کنکور بمونن باس از اول میدونستید مافیای بی شرف کنکورزورشون به عالم و آدم میرسه ذهن خودتونو واسه اینکه تعطیل میشه یا نمیشه درگیر نمی کردین
        ایشا الله همه قبولید

  8. غلامرضا گفته:

    خیلی بیخود هستید.همه را دو هفته عقب بندازید و ترم را از ابان شروع کنید.اگه تو فکر جیبتون هستید چرا با جان ما بازی می کنید

  9. لاله گفته:

    سلام درجواب دوستی ک گفتن خوشحال نباشیدازبرگزاری کنکور شایدحلوای خودتون یانزدیکترین اعضای خانوادتون رو خوردین بایدبگم کرونا هم یه بیماری هست وکسایی ک نیمه عمرشون پرباشه کرونا واسطه ای میشه تا بمیرن واگرنه خیلیاهم خوب شدن ان شاالله ک چیزی نمیشه به چیزای مثبت فکرکنید نه منفی بافی ماهمگی تلاش کردیم ونمیخوایم بیشترازاین ب تعویق بیفته والسلام بایدبه زندگی کردن باکرونا خودمون رو وقف بدیم چون ب این زودیا ازکشوربیرون نمیره جهانی شده

    • فرشته گفته:

      شما از اون دسته دانش امزایی هستی که میگی فقط امتحانو بدیم بریم پی کیفمون خدا بهت عقل و درک بده

    • ناشناس گفته:

      عزیزم
      یخورده دور اندیش باش
      بیماری ک خودت با پای خودت بری بقلش کنی اتفاق نیس خودکشی است.
      خدا قبل از ایشالا ماشالاگفتن گفته به عقلی ک دادم ی سری بزنین بعد رفتارکنین
      یاعلی💝

    • مهدی گفته:

      لطفا چرت نگین اگه با فکر کردن همه چی درست میشد پس او خودت چرا درس میخونی؟ خب فکر کن ک قبول میشی تا قبول شیی

    • من گفته:

      عزیزم میخواستم درباره اینکه فرمودید کرونا واسطه میشه بگم که شما اگه دینی دوازدهم مطالعه کرده باشی باید قضا و قدر الهی بلد باشی وقتی خدا عقل داده اینم یه موهبته دیگ اول باید بسنجی درست و غلط بعد تصمیم بگیری کنکور برا چی تیرماه لغو شد؟؟؟واسه اینکه توی اوجش بود الان باتیر چه تفاوتی کرده اگه یکم تحمل کنیم از اوج پیک دوم خارج بشیم به جایی بر نمیخوره فقط نمیدونم اینهمه اصرار وزیر علوم چیه که انقدر مصمم هستن

  10. fatima گفته:

    این چه وضعیه،اصلا اسایش و ارامشی برامون نمونده….
    میگن صدامون میشنون ولی فقط میگین…
    همیشه وقتی کار از کار میگذره میگن ای کاش….

  11. فرشته گفته:

    سلام
    بر اونایی که میگن خوب شد تو دوست داری بری کنکور بدی بعد خدای نکرده کرونا بگیری بیای خونه به بقیه منتقل کنی جون مامان و بابای سن بالاتو ازشون بگیری
    خوشت میاد والا ما ام دوست داریم کنکور بدیم ولی تو وضعیت کرونا و با در نظر گرفتن سلامت خانوادم اصلا حاضر نیستم کنکور بدم.
    این وزیرا خودشون از خونشونم بیرون نمیرن اونقت از ما می خوان بریم کنکور بدیم

    • انسانی گفته:

      اگ یکی از فامیلاتون عروسی داشته باشه اونوقت میبینم سلامتی برات مهمه یانه . ولی کنکور نخوندیی دوست داری نگیرین اینه دلیل نمیشه چوب شمارو ما ک داریم یساله زحمت میکشیم بخوریم

  12. علیرضا گفته:

    من تو خود جلسه به هیچ وجه ماسک نخواهم زد و بعد از جلسه هم تجمع میکنم گور پدر بی تدبیرتون

    • Amir گفته:

      آفرین مرد فقط خودت
      ببینم خونواده ی تو مریض میشن یا خونواده ی من
      مثل این میمونه که بگن فلان غذا بده برات،بعد بگی حالا که اینجور شد کلی میخورم،داداش چرا خود زنی میکنی؟

    • وحیده گفته:

      شمامیخایدباکی لجبازی کنیدکه میگیدتجمع کنیم وقتی همه پروتکل هارعایت بشن دلیلی واسه نگرانی نمیمونه شمام اگه خیلی نگرانیدفک کنیدکنکوری ۱۴۰۰هستیدنیایدسرجلسه

      • محمد گفته:

        واسه امتحان نهایی هم گفتن پروتکل پروتکل…فکر میکنی اینهمه آمار رفته بالا واسه چیه بیشترش واسه همین امتحان نهایی و امتحانات بود

      • . گفته:

        همون قدر که تو امتحانات نهایی پروتکل ها رعایت شد تو کنکورم رعایت میشه
        وقتی دونه دونه پاسخنامه های تف زده رو جلوت گذاشتن و موقع گشتن با دست کثیفشون به کل بدنت دست زدن و۴ ساعت نتونستی هیچی بخوری و موقع شناسایی چهره ماسکتو دادن پایین متوجهش میشی

      • دانش آموز علامه گفته:

        بازرس به همه دست میزنه و راحت میتونه منتقل کنه.پروتکل کجا بود اخه مگه امتحان نهاییه

      • بنیامین گفته:

        کنکور باید برگزار شه هرکسم بگه باید دیرتر برگزار شه درس نخونده برا جلوگیری از کرونا حوزه های امتحانی باید خیلی بیشتر شن و مثلا در هر حوضه 40تا50نفر حضور داشته باشه

        • علی گفته:

          آخه بیسواد مگه حوض آب هست که اونجوری نوشتی؟؟ حوزه!!!تکرار کن!!حــــــــــــــــوزه
          خبر داری که تو کنکور ۳ سوال از املا لغات میاد؟؟!!!

    • مرضیه گفته:

      جون خودته صاحب اختیاری هرکاری دوست داری باهاش بکنی
      فقط سلامت بقیه رو به خطر ننداز
      سپاس

  13. سحر گفته:

    شماهایی که دوست داشتین کنکور برگزار شه.. بدویین برین سریع سر جلسه.. مثل روز روشن بعدش پشیمون شدین از اصرار بیش از حد چون هیچ چیزی جای سلامتیو نمیگیره هیچی.. من به شخصه از اسفند ماه نه مرکز خرید رفتم نه خونه اقوام هیچ جا فقط درس خوندم .. ولی حاضر نیستم تو این مرگ دسته جمعی شرکت کنم چون به خودم و خانوادم و کادر درمان احترام میذارم.. حال شماها رم بعد برگزاری کنکور خواهیم دید

  14. کنکوری بدبخت ۹۹ گفته:

    چیکار دارین میکنین
    هدفتون چیه
    چرا با جون ما بازی میکنین
    همه چی که کنکور و رشته نیست تنت سلامت باشه

  15. یاسمن گفته:

    خداروشکر.بالاخره پرونده اشو بستین و این استرس رو برای ما هی بیشتر از این کش دارش نکردین..تدبیر درست اینه که کنکور برگزار شه..اگه همه چی رعایت شه و ماسک بزنیم هیچ اتفاق بدی نمیفته.این همه اتفاق بد فقط بخار بی مراعاتی خوده ماست.تعویق راه چاره نیست.فقط یه راه کار دم دستیه و بدون فکر و راحت.بالاخره که چی.ما که خوندیم تا همینجاشم خیلی ضرر کردیم و همینطور تحت فشار روانی شدید هستیمبخاطر تعویق کنکور که از کرونا بدتره..الان دیگه آخرین زمان و بهترین زمانیه ک میشه کنکورمون رو بدیم راحت شیم بریم به بقیه زندگیمون برسیم.بخاطر کنکور ار همه زندگیمون افتادیم.بسه دیگه.پرونده اشو ببندین کنکور رو بدیم بریم.راحت شیم

  16. احسان گفته:

    استدلال آقای حریرچی را باید در تاریخ ثبت کرد و بعدها به آیندگان نشون داد. آقای عزیز، اون کسیکه میره سینما شاید از زندگیش سیر شده و شاید کار اشتباهی میکنه و در ضمن به اختیار خودش داره میره. این استدلال شما که یکی کار اشتباه میکنه ما هم بکنیم ایرادی نداره رو، از شما نتظار نداریم!!!!!!!!!!! حداقل دو سه هفته کنکور دکترا و ارشد را عقب بیاندازید شاید از این وضعیت پیک شیوع کرونا خارج شدیم
    مسئولیت خدای نکرده مرگ حتی یکی از ما داوطلبان باز میگویم حتی یک نفر از داوطلبان به دلیل شرکت از سر اجبار در این جلسه بر عهده شما خواهد بود.
    امیدوارم هنوز اهل خردی در آن جمع باشند که مطالبه حداکثری شرکت کنندگان را پیگیری نمایند

  17. سعید گفته:

    بالاخره خیالمون راحت شد خدارو شکر
    این قدر جو منفی ندید
    وجدانا شما از موقعی که کرونا امده تو هیچ اجتماعی نرفتی
    و پروتکل های بهداشتی رو کامل رعایت کردی؟؟؟
    با ۴ساعت کنکور نمی میری ناناز.
    دیگه وقت خوندن نیست تقلا الکی نکنید

    • نسرین گفته:

      لطفا کنکور برگزاربشه این همه خیابونها وشهروادارات شلوغ وپرجمعیته فقط ازکنکور کرونا میگیرین؟بسه دیگه بهانه جوبی. کنکورباید برگزاربشه

  18. عطیه گفته:

    دکتر زالی گفتن عصری جلست تا تصمیم گیری بشه
    واقعا خیلی زیباست که از دیروز تا حالا ۵بار تصمیم عوض شده

  19. N گفته:

    دوستانی ک میگن ما ماسک نمیزنیم تجمعم میکنیم .. کنکور برگزار میشه و کاری هم نمیتونیم بکنیم ک برگزار نشه .. اینجا دو حالت پیش میاد : یا نریم کنکور بدیم یا کنکورو بدیم اما ب فکر جان و سلامت بقیه ادما هم باشیم..اگه تصمیم گرفتین ک کنکور بدین خواهش میکنم موارد بهداشتی رو 100 درصد رعایت کنین ک مسئول بیماری یا خدایی نکرده مرگ کسی نشین در آینده .. فکرای منفی رو هم بزارید کنار و فقط ب چیزای مثبت فکر کنین و امیدتون ب خدا باشه
    ان شااا… ک همه ی هم وطنا و همه مردم جهان در بلاها سالم و سلامت بمونن و همه جا پر بشه از خوبی و سلامتی و امید

  20. Z گفته:

    انقدر خبر قدیمی نزنین دکتر نمکی دیشب یه فیلم از خودشون منتشر کردن که گفتن امروز جلسه میزارن و تا شب نظر قطعی رو میگن بعد شما ساعت ۹ صبح چجور از نتیجه مطمئن شدین و انتشارش دادین؟

  21. سحر گفته:

    کسایی که خواستار برگزاری کنکور بودین.. بدویین برین سر جلسه.. من از اسفند نه مرکز خرید رفتم نه خونه اقوام نه .. هیچ جا فقط درس خوندم و تو این مرگ دسته جمعی شرکت نمیکنم چون برای خودم و خانوادم و کادر درمان احترام قائلم .. حال شماهارم بعد از برگزاری آزمون ها خواهیم دید..

    • الهه گفته:

      یه احمق می‌تونه اینجوری استدلال کنه و بس ….
      احمق دانشگاهها بیشتر به خاطر خوابگاه‌ها بسته باید باشند نکنه شما تو سینما هم میخوابید و زندگی میکنید؟! باز کردن سینما هم از بی خردی و بی کفایتی خودتونه.
      اکثر مردم رعایت میکنم وضع اینه ، تو قرنطینه و ضد عفونی و ماسک حتی اون موقع که فرمایش می‌کردید لازم نیست!!!!!! بعد این جوری استدلال میکنید .
      کاش حلواتونو می‌خوردیم می مردید بیشتر از این ایران رو ویران نمی‌کردید!

  22. محمد گفته:

    برگزاری کنکور سراسری یعنی فاجعه ملی….تجمع یک میلیون سیصد هزار نفر و همچنین هر داوطلب که خانوادش او ر ا همراهی کنن عملا یعنی درگیر کردن چیزی حدود 4 میلیون نفر به خطر ابتلا به کرونااا…..کنکور باید آبان برگزار بشه و ورودیها از بهمن ماه وارد دانشگاه بشن…..چه کسی دوست دارد عزیزترین فرد خانوادش از دست بده….؟؟؟

    • وحیده گفته:

      باهوش وقتی ازشهریورمیخادآنفلونزاباموج جدیدکرونابیادچطورآبان برگزاربشه این آخرین فرصته

  23. کنکوری گفته:

    چرا اعلام نمیکنید در آزمون های پایانی چند نفر به کرونا مبتلا شدند خود من و چند تا از دوستانم چه گناهی داشتیم که در این امتحانات به کرونا مبتلا شدیم برگزاری آزمون با پرتوکول های بهداشتی نقیض هم هستند خواهشا به جان ما بیش از منافع خویش اهمیت دهید

  24. نگار گفته:

    واقعا خجالت اوره اصلا ب فکر مردم نیستید میدونید با برگذاری کنکور جون چند هزار ادمو میگیرید. مثلا بچه ها یک ترم دیر تر دانشگاه برن چی میشه. البته رفتن دانشگاه ب نفع شما هاس میدونید چقد پول مفت میره تو جیب شما ها با رفتن ب دانشگاه شبانه ازاد پیام نور پردیس. شما فقط ب فکر پول هستید مردمم بمیرن عین خیالتون نیست

  25. صبا گفته:

    کاش همون ۱۳ تیر برگزار میشد اونموقع آمار کمتر بود نسبت به الان دقیقن وسط اوج گیریش میخوان کنکورو ب گزار کنن افسوس.

  26. نگار گفته:

    شاید کسی مشکل تنفسی داشته باشه چطور میتونه ماسک بزنه. بعضی از بچه ها یکی از اعضا خانوادش بیماری خاص داره توی این وضعیت چطور میتونه بیاد سرجلسه. بعضی از بچه ها از روستا میان میدونید با چی باید بیان همه ک وسیله شخصی ندارن. میدونید چند ساعت نشستن داخل مینی بوس چیه با این وضا کرونا. فکر این چیزا رو کردید شما ها یا فقط ب فکر پول خودتون هستید. واقعا متاسفم براتون

  27. کنکوری خسته گفته:

    الان همکار داداش من کرونا گرفته اگه دو هفته دیگه داداش منم مثبت شه پس یعنی روز کنکور من ناقل هستم. حالا من چی کار کنم؟

  28. Nrgs گفته:

    شما ک میخواین تو این شرایط کنکورو برگزار کنین و به هیچ وجهش نگاه نمیکنین حداقل سیستما سرمایشی رو باز کنین بخدا با ماسکو این گرمی هوای خوزستان ما از کرونا نمیریم سر جلسه در اثر کمبود هواو اکسیژن کافی میمیریم

  29. سینا گفته:

    باور نکنید دوستان
    اینا همش فریب من و شماست
    اونایی که قدرت رسانه رو میدونن باید متوجه باشن به این به نقل از فلان ها و به نقل از بیساری ها اعتمادی نیست . خبر ۱ ماه پیش رو برای امروز میزنن
    هر روز یه خبر کذب و گمراه کننده پخش میشه

    ثبت کن نظرم رو اگه راست میگید و حق با شماست

  30. امیر مقدم گفته:

    به خدا قسم خیلی ها درس خوندن ! حق دارن ! باشه ! ولی خواهر من!برادر من! شما یه لحظه خودتو بزار جای اون بنده خدایی که خودش یا یکی از اعضای خانوادش تو این چند ماه کرونا گرفتن! میتونی درس بخونی؟ میتونی کنکور بدی؟ به خدا اگه بتونی! من از سال دهم عین … درس خوندم ! تجربی هم هستم ، ولی به خدا دلم برای اون بدبختایی که خودشون یا خانوادشون تو این چند ماهه مبتلا شدن میسوزه! طرف دو سه سال درس خونده و از همه چیش زده ولی یه دفعه… من و تو میتونیم ۱/۲ ماهه دیگه هم بخونیم و مرور بکنیم ولی اون بیچاره نمیتونه تو این یه ماهه تموم کنه درس هاشو! مقداری واقع بین باشیم. زندگی دیگران هم مهمه ! فقط ما نیستیم.!!

  31. Nrgs گفته:

    توی یه سایت دیگه هم نوشتن هر داوطلب دوتا سه ساعت سر جلسه آزمون حضور داره؟اخه این حرفارو به چه فکری میزنین.خودتونو به درو دیوار میزنین ک برگزار کنین باشه ما میایم کنکور میدیم با ماسکو دستکش ما ک تلاش خودمونو نادیده نمیگیریم اما چرا سه ساعت؟چرا سه ساعت؟اخه بچه خودتونم انقد بهش استرس وارد میکنین؟بخدا نگرانیم این حرفا چین میزنین؟

  32. کتی گفته:

    واقعا متأسفم که بچه ها دل خوش کردین به پروتکل بهداشتی و ماسک و این چیزا.. ایران که در رعایت کردن این اصول در رتبه آخر جهانی قرار داره تازه اگه بتونن رو همه داوطلبا کنترل داشته باشن که ندارن.. از طرفی گفتن همه ماسک بدون فیلتر استفاده کنن ، ماسکای معمولی از نظر علمی کلا ۲ ساعت اونم نه صد در صد محافظت ایجاد میکنه!! اگه با همین چیزای ساده میتونستن جلوی ویروس بگیرن همین اصولو بقیه کشورهای پبشرفته از همون ابتدا انجام میدادن دیگه نیازی به قرنطینه چند ماهه هم نداشتن.. یعنی اونا اندازه ما هم مخشون کار نمیکرد..آدم باید خوش عقلش کار کنه واقعا دیگه حرفی نمیمونه

  33. آذر گفته:

    جان و سلامتی ما از هر دلیلی که برای به تعویق نیفتادن کنکور میارید مهمتره ، لعنت بر کسیکه از خودخواهی کور شده و فکر میکنه فقط خودش درس خونده

  34. تو مو میبینی و من پیچش مو... گفته:

    سلام
    من از متقاضی های تعویق کنکور هستم، اصلا هم حرف های صدتا یه غاز متقاضی های کنکور که فک میکنن فقط خودشون بچه زرنگن و همه مخالفها از دم تنبل هستن برام پشیزی نمی ارزه، حرف بی ارزش رو میذارم زیر پام له میکنم.

    اما دو حرف با دو دسته از کسانی که کامنت گذاشتن دارم:

    یه دسته اون بنده خداهایی که میگن ما تجمع میکنیم
    از خدا برای شما شفای عاجل و کامل خواستارم و اینکه شما رو توی اولویت قرار بده چون شفای شما ممکنه سلامت خیلی ها رو حفظ کنه. دوست عزیز شما اگر نگران خطرات و ضرر بیماری هستی چرا میخوای خودت عاملش باشی ساقیت کیه داداش؟ وقتی همه چی سر اصول باشه مشکل شما چیه؟؟؟

    و مخاطب بعدی من موافقین برگزاری کنکور هست که دیگران رو با اتهامات مختلف مورد عنایت قرار میدن گویی آسمون پاره شده فقط تو درسخون نازل شدی،
    اول که امیدوارم واقعا اتفاقی نیفته و همه چی به خیر و خوشی تمام بشه، اما اگر قراره حتی یک نفر مبتلا بشه و پشت بندش خانواده اش گرفتار بشن اونی مبتلا بشه که دیگران رو (متقاضیان تعویق) رو به چوب قضاوتش زده، چرا اونی که به در و دیوار کوبید که برگزار نشه گرفتار بشه؟؟؟ که حالش جا بیاد و کاسه چه کنم بگیره دستش و ثانیه ای هزاربار بگه ای کاش یکسال عقب می افتادم اما همچین ضرر جبران ناپذیری نمیکردم.

    شما فک کردی مبتلا بشی و خوب بشی تمـــام؟ نه عزیز من تمام عمرت مشکل ریه داری.
    مملکت پزشک، تکنیسین، دکتر، مهندس و معلم سالم میخواد….

  35. Aryan گفته:

    همش تقصیر این قلمچی و گاج و …. هستش.اینا مافیایه کنکور هستن.میترسن کتاباشون فروش نره سی دی هاشون و … همیشه تا بوده همین بوده.تصویب که میکنن بعد میگن نظر بدین.آخه بی شرف ها اسکلمون کردین؟🤬

  36. سامینا گفته:

    توروخدا زودتر بگیرین تموم شه بره پی کارش.بخدا خسته شدیم انقدر سرمون تو کیف و کتاب بود
    کل تابستونم رفت😩😩😩

  37. احسان گفته:

    فقط صحنه سازیه تو تلویزیون نشون میدن خیلی بهداشتی و خوب روز که کنکور که میشه برگه پاسخنامرم شصت میکنه تو دهن میده
    فکر کردین اینا به فکر ما هستن نه عزیزم فقط پول هرچی زود تر دانشگاه ها باز شن بنفعشونه

  38. پدرام گفته:

    دکتر نمکی
    مسئول پاسخگویی عواقب ناشی از برگزاری کنکور در کلیه مقاطع تحصیلی است .
    چرا که رئیس ستاد مقابله با کرونا ایشان است و بعد از برگزاری چنین اجتماع انسانی در هر یک از مقاطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری دیگر هیچ بهانه ای از سوی ایشان قابل قبول نیست .
    گفتیم که فردا نگویند من نبودم…..
    همانطور که بودجه درمانی را از مقام رهبری مطالبه و پیش بینی می کنند باید بدانند به عنوان مسئول که پیش گیری نقش به سزایی در کاهش هزینه ها و کنترل همه گیری دارد .

    دکتر نمکی باید مسئولیت تصمیم خود را پیش از برگزاری ازمون های کنکور رسما اعلام نماید

  39. Shamim گفته:

    چرتو پرته.. این خبرو ساعت ۹ صبح گذاشتن در صورتی ک ۱ ظهر تازه گفتن میخوان جلسه تشکیل بدن راجب تعویق انداختن یا ننداختن تصمیم گیری کنن و جوابشم تا دوشنبه میگن

  40. س گفته:

    سلام باتشکر از مسولین.. ما ک هر وقت اعلام کنن شرکت میکنیم ..ولی بهتر بود درشرایط مساعد تری آزمون برگزار میکردن .. این روزها کرونا قوت گرفته وسلامتی مردم مهم تر از هرچیزی هست.

  41. شادی گفته:

    مسئولین جای تاسف داره کارهاتون فقط به فکر خودتون هستید،جون مردم رو به بازی گرفتید ،بااین وضع مدرسه و دانشگاهی در کار نیست،چرا به فکر مردم نیستید،

  42. shivaaaaaaaaaaaa گفته:

    وااااااااااااااااااا😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨 اصن کلمه ی مناسبی ب ذهنم خطور نمیکنه بهتون بگم . باباااا خو نرو خو کنکور ندهههه مگه این آخرین کنکوریه ک قراره برگزار شه. عجبا ینی با اینک میدونی قراره سلامتی خودتو خانوادتو ب خطر بندازی میری؟ چون عمو علوم گفته؟ نشستی اینجا فحش میدی مگه مجبورت کردن آخههههه خیلی مسخره این بخدا . نمیدونم اصرارت چیه باهم دیگه نریم تو نیا دیگه وا .خداروشکر تعویق نشد

    • مهتاب گفته:

      ببین احمق جون اگه تو بری منم میگرم میفهمی آخه این بیماری ویروسیه ایدز نیست که بگی من سرنگ خونی تزریق میکنم تو نکن اخه چقدر احمقید شماها بزرگ شدین دیگه نمیفهمید مطمئنم شما از همین دستم هستید که شب در میون خونه فامیلاتونید

  43. کنکوری گفته:

    من الان چند روز تب و لرز و بدن درد دارم. رفتم دکتر گفت مشکوک به کرونایی تست کرونام نگرفتن گفتن برو خونه استراحت کن. الان پنجشنبه بیام سر جلسه ممکنه کرونا داشته باشم کلی ادمم مبتلا کنم. از این طرفم اصلا توان ۴ ساعت ازمونو ندارم.مجبورم نرم.مطمین باشید هزاران نفر ناقل هست.طرف بخاد یه لحظه اب بخوره ماسکو مجبوره بده پایین کلی ادمو مبتلا کنه.همه ی این حرفا که ماسک میزنیم چرته.پزشکای بدبخت با گان لباسم کرونا میگرن ماسک کیلو چند.

  44. ارزو گفته:

    مصاحبه دکتری میخوان چکار کنند از الان تکلیف مشخص کنند بدونبم چطور تو این شرایط میشه جابه جاشد لطفا ابن سوال دست بدست کنید جواب از وزیر علوم بگیرید ما نگران امتیاز ازدست دادن مصاحبه دکتری در شهر دیگه هستیم

  45. ارزو گفته:

    مصاححبه دکتری چکار میکنند چطور با این وصعیت میشه به شهرهای دیکه برای مصاحبه رفت برای اون چه فکری کردن.ما نگران ازدست دادن این امتیاز هستیم لطفا ابن پیام بدست وزیر علوم برسانید تکلیف مصاحبه از الان مشخص کنند

  46. مهدی گفته:

    میخواهن با برگزاری کنکور تو این شرایط توجه جهانیان را به خودشون جلب کنن مثل ماهواره یشان.جون ما که با ارزش تر از جون شهیدان که نیست نهخان ازش بالا نرن .بعدشم اگر برگزارنشده این آقایون چطوری باید صندلی دانشگاه را بفروشن.یا هدیه بعدن

  47. آرمین گفته:

    دوستان ما هدفمون دانشگاه خوب رفتنه نه کنکور دادن اگه کنکور به این شکل برگزار شه بیماری بیشتر پخش میشه تا یه سال یا دانشگاه تعطیله یا مجازیه ما باید خواستار تعویق کنکور به همراه قرنطینه حداقل به مدت یک ماه باشیم یکم آینده نگر باشید خب چینم یه الگو مناسبه ما خودمون باید به فکر خودمون باشیم مسئولین فقط هوای آقازاده هاشونو دارن

  48. کورش معصوم زاده گفته:

    شما از طرف خودت صحبت کن. ما جامعه و مردم خودمون رو دوست داریم، امتحان رو با رعایت اصول می دیم،هیچ تجمعی هم نمی کنیم.

  49. ایران دخت گفته:

    اگر اینها برای جون مردم احترام قائل بودند باید کنکور تا زمانی که آمار ابتلا دو رقمی بشه و خطر کمتر عقب میوفتاد هیچی مهم تر از سلامتی نیست حتی اگر مجبور باشیم به خاطر سلامتی و جان مردم کنکور لغو و دانشجوی جدید الورود نداشته باشیم باید این کار انجام میشد.

  50. کامران گفته:

    دوستان سر جلسه میبینمتون.امتحان میدیم راحت .دیگه از کارو زندگی افتادیم به امید دیدار

  51. داوطلب دکتری گفته:

    سلام ما آخر هفته توی این اوج کرونا کنکور داریم. برامون دعا کنید. می خوام با خوشحالی دانشگاه برم.

  52. من گفته:

    اگه رشته ای که میخوای و نیاری مجبوری سال بعد دوباره شرکت کنی ولی اگه یکم تجمل کنی از پیک دوم خارج بشیم هم مطالعاتت بیشتر میشه و به رشته دلخواهتمیرسی هم انشاالله سلامتیت حفظ میشه

  53. رضا گفته:

    مسولینی که سعی در برگزاری کنکوردارن ،اینجوری حساب میکنن:باخودشون میگن الان که روزی۱۵۰_۲۰۰نفرداره به خاطر کرونامیمیره،حالادهتا۲۰۰نفرهم به خاطر برگزاری کنکوربمیره!!!

  54. دریا گفته:

    فقط اونای ک می گن تجمع می کنیم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂باوا بشین عشقم تجمع تخم مرغ رو یادتونه کل ملت ایران بودا😂😂

    کرونا هر روز بدتر می شه پس کنکور۱۴۰۰رو بده
    انقدم صغرا کبرا نکنید یا می میمیریم یا هم باز می میریم

  55. سهیل گفته:

    اینایی که مخالف تعویق هستن همین خرخون های تک بعدی هستن که فقط میخوان برن دانشگاه تهشم میشن ی ادم بیسواد چون اگر کسی واقعا به درس خوندن علاقه داشته باشه چند هفته تعویق انقدر روانشو بهم نمیریزه بهتره یکم توانایی کنترل هیجانات و احساسات خودتونو داشته باشید و بفهمین الان شرایط بچه بازی نیست ک بخاطر خستگی شماها جون هم وطناتون به خطر بیوفته

    • مبینا گفته:

      پیشنهاد شما استاد بزرگ چیه؟ چند هفته تعویق ؟ فکر کردی کرونا چند هفته دیگه تموم میشه؟ چ ا چرت و پرتی میگین آخه! تو که اینقدر با شعور و عاقلی سال بعد کنکور بده کسی مجبورت نکرده بیای

  56. حسین گفته:

    بعضیها چقدر نفهمن آخه چجور چهار ساعت با ماسک کنکوری رو بدیم که همون تهرانی هایی که معلماشون طراح سوال کنکور اند وقت کم می آورند شما اگه تونستی یک ساعت فقط ماسک بزن نه اینکه در مورد سوال فیزیک یا ریاضی فکر کن. هر سال با چهار ساعت کل آینده ما رو رقم میزدن اما امسال هرچی هم تلاش کردیم برا اون چهار ساعت به خاطر شرایط و ماسک بازدهیش نصفه

  57. مهسا گفته:

    واقعا نمیفهمم انگار ویروس کرونا با اکسیژن هوا ادغام شده و تحت هر شرایطی آدم مبتلا میشه….
    نخیر اگر هرکس واقعا اینقدر که ادعا داره مراقبت کنه و فاصله ی فیزیکالشا رعایت کنه هیچ اتفاقی برا کسی نمیفته خواهشا یکم عاقلانه و منطقی نظر بدید

    ان شاءالله که همه رعایت کنیم و هیچ اتفاقی برا هیچکس نیفته
    و ان شاءالله موفقیت همهه….

  58. یه بدبخت بلا تکلیف گفته:

    من یک سوال از جناب وزیر علوم دارم…
    ما چهار ساعت باید سر جلسه باشیم خب
    توی این مدت چهار ساعت ایا ما در اون جو استرس نیاز به یک تنفس نداریم؟ یا از استرس ضعف نمیکنیم ک یه شکلاتی برداریم بخوریم. در این صورت که باید ماسک را از پوزه ی خود برداریم
    استرس هم ک سیستم ایمنی رو کلا وَر هم میریزه و احتمال ابتلا رو میبره بالا
    پس دوستان تدبیر و امید چندان سازگار نیست باید شعوری در پشت پرده های جهان وجود داشته باشد
    تمام

  59. کیمیا گفته:

    هنوز نتیجه نهایی گرفته نشده ک، چی میگید هنوز هیچ کس رسما نگفته کنکور کی بر گزار میشه

  60. مریم گفته:

    بچه ها امروز جلسه داشتن و باز هم به نتیجه نرسیدن وزیر بهداشت گفته که حداقل باید کنکور ۲ یا ۳ هفته عقب بیفته حالا نتیجه نهایی فردا مشخص میشه انشاءالله که کنکور در زمان بهتری برگزار بشه

  61. کنکوری گفته:

    یک میلیون کنکوری
    احتمال ابتلای یک دهم درصد ( 0.1%) از این تعداد
    که جمعیتی بالغ بر هزار نفر میشود
    ابتلای خانواده های آنان و ابتلای پنج هزار نفر تا ده هزار نفر
    مرگ ده الی پونزده درصد این جمعیت =
    1000
    آقای وزیر مرگ این هزار نفر و خون آنان برعهده ی شماست…

  62. :) گفته:

    من درس میخونم و خواستار تاخیز هم هستم چون من آسم دارم و اولین نفری ک میمیرن همین خودمم
    من حاضرم سال بع کنکور بدم ولی امسال سر جلسه حاضر نباشم

  63. Rzh گفته:

    اگه خدایی نکرده من یا هر فرد دیگه ای کرونا بگیره ، وزارت بهداشت و علوم موظفند که تمام هزینه‌های تست ، درمان و … رو بپردازند.

  64. پ.ع گفته:

    من نمیدونم چی بگم‌…آخه این چه تصمیماتی هست …وقتی رئیس جمهور مملکتمون دارن میگن تجمع به هر دلیل ممنوع فقط موارد اورژانسی…من یکی فقط به خدامیسپارم.

  65. پ.ع گفته:

    ما آزموده ایم دراین شهربخت خویش….باید فروکشیدازاین ورطه رخت خویش…..یه عده بابا پولدار نگران هزینه های میلیاردیشون هستن که هدر نده…ولی من یه چیزی بگم….خدا نخورد برگ از درخت نمی افته…شک نکنید.

  66. قلی خیلی خلی گفته:

    اقا من اصلا به برگزاری یا تعویق کاری ندارم….. فقط موندم از کار این دانشمند های وزارت بهداشت و وزارت علوم که اخخخخه بابا تو ویترین افتخاراتتون از این گوگولیه بابا ایرج خوش ذوقمون بهتر نداشتین بیاد این خبرو بده!!!!!این دادا هنوز تو این مطلب که ماسک مال دوران عهد عتیق یا مال این دورانه هنگیدهههه!!!!!!!!چه برسه به برگزاری یا لغو کنکور!!!!!!!!!!!!!!!!

  67. نسرین گفته:

    چطور ما تواین شلوغی میریم سرکار کرونا نگرفتیم خوب هرکی نمیخواد کنکورنده اجبارنبست. کرونا سالها ادامه داره بعد هم یک میکروب جدید ترمیاد .

  68. ژاله گفته:

    خیلیاتون خیلی بی منطق تشریف دارین, درس خوندی که خوندی دمتم گرم مام تا قبل کرونا خونده بودیم ولی به خاطر شغلم همش تو بیمارستان در حال شیفت دادنیم که جون دوتا کرونایی رو نجات بدیم اونم حتی روز کنکور ارشد بهم مرخصی نمیدن میدونی فاجعه ینی چی?? فک کردی همه مث خودتن تو خونه لم بدن تست بزنن??

  69. تارا گفته:

    سلام
    به نظرم تنها تصمیم درستی که تو این 40 سال توسط مسئولین گرفته شده همین بر گزاری کنکور بوده
    مردم بازارشون رو میرن ، تفریحشونو دارن ، مسافرتشون به راهه و عروسی و عزاداریشون رو هم دارن
    اینا باعث نمیشه کرونا بگیرن فقططط کنکور کرونا داره
    کنکور مسئله ی زندگی و آینده ی میلیونها نفره و نمیشه خیلی راحت برگزار نکردو فقط یک سری آدم بدون هیچ درک و شعور هستن که میگن برگزار نشه
    اگه خیلی ناراحتین شرکت نکنین به خاطر درس نخوندن شما بقیه نباید قربانی بشن

  70. Rz گفته:

    اگه خدایی نکرده من و یا هر کس دیگه ای مبتلا بشه، خود وزارت بهداشت و علوم موظفند که تمام هزینه‌های تست، درمان و… رو بپردازند.
    در ضمن این خود شما نبودید که گفتید موج دوم کشته بیشتر داره، واقعأ تصمیم دور از عقلی رو گرفتید.

  71. مبینا گفته:

    واقعا کار خوبی کردن ما سه هفته نهایی دادیم بچه ها آزمون تیزهوشان و نمونه دادن نگران کرونا گرفتنمون نبودن الان که کنکور برای ایندمونه نگران بودن؟ ماها که درس خوندیم واقعا راضییم هرکیم ناراضیه کنکور نده فکر کنه کنکور افتاده عقب و تیر سال بعده!!! چون اینقدر میوفته عقب که بشه سال بعد آقا هرکودومتون نگران خانواده هاتونین کنکووووورررررر ندییییییییئن چون کرونا دیگه همیشه هست معلومه نیست واکسنش کی میاد ما نباید به زندگی عادیمون ادامه بدیم؟

  72. Rzh گفته:

    شما گفتید که موج دوم کشته بیشتر داره ولی در عین حال کنکور رو برگزار می کنید واقعا تصمیم دور از عقلی رو گرفتید.

  73. Saeedeh گفته:

    من نظام قدیم هستم و معلوم نیست سالی دیگ بتونم کنکور بدم یا نه!
    پس نمیتونم بیخیال امسال بشم
    از طرفی مادر من سنش بالاست آسمم داره. ما 5ماهه فقط برای امور ضروری خارج میشیم بخاطر جون مادرم.
    درضمن خوزستانم هستم که وضعیت قرمزه فعلا
    شما باشید چیکار میکنید؟؟؟ آینده یا جون عزیز؟

  74. عطیه گفته:

    والا همه اینایی که تو بازارو پاساژن کنکوری نیستن که مارو با اونا مقایسه میکنین😑😂
    اینکه مردم میرن بازار و خرید قرار نیست کار زشتشون تولد بزرگ مردای ما تکرار بشه و تجمع اگاهانه و عمدی صورت بگیره
    همه اینایی میگن برگزار شه هنوز ندیدن کسی از اطرافیانشون مبتلا بشه و خدا کنه نبینن
    اونموقع از ترسشون خودشونو قایم میکنن
    جالبه که اکثرن میگن ما دنبال اینیم که زود کنکور بدیم راحت شیم! راحت شین؟!لابد برین پارک و مسافرت و خونه عمه و خاله
    ینی هم با کنکور امارو ببرین بالا هم با خوش گذرونیای بعدش
    من اگه تا صبم براتون بنویسم متوجه نمیشین
    و شکی ندارم هر کسی که موافق برگزاریه درس نخونده و براش یک هفته دو هفته یک ماه دوماه فرقی نداره
    وگر ن کسی که خونده باشه حتی اگه ادم انسان دوستی نباشه له له میزنه برا یه تست بیشتر که بتونه رتبشو از سه رقمی ببره ب دو رقمی
    در ضمن دلتون به پروتکل ها گرم نباشه اگه قرار بود با اونا امکان ابتلا صفر بشه هرروز انقد پزشک و پرستار مبتلا نمیشدن یا از دستشون نمیدادیم

  75. مهدی گفته:

    کسی که میگی چون تجمع ها زیاده پس کنکور بدیم تعویق نمیندازی ایا اگه پسرخودتم امساال کنکور داشت کنکورو برگزار میکردی نامرد؟؟؟؟ بقران خیلی دانش اموزا پدر مادر پیر یا مریض انسولینی و… دارند نامردا بع فکر بچها نیستید به فکر اون بنده خداها باشید که بخاطر بی تدبیری شما نالایق ها شاید خدانکرده نرسند جشن قبولی پسرشونو ببینن

  76. مهشید گفته:

    سلام خواهش میکنیم لطفا موقعیت همه رو درک کنین ماخونمون مریض داریم پدرمادرم ۴ماه ازخونه بیرون نرفتن من هم بخاطر بیماری اونا نرفتم وکامل به درس مسلطم اگه نیام بابرگذاری حقم ضایع میشه کنکور دکتری دارم
    بیام هممون میدونیم ۹۰درصد کنکوری ها کرونا میگیرن
    ومیرم به خانوادم انتقال میدم آمارزیادمیشه وبیمارستان جانمیشه جان پدرم مادرم درخطر میشه
    بخاطر تعویق ننداختن شما یعنی پدرمادرم ازدست بدم وبراهمیشه تنهامیمونم چون کسی ندارم
    اگه نیام حقم ضایع میشه

  77. تارا گفته:

    سلام
    به نظر من دیگه بی خیال این حرفها بشیم انشالله به امید خدا هیچ اتفاقی نیفته همه با خیال راحت کنکورشونو بدن تا کنکور هم هنوز چندهفته مونده بارعایت کردن به امیدخدا امار کرونا هم میاد پایین به نظر شما توی این مملکت جز کنکور راهی هم هست؟؟اگه قراره این بیماری حالا حالا ها بمونه پس چرا تصمیم درست نگیریم درسته که ما پدر ومادر پیر ومریض داریم که حتی اونا هم شب وروز دعا می کنند که بچه شون زودتر کنکور بده انقد توی این گرما اذیت نشه وکل تابستونشون ازدست دادند هیچ کسی دلش نمی خواد برای هموطنش ودوستش وخانواده هاشون اتفاقی بیفته اما باید برای همدیگه ارزوهای خوب کنیم تا انشالله همه چیز به خوبی پیش بره بیاییم همه باهم اصول بهداشتی را رعایت کنیم تا انشالله بتونیم از این سد بزرگ هم بگذریم
    برای همهی هموطنام و برای همهی شما داوطلبین عزیز که اینقدر احساس مسولیت می کنید ونظرات خودتونو ابراز می کنیدازصمیم قلب برای همهی شما ارزوی سلامتی وموفقیت می کنم

  78. پری گفته:

    سلام
    به نظر من دیگه بی خیال این حرفها بشیم انشالله به امید خدا هیچ اتفاقی نیفته همه با خیال راحت کنکورشونو بدن تا کنکور هم هنوز چندهفته مونده بارعایت کردن به امیدخدا امار کرونا هم میاد پایین به نظر شما توی این مملکت جز کنکور راهی هم هست؟؟اگه قراره این بیماری حالا حالا ها بمونه پس چرا تصمیم درست نگیریم درسته که ما پدر ومادر پیر ومریض داریم که حتی اونا هم شب وروز دعا می کنند که بچه شون زودتر کنکور بده انقد توی این گرما اذیت نشه وکل تابستونشون ازدست دادند هیچ کسی دلش نمی خواد برای هموطنش ودوستش وخانواده هاشون اتفاقی بیفته اما باید برای همدیگه ارزوهای خوب کنیم تا انشالله همه چیز به خوبی پیش بره بیاییم همه باهم اصول بهداشتی را رعایت کنیم تا انشالله بتونیم از این سد بزرگ هم بگذریم
    برای همهی هموطنام و برای همهی شما داوطلبین عزیز که اینقدر احساس مسولیت می کنید ونظرات خودتونو ابراز می کنیدازصمیم قلب برای همهی شما ارزوی سلامتی وموفقیت می کنم

  79. مجید گفته:

    با سلام. مرحبا به تصمیم عاقلانه و سنجیده. کنکور سراسری باید برگزار شود. بچه ها 12 سال زحمت کشیدن و نبایستی با سرنوشت آنها بازی کرد. کسانی که میگن برگزار نشه کسانی هستند که مسافرتشان را رفتند و تفریحاتشون را هم کردن. حالا بهانه در میارن. چه بسا در شهریور و مهر وضع بدتر بشه و سختر بشه شرایط برگزاری. مسولین بدانند همین افراد اگه به تعویق می افتاد و برگزار نشده بود چه حرفهایی که نمی زدند. و اونوقت میگفتن شما مسول بودید و باید برگزار می‌کردید. آفرین به این روشنفکری و درایت. فقط خواهشی که داریم اینکه وزیر محترم علوم شخصا”نظارت مستقیم بر کنکور سراسری داشته باشد تا حق هیچ دانش آموزی ضایع نگردد و پارتی بازی و غیره در کار نباشد و فقط ملاک علم و دانش بچه ها باشد و تقاضای دوم اینکه خواهش میکنیم در این یک ماه و نیم باقیمانده تکلیف سهمیه های نا حق هم مشخص و حذف گردد تا بچه های درس خوان و آینده ساز مملکت به حق خودشون برسند. خدا پشت و پناه تون

  80. Yas گفته:

    درسته دوستان که در شرایط بدی قراره کنکورمون برگزار بشه، اما چاره چیه؟ نمیشه که دانشگاه رو تعطیل کرد! نمیشه که تلاش چندساله کلی دانش آموز رو پودر کرد که.
    سوالم از همه شماهایی که برای کرونا گرفتن سر جلسه کنکور نگرانید این هست که چرا اگر انقدر نگرانید برای دوازده تا امتحان حضوری نهایی هیچ اعتراضی نکردید؟؟ به نظرم اون ها بسیار خطرناک تر بودن!

  81. Yas گفته:

    در ضمن شما سمپادیا! من اصلا درکتون نمی کنم( البته خودم هم سمپادیم😐) چرا انقدر به خودتون مینازید؟ چرا فکر میکنید واقعا خیلی برترید؟ بابا بیخیال شین دیگه!! خسته تون نشد؟ واقعا هنوز هم بعد از شش سال تحصیل توی این مدارس فکر میکنین دارید واقعا به عنوان یک نخبه توی بهترین مدارس جهان درس میخونید؟؟
    اگر من بخوام یک کلام مدارس سمپاد ایران رو توصیف کنم میگم مدارسی که امکانات عادی یک مدرسه رو فراهم میکنن و بهش میگن سمپاد! مشکل از اونجاست که بقیه مدرسه ها پوکیده ان و معمولا معلم های بیسواد توشون تدریس میکنن وگرنه مدارس ما تازه استانداردهای یک مدرسه نرمال رو داره.

  82. فاطمه گفته:

    اگه کنکورو سر جای خودش میگرفتن الان توی وضعیت سفید کنکورمونو داده بودیم وخلاص با تعویقش بازم وضع بد تر میشه من یکی ترجیه میدم کرونا بگیرم بمیرم تا زحمتم هدر بره

  83. Hana گفته:

    کنکور برگزار بشه…
    بیمار بشیم…
    به خانواده ها انتقال بدیم…
    کادر درمانو از پا در بیاریم…
    هیچ تخت خالی تو بیمارستان نمونه…
    و بمیریم !
    چون یه سری از مسولین به فکر جیب خودشونن 🙂
    و یسری از دوستان خسته شدنو فکر میکنن فقط خودشون درس خوندن و مابقی بهونه میارن 🙂

  84. علیرضا گفته:

    چرا اصرار دارین دانشگاه ها زود باز بشه؟ اصلا هیچ فکر خوابگاهی ها و شهرستانی ها رو کردین؟
    چطور می خواین فاصله اجتماعی رو تو خوابگاه ها کنترل کنید.
    مگه از فضای مجازی هم میشه پزشک و مهندس تحویل مملکت بدین؟
    خواهشاً یه کم تفکر

  85. علیرضا گفته:

    دوستانی که مخالف تعویق اند یعنی یه جوری دروس رو چپوندند تو مغزشون فکر می کنند اگه یه کم دیگه تو خونه بمونند اطلاعات سر ریز میکنه رو فرش؟ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  86. Somii گفته:

    میگن بیماران کرونایی هم میتونن کنکور بدن؟ یعنی اونی که تو آی سی یو هست سوالات شیمی رو کمتر از ۲۰ ثانیه میزنه دیگه😂😂😂

  87. Tarane گفته:

    کنکور یه میلیون داوطلب داره
    احتمال گرفتن کرونا تو این شرایط حداقل تاکید میکنم حداقل یک دهم درصده
    که میشه هزار نفر
    در بهترین حالت حداقل از این کنکور هزار نفر میمیرن
    چطوری میخوایم رعایت کنیم؟ اصلا مگه میشه رعایت کرد؟
    دم در یک ساعت تجمع کنیم که دونه دونه بریم تو
    بازرسی که دم در واساده و نوبتی به بدنامون دست میزنه خیلی راحت میتونه کرونارو از یکی به بقیه انتقال بده
    طرف میخواد برگه پخش کنه به شصتش تف میزنه برگه میده
    واسه بازرسی چهره باید ماسکارو بکشیم پایین
    چهار ساعت ما تو گرما با ماسک سر جلسه کنکوریم نمیکشیم ماسکو پایین یه آب بخوریم تو اون چهار ساعت؟
    ضعف نمیکنیم و نمیخوایم یه شکلات بخوریم؟
    تازه کسایی که از روستا میان خیلیاشون وسیله نقلیه ندارن
    باید چند ساعت تو اتوبوسا و مینی بوسا بشینن تا برسن شهر
    مردم میریزن تو خیابونا پدر مادرا بیرون از سالن منتظر وامیسن
    هزار نفر فقط خود ما کنکوری ها میمیریم
    خانواده ها که بماند
    میدونی چند نفر پدر مادر پیر دارن؟چند نفر ننه باباشون بیماری زمینه ای داره؟
    خودشم نگیره میره انتقال میده به اونا
    از هزار نفر خیلی بیشتر تلفات میده کنکور

  88. ناشناس گفته:

    باسلام.ان شاءالله کنکور هرسه مقطع کارشناسی وارشد ودکتری امسال سرموقع برگزارگردد،وان شاءالله همه بسلامتی امتحان بدهندوبرای هیچ کسی اتفاقی نیوفته.
    ازمسئولین درخواست داریم لطفااین سهمیه ها رو که تصویب شده برداشته بشود، ازهمین امسال سهمیه ها برداشته شود.درهرسه مقطع ان شاءالله
    باتشکر

    • محمد گفته:

      واقعا متاسفم که یکی مثل شما این وضعیت رو درک میکنه و حساب و کتابش هم درسته ولی یه مسئول اینا رو نمیفهمه

  89. ... گفته:

    لعنت به این وضعیت و لعنت به اون داوطلبای خنگی که در سایه کرونا و لحظه اخر تونستن ثبت نام کنن، هی اعتراض میکنن تاخیر تاخیر
    لعنت بهتون، ما بدبختا که از قبل عید داریم میخونیم حالمون از تعویق بهم خورد
    متنفرم از اونایی که میگن مرگ داوطلبان با شماست … الهی همونا کرونا بگیرن شاید به واسطه کرونا چنین افراد نادونی ریشه کن بشن. وقتی قراره با ماسک و دستکش و با فاصله ۱۶۰ سانت از هر طرف بشینیم امتحان بدیم اونم واسه دو ساعت چه چیزی شما رو تهدید میکنه؟ الان تو خیابون راه نمیرین یعنی؟
    متنفرم از همه داوطلبین معترض و خنگ، با گذر زمان وضعیت شیوع کرونا بدتر میشه … لعنت بهتون. لعنتتتتت.

  90. داوطلب کنکور دکترا گفته:

    دوستان عزیز امتحان دکترا و ارشد در حال حاضر لغو شد و هیچی تاریخی فعلا اعلام نکردن …
    سایت سنجش مراجعه کنید و اطلاعیه رو ببینید…

  91. شادی گفته:

    واقعا بعد از این همه سال اهم و مهم کردن بلد نیستن بعضیا … واقعا متاسفم …جون عزیزامونو بخطر بندازیم ک مثلا تلاش ی مشت خر خونه هیچی نفهم هدر نره ؟؟ خانواده های ما ب درک خودتون خانواده ندارید یعنی ؟؟؟ جونتونو از سر راه اواردین؟ حداقل تو هر خانواده ای یک الی دو نفر هستن ک یا بیماری زمینه ای دارن یا بدنشون ضعیفه تحمل بیماری رو ندارن … حق الناس اونا رو بیاریم گردن خودمون بخاطر ی ازمون ؟؟؟؟ فکر نکنید حالا ما ک این حرفارو میزنیم هیچی نخوندیم و شما فقط عقل کلید نخیر ما فقط فضا سیر نمیکنیم واقعیتارو میبینم ک میگیم .. .. بیشتره تاسفمم واس اون خر خونای تجربی هستش ک میخوان کنکور بدن زودتر پزشکی دران … یعنی گل بگیرن اون دانشگاهی و ک شمارو بخواد پذیرش کنه خیر سرتون میخواید دکتر شید … الکی ک نیس یک و نیم میلیون نفر داوطلبه یعنی یک پونزدهم اینام بخان رعایت نکنن بدبخت میشیم …. کسیم ک با نظر من مخالفه جمع کنه از ایران بره 😏

  92. Zahra گفته:

    سلام
    وای بچه ها!!!
    راننده شخصی پدرمم کرونا گرفت مُرد!!!
    31 سالش بود!!!(تو شهر ما که امن تر از همه جا بود!!)
    یعنی نزدیک بود پدرمم کرونا بگیرن بمیرن!!
    سرم که زیادی تو کتاب بوده!!!اصلا نمیدونستم اینقدر جدیه!!!!

  93. سحر گفته:

    با سلام چرا با بی برنامگی می خوان ما رو یک سال از زندگی عقب بندازن چرا باید کنکور به تعویق بیفتد خوب حوزه ها را بیشتر کنن.

  94. بنده خدا گفته:

    من کنکورم سال آینده س ولی می خوام بگم نامردید اگه اوضاع رو از اینی که هست بد ترش کنید ۳ ماه رنگ بیرون رو ندیدم درس خون هم هستم ولی بیشتر نگران اوضاعیم که توش قراره گیر بیفتم.

  95. داوطلب کنکور دکترا گفته:

    سلام دوستان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری فعلا لغو شد و فعلا دیگه تاریخی اعلام نکردن ….

  96. همشهری گفته:

    اقای دکتر نمکی عزیز. خداقوت
    لطفا تکلیف سراسری هم مشخص کنید. بخدا انتظار سخته
    بخدا نمیدونم چجوری برنامه ریزی کنیم. تو رو قران ما رو از این استرس دربیارین. ما همش 17 سالمونه. تحمل این همه بار روانی رو نداریم.
    خواهش میکنم سلامت ما رو هم در نظر بگیرید. ما اولین کنکورمونه. استرس اون هست. بیماری هم دوچندان کرده. این استرسای تعویق و لغو هم دامن زده.
    فک کنید منم جای پسرتون.
    بخدا اصن نمیدونیم محل کنکور چه شکلیه. الان با این استرس چیکار کنیم
    خواهش میکنم سراسری هم کمی تعویق بندازین

  97. علی بیگی گفته:

    با سلام نظر من اینه که کنکور برگزار نشه بهتر هست چون اون برنامه ریزی برای قبل کنکور هنگام کنکور و بعد کنکور ما نداریم.
    و چه بسا که احتمال گرفتمون هم خیلی بالاست.
    تمام

  98. علی بیگی گفته:

    با سلام نظر من این که کنکور نباید برگزار بشه. چون برنامه ریزی لازم برای کنکور نداریم برای هنگام قبل و بعد اون .
    تمام

  99. ... گفته:

    به هرحال زندگی ادامه داره
    کرونا هم هنوز هست، پس باید یاد بگیریم رعایت کنیم وگرنه بدون ماسک و با عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی لغو ازمونها کمک کننده نیست
    میبینید که روزانه صدها نفر میمیرن، مگه اونا دارن کنکور میدن ؟!!! نخیرررر بخاطر بی توجهی و عدم رعایت بهداشته …
    پس اینقد این ازمون دکترای لعنتی رو عقب نندازین.
    هزار و یک برنامه و تصمیم و موقعیت شغلیه ما به همین ازمون بستگی داره
    بله ما خرخون هستیم، چون میخوایم در ازمون قبول شیم، چون هزار مساله در زندگی شخصی ما با این ازمون بستگی داره که فقط این درد رو خودم میدونم و خدای من …

    • رفیع گفته:

      دقیقا….عقب انداختن دوهفته ای کنکور فرقی نداره….از تیرماه که کنکور رو عقب انداختن وضعیت بهتر شد؟ معلومه که نه! تازه وخیم تر هم شد! باید با کرونا کنار اومد نه اینکه زندگی رو متوقف کرد….کنکور باید برگزار بشه

      • مریم گفته:

        خیلی فرق داره … از کرونا که بگذریم، مرداد اوج گرمای مناطق جنوبی هست و دما بالای 45 … تو حالت عادی نمیشه تو این تاریخ امتحان برگزار کرد!!! میگن حوزه‌ها رو بیشتر میکنیم!!! تو همین شهر خود من، کلی داوطلب و تعداد انگشت‌شماری مدرسه با تهویه مناسب!! گرمای طاقت‌فرسای هوا، ماسک، دستکش و استرس کرونا!!!! امتحان باید تو شرایطی برگزار بشه که تا حدی منصفانه باشه!!

  100. ....... گفته:

    واقعا با افزایش حوزه ها و پروتکلی که قرار بود اجرا کنن واسه ازمون مشکل خاصی پیش نمیومد، اینایی که اینقد هول کردن هی مبگن ((ما و خانواده هایمان در خطریم بخاطر یه عده خرخون)) یعنی توی خیابون نمیرن؟ از کنار احدی رد نمیشن؟؟؟
    اینا همونایی ان که میرن مسافرت و عروسی، به ازمون که میرسه سلیته بازی میکنن.

    • روزای شرق گفته:

      سلام من نه موافق تعویقم نه مخالف اما خوبه که یادبگیریم با احترام با هم حرف بزنیم یعنی ما قشر تحصیل کرده این مملکتیم واقعا
      اینکه میگید یعنی بیرون نرفتن نه واقعا بیرون نرفتیم برای هیچ کاری خریدامونم خواهرم که متاهلن انجام میدن میذارن تو حیاط برمیداریم چون بیمار با نقص سیستم ایمنی داریم و همه تلاشمون اینه که این روزارو با کمترین آسیب به پایان برسونیم

  101. محمد گفته:

    واقعا جای تاسف داره که دولتمردها نمیتونن حال و روز مردم را درک کنند اگه خدایی نکرده از داوطلب ها کرونا بگیره اونوقت کل خانواده ی داوطلب هم مبتلا میشن چ کسی پاسخگو خواهد بود؟
    در ضمن با ماسک و دستکش نمیشه کنکور داد مداد از دست سر میخوره اگه عینک هم بزنیم و ماسک بزنیم عینک بخار میگیره و فکر نمیکنم بشه جایی رو دید. من امتحان کردم نمیشه با این شرایط کنکور داد

  102. صبا گفته:

    کاش یه راهکاری پیدا می‌کردند که استرس و نگرانی خانواده‌ها کمتر بشه .. آخه چطور کنکور رو با سینما و مرکز خرید مقایسه می‌کنند!!! هر کس تو این شرایط میره سینما و مرکز خرید، به انتخاب خودش هست و نه اینکه اجبار باشه!! میدونم خیلیها ناچارن واسه امرار معاش برن بیرون و انتخاب خودشون نیست! حالا اونو دولت می‌گه نمی‌تونیم و پول نداریم، ولی این که دیگه پول نمی‌خواد که کاری از دستشون برنیاد!!! منی که بچم بیماری زمینه‌ای داره و الان 5 ماهه نذاشتم این بچه از خونه بیاد بیرون، الان چطور میتونم بفرستمش تو یه فضای شلوغ و سربسته؟!!! نفرستمش هم که سالها تلاش و زحمت این بچه به باد میره …

  103. کنکوری گفته:

    گاهی وقتا بعضی چیزا واسه ما عادی میشه. کرونا هم همینطور شده. البته مقصر مانیستیم. کسایی مقصرن ک دروغ و بهونه و… رو کرونا قرار دادن.
    امروز بعد مدتها ی سرچی کردم تو گوگل و بیمارستانا و بیمارای کرونایی رو دیدیم خیلی متاثر شدم. بخدا این اعدادی ک میگن جون ادماست. خیلی خجالت کشیدم از خودمون.
    من دانش اموز تراز بالایی نیستم اما شب بیداری زیادی کشیدم از بعد عید بالای 16 ساعت در روز خوندم. اصلن میل به لغو و تعویق ندارم. اما دلم واقعا به مردمم میسوزع. شاید با برگزار نشدن کنکورم بجای امار 203 نفر بشه 202 نفر. شاید یک خانواده کمتر عزادار بشن
    من بشخصه حاضرم شبهای بیشتری بیدار بمونم اما مردمم زجر نکشن.
    مگه نه اینکه میخوام کنکور بدم پزشک شم و کمک کنم به مردمم. از الان میخوام اینکارو کنم. میخوام با همین 18 سال سنم شروع کنم خدمتمو.
    کار بزرگی نمیتونم کنم ولی دعا میکنم تاخیر بیفته تا کمتر صدمه وارد بشه.
    و خدا بمن و امثال من توان بده تا باز هم بخونیم و موفق بشیم و از پا درنیایم.
    دوستون دارم مردم عزیزم. انشالله سلامت باشین😘🌹

    • کتی گفته:

      احسنت..👏🏼 کااش همه داوطلبین شعور شما رو داشتند ، درک و فهم خیلی باارزشتر از مدرکه اگه بعضیا متوجه بشن البته

  104. م...... گفته:

    ولی جدای از شرایطو اینا
    اونایی ک امسال کنکور دارن خیلی عشق کردینا
    قشنگ زدین تو دهن زمان

  105. کتی گفته:

    کسایی که ادعا درس خوندن میکنن و میگن بچه های درس نخون خواهان تعویقن و همش تو خیابون اینور اونورن.. چرا ندونسته قضاوت میکنین چرااااااا!! اینایی که تو خیابونا هستن حداقل طرز فکراشون مثل شماهاست که کرونارو جدی نگرفتن و فک میکنن اگه برن جایی هیچ اتفاقی نمیوفته دقیقا عین شماها که فک میکنین با برگزاری کنکور انشاا.. هیچی نمیشه! با ایشاا.. ماشاا.. نمیشه کاری رو پیش برد یکم عاقلانه صحبت کنین.. کرونا خیلی بیشتر از اون چیزی که فک میکنین خطرناکه

  106. کتی گفته:

    دوست عزیزی که داری همینجوری به همه لعنت میفرستی.. اگه شما از قبل عید داری درس میخونی من ۲۵ سال دارم درس میخونم ولی با عشق ، هیچ وقت هم از درس خوندن خسته نشدم تا الأن تا دلت بخواد کنکور دادم از کارشناسی تا کارشناسی ارشد.. یه ریالم واسه شهریه دانشگاه خرج نکردم.. واقعا اگه منطقی به قضیه نگاه کنیم بعد برگزاری کنکورها جون خیلی از آدما به خطر میوفته چرا باید به خاطر خودخواهی ماها یه عده جونشون از دست بدن.. الأن من بهترین شهرم آب و هوا عالی حتی کولر هم روشن نمیکنیم و تو وضعیت قرمز هم نیستیم.. اون بنده خدایی که تو شهرهای جنوبیه چه گناهی کرده!! این انصافه که تو اون گرما با وضعیت قرمز بیماری بری سر جلسه!!! آخه چرا ما آدما انقدر خودخواهیم!! قبل از درس خوندن باید اول انسانیت و باوجدان بودن یاد بگیریم

  107. علیرضا گفته:

    برای من فرقی نمیکنه که کی کنکور بدیم چون اگه 31 مرداد باشه اماده ام اگر هم دیرتر یه چند تا ازمون جامع بیشتر ولی فکر کنم بهتره واکسن ساخته بشه بعدش با خیال راحت بدون استرسی هر کی کنکورشو بده اون عزیزایی هم که مخالف تعویقن هم حق دارن چون درس خوندن فشار خاص خودشو داره ولی باید به فکر سلامتی خودشون و خونوادشون هم باشن مخصوصا والدین که معمولا سنی ازشون گذشته

  108. Asra گفته:

    ببینید اونایی که میگن کنکور عقب بیوفته و فلان تا کی عقب بیوفته اومدیمو کرونا تا دوسال دیگه نرفت ادمی که این چند ماه درس نخونده مطمئن باشید بقیشم نمیخونه کسی که درس خونه کاری به این حاشیه ها نداره کرونا و اینا فقط بهانه اس

  109. Raha گفته:

    سوای همه ی اینا اوضاع فاجعه است،فامیلای من که کرونارو مسخره میکردن الان خیلیاشون مریض شدن،بیمارستانا به هیچ وجه بیمار کروناییو پذیرش نمیکنه،مگر شرایط ویژه که نیاز به اینتوبه شدن و دستگاه ونتیلاتور داشته باشه(مرحله ی آخر)وضعیت خیلی خرابه،من میترسم،صبح به صبح با استرس ساعت ۱۰صبح زنگ میزنم شهرمون به بابام،الکی یه بهانه پیدا میکنم کهدفقط صداشو بشنوم و بدونم زنده است،فکر کنم تو تاریخ ۱۰۰ساله ی ایران اینهمه حادثه وجود نداشته.بیایید انقدر خودخواه نباشیم یکم خودمونو جای طرف مقابل بذاریم.

  110. محمد گفته:

    دوستان سلام.من حدود 15 ماهه که برا کنکور 99 هر روز مطالعه کردم و به صورت عالی خوندم و کاملا آمادگی کنکور را دارم…ولی شرایط کرونا خیلی وحشتناکه .بیشتر از اون چیزی که تصور کنیم.و من بعید میدونم کنکور 99برگزار بشه.و تاریخ کنکور باید یک روز ثابت باشه که دانش آموز بتونه یک ماه قبلش جمع بندی کنه…کاش لا اقل یک تصمیم بگیرن که از کنور سال دیگه عقب نیفتیم چون که کنکور 1400 هم اگه بخواهیم بدیدم قطعا نمیشه زمان را از دست بدیم…..مثلا تا مهر امسال صبر کنیم وبعد بگن کنکور برگزار نمیشه عملا تایم تابستان را برا کنکور بعدی از دست میدیم….خواهشا در کمال احترام به همدیگه همفکری و چاره اندیشی کنیم….با تشکر

  111. عفی گفته:

    الان یه عده میان میگن تنبلی و این چرت و پرتا ولی من خودم خیلی وقته کتابارو تموم کردمو تو این وقت اضافه دارم تست میزنم ولی خدایی تحمل 4 ساعت ماسک زدن تو این هوای شرجی رو ندارم
    خدا خودش به خیر کنه:)

  112. مهدی گفته:

    خب خیلی ساده اونایی که میگن لغو بشه خودشون لغو کنند سال ۱۴۰۰ کنکور بدن ، بقیه هم که مثل من دیگه حوصله این همه استرس رو ندارن و نمی‌خوان یه سال دیگشون حیف بشه برن امسال کنکور بدن .

  113. الهه گفته:

    سلام امیدوارم کنکور به تعویق نیوفته به خدا خسته ایم نه ادعای تراز دارم نه چیزی فقط خواهشا به فکر امنیت سوالات هم باشین خیلی چیزا هستن که مخفی میشن به امید خدا هیچ اتفاقی نه برای شما و البته برا خانوادگان خواهد افتاد کاملا مخالف تعویق هستیم……

  114. فائزه گفته:

    اقا من حاضر یه رشته درب و داغون قبول بشم اما اینقدر مقهور غرورم نباشه تا اینکه مث این ادمنما ها ک بخاطر دوماه تعویق خودشونو کشتن. بابا تو به این دوماه همه چیز یادت میره؟؟؟اگه مث ادم خوندی پس این دوماه رو استراحت کن .

  115. Shakila گفته:

    بعد کنکور دو دسته مرگ خواهیم داشت:
    1)دسته اول اونایی ک در اثر بیماری کرونا به دیار باقی خواهند شتافت
    2) دسته دوم اون دانش آموزایی ک بخاطر قبول نشدن توسط اعضای خانواده شهید میشن
    خدایا خودت به جونیمون رحم کن….

  116. یاسین گفته:

    اونایی که میگن ما درس خوندیم اگه به تعویق بیفته به ما ظلم میشه به ی شرط باهاتون موافقم من پدرم کارگر هس و از نظر مالی ضعیف هستیم و هیچی هم واسه کنکور نخوندم و قبول دارم که با به تعویق افتادن کنکور به شما ظلم میشه چون چن سال پیس من خودم درسخون بودم و افت تحصیلی پیدا کردم حالا میگم اگه سازمان سنجش از پروتکل هاش مطمن هس با سر می رم کنکور میدم ولی به شرطی که مطمن باشن من کرونا نمی گیرم و اگر گرفتم هزینه بیمارستان رو بدن و اگه مردم دیه کاملو بدن همیییییین امروز کنکور می دم پس اگه منم کرونا بگیرم مث شما در حقم ظلم میشه و لطفا نگین سال بعد کنکور بده چون در سال قبل حدود ۵۰ درصد اصلا دانشگاه نرفتن و امسال سال دوم هس باید بریم سربازی

  117. پیروز گفته:

    دوستان به جای وقت تلف کردن و توهین به همدیگه به درس و کار وزندگی تون برسید چه درسخون باشید چه نباشید

  118. 🧠🦴 گفته:

    اونایی ک میگین اگ موافق برگزاری کنکور نیستین بمونینن ۱۴۰۰»»»»من خودم امسال سال سومیه ک میخام کنکور بدم.اونم بخاطر اینک رتبم ی کوچولو جابه جا بشه ک بتونم پزشکیو بیارم.پس الکی نشینین بگیننن اونایی ک نگرانن بمونن ۱۴۰۰.شما ک اصرار ب برگزاری کنکور میکنی لابد ی سهمیه داری میری عمومیو ک زدی موقع اختصاصی میای بیرون اول مهر هم راحت دانشگاه دولتی بهترین رشترو میاری و ی پزشک و مهندس بی سواد ب جامعه اضافه میشه و توی تجمعم قرار نمیگیری.پس نگران خودت نیستی.سری جیم میزنی میای بیروننن.
    من خودم تازه دوس داشتم همون تیر برگزار بشه چون اوضاع بهتر از الان بود.پس فک نکنین اونی ک میگ کنکور لغو بشع تنبله و خنگگه.نگران خانوادشه.جون خودشم نه ها فقط خانوادش.اون خوشحالی بعد کنکور ب چه درد میخوره وقتی مادر ادم پدر ادم ک کلیی مراعات کردن رو تخت بیمارستان باشن.من خودم پدرم از کادر درمانه.یماه خونه نیومد ک ماها مبتلا نشیم.پس بهتره عقلتونو بکار بندازینن.

  119. سروین گفته:

    سلام با این نطرات صدونقیص به جایی نخواهید رسید بهتره سازمان سجش روی پارامترهای دیگر گزینش تحصیلی جای کنکور فکر هم داشته باشه امدیم تا ۱ ماه دیگه شرایط بسیار بدی حاکم شد و مجبور شدن مثل فرودین ماه اقدام کنند انوقت چه تصمیمی خواهند گرفت؟ حتما کنار شرایط عادی برگزاری کنکور باید شرایطی هم در موقعیت های بحرانی و اصطراری در نطر داشت.

  120. :) گفته:

    فتبارک الله احسن الخالقین
    بابا باریکلا به این همه طبع طنز جک چرا دیگه فقط باید بیایم کامنتای نه به کنکور 99 رو بخونیم.
    شخصا از هیوا گروپ بخاطر این همه بها به نظرات مختلف تشکر میکنم. شبمون رو شاد کردید مرسی.
    الانم چون سیل نظراتو دیدم گفتم بزار ماهم بگیم این یکیو کسی تحلیل نکرده بود.
    اقا من خودم شبیه ساز زدم رتبم شد260 پس بچه تنبل نیستم ولی بخاطر این قضیه تعویق دوماهه کتابو بستم و نخوندم با این وجود بازهم خواستار تعویقم چون توان استرس این کنکور و کرونا رو باهم ندارم تازه قضیه ماسکو و دستکشم اگه دایورت کنیم به یه جا.
    اینم بگم که همقطاران عزیز دولت اگه به فکر جوون جماعت بود که 1500نفر ادمو تو ابان98 نمیگرفت بکنه تو قپونی.
    واسه دل اون عزیزیم که فرمود 300000نفر بگ که دوست خوبم درگوشی یواشکی بدون فقط تجربیا700000نفرن.
    بازم مرسی از ملت غیور وتلاشگرمون شبتون خوش.

    • امیر گفته:

      اولاً موضوع ابان ۹۸ هیچ ربطی به اینجا نداشت !!
      دوما تو ابان ۹۸ یه مشت پولدار عوضی ریختن تو خیابون و کل کشور رو خراب کردن رفت و هیچ فقیر هم بینشون نبود! این خودش نشون میده که ابان ۹۸ هم مثل ۸۸ کاملا برنامه ریزی شده بود و واسه گشنگی و فقیر بودن امثال ما نبود ..!
      سوما چطور میشه که همیشه یه گند رو میزنید بعدش با پر رویی اعتراض هم میکنید؟ خودتون این دولت رو انتخاب کردین ! حالا خودتونم میگین این دولت بده ؟ خب میزاشتی اصولگرا ها میومدن سر کار که حداقل حق اعتراض کردن داشته باشی !!
      واسه تعویق کنکور هم فقط باید از مجلس بخواهیم !
      این دولت هیچ کاری نمیکنه ! هیچ !
      مجلس مجلس مجلس ! فقط به مجلس اعتماد کنید!!

      • سمپادیه منطقی گفته:

        جناب اصولگرا عزیز شما که تو این مملکت جر دادین انواعه سهمیه رو لطفا سکوت کنید اره خب مجلس پیشنهاد تعویقو کرد بعدش ردش کرد برو با اون اصولگراهاتون بچسب

  121. مهساهمتیان گفته:

    سلام گلای تو خونه محصلای نمونه توجه کنید ماهم مثل شما یک سال و بیشتر درس خوندیم زحمت کشیدیم,اصلاشما فرض کنید ما معتادیم کرونا نمیگیریم امتحان نهایی بابدبختی یک ساعت ماسک و دستکش تحمل کردیم چطور میتونیم ۴ساعت این وضعو تحمل کنیم اصلا چه تضمینی وجودداره شما که انقدر به کنکور اصرارداری قبول شی اصلا فرض میکنیم که قبول شی وقتی قراره حالاحالاها دانشگاه نری و کلاسات مجازی باشه چه فایده ای داره نکن برادر من نکن خواهر من نکن دوست عزیز بیاید به این کنکور ناکار امد برای همیشه درنظام اموزشی پایان بدیم و مسئولین رو مجبور کنیم که جایگزین مناسب انتخاب کنند امسال بهترین فرصته برای اینکه کنکور رو جر بدیم بندازیم جلوی سگا
    #کنکور_دیوانه_اعدام_باید_گردد

  122. ناشناس گفته:

    به: ۱.۵ میلیون کنکوری امسال
    واقعا ترازت ۷۵۰۰ هست؟
    متاسفم درسته نه متعصفم
    برگزار درسته نه برگذار
    خیلی املای ضعیفی داری؛ خخخخخخخخ

  123. سمپادیه منطقی گفته:

    ببینید عزیزانی که میگین نباید کنکور تعویق بیوفته من و N نفر دیگه که بیماری زمینه ای داریم ولی برا کنکور درحد المپیک خوندیم و اماده ایم ازین ویروس نباید بترسیم جونمون مهم تره یا کنکور

  124. با استلال فکر کنید به نظرم گفته:

    برگذاری کنکور با پروتکل های ویژه بهداشتی دقیقا یعنی چی؟
    میخوان چیکار کنن؟هر داوطلبی که میخواد وارد شه رو با الکل ضدعفونی کنن یا بهشون شیلد بدن؟
    یکم فکر کنیم،صدها هزار داوطلب که قراره به مدت ۴.۵ساعت کنار هم تو یک سالن سر بسته بشینن و آزمون بدن،تکلیف این داوطلبا با شرایط کرونا و فضای بسته و گرما چیه؟
    استرس کنکور به اندازه کافی برای ضعیف کردن سیستم ایمنی کافیه،و این یعنی احتمال مبتلا شدن به شدت بیشتر میشه.
    در کنار این جمعیت زیاد که قراره بیاد و ازمون بده و قطعا ناقل در اون ها وجود داره،بیاین مراقب ها رو هم در نظر بگیریم،کی قراره تضمین بده که اون ها ناقل نیستند و وقتی قراره بچه ها رو بازرسی بدنی کنن اون ها رو مبتلا نمیکنن؟کافیه یک نفر مبتلا بشه،و یک چرخه دومینو وار اتفاق بیوفته برای بقیه…
    دومینویی که نه فقط کنکوری ها رو گرفتار میکنه،خیلی سریع میرسه به خانواده ها و بعد تک تک افراد جامعه.
    مراسم عزا و عروسی رو به خاطر همین تجمعات لغو کردن،اجتماع بیش از ده نفر رو لغو کردن،و حالا دارن صدها هزار نفر رو با دستای خودشون میفرستن بهیک اجتماع بزرگ و در اخر برچسپ خطای انسانی و ناکارامدی مسئولان رومیزنن.
    واقع بین باشیم،این یک خطای انسانی نیست،یک قتل عمومیه…

  125. zibaa گفته:

    سلام منم مثل شما یه دانش اموز کنکوریم رشته تجربی خداوکیلی خودتون اگر بودید اجازه میدادید که بچتون بره تو وسط کرونا بشینه ومنتظر مرگ باشه برگزاری کنکور توسط شما یعنی صف بستن ما دانش اموزا وپیشواز مرگ البته دور ازجون همه دانش اموزا ولز این انصاف نیست من ازشما وتمامی افرادی که مخالف تعویق ویا حذف دارن متاسفم وارزوی دارم که خودشون بد جور درگیر بیماری کویید ۱۹ بشن همونطوری که من دانش اموز ۱۸ سال دچار بیماری شدم وچه دردایی کشیدم امیدوارم که بتونید کاری کنید وگرنه چندین هزار کنکوری نفرین میدن شماهارو وخیلی از خانواده ها اجازه ورود وشرکت کردن فرزندشونو درجلسه نمیدن .مثال چندتا از ولی دوستان واقوام خودم که نزدیک ۲۰ تا کنکوری دارن واوناهم به اشناها میگن وتقریبا گند میزنن در کارهای شما .جون بچتون عاقلانه فکر کنید درغیر این صورت انشالله همتون کرونا بگیرید ومثل من بشید.

  126. zibaa گفته:

    مادرکنکور شرکت نمیکنیم حالا بزارید یا نزارید پشیزی مهم نیست این ازطرف من و۷۸درصد همشهری هام

  127. zibaa گفته:

    بخدا اکسیژن به مغز نمیرسه وقتی ماسک میزنیم خیلی پستی خیلی بیشعورید ما کنکور نمیدیم گرچه خیلی هم خوندیم وسلام وزیر جان نامه تمام.

  128. مینا گفته:

    خدایا الهی بمیرم.خستع شدم استرس سراسر وجودم و گرفته خواهش میکنم جرو بحثاتونو تو همون جلسه هاکه برگذار میکنیدبکنید.همون جا یه تصمیم درست بگیرید.بعد این تصمیمو رسانه ای کنید.این استرس به جز کرونا عوارض دیگه ای دارهقطعا.این بلاتکلیفی عذاب ما هاست.مطمعنم هم وطنای منطقی من در برابر زمان کنکور تسلیم نظر دکترا وکادر درمانی هستن.خواهشا یک بار مسعولین درست درمون تصمیم بگیرن.

  129. Sara گفته:

    کنکور فقط 4 ساعته اونم با فاصله گذاری و حفظ پروتکل ها
    یعنی شما اصلا از خونه بیرون نمیرین مگه میشه اصن؟؟
    قابل توجه بعضی نخبه ها هم باید بگم آدم با شخصیتش نشون میده هوش خوبی داره نه گوسفند خطاب کردن اونایی که ظریب هوشی پایینی دارن😒

  130. Sara گفته:

    گیریم عقب بیوفته کرونا تمومی نداره تا وقتی مردم واقعا جدی نگیرن خودم خیلی هارو میشناسم هنوزم اعتقاد ندارن به کرونا😑

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز