پرواز جنگنده های جدید اف 15 آمریکا (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جت جنگنده اف 15 EX با قدرت مانور بسیار بالا قرار است در آینده وارد ناوگان نیروی هوایی ارتش ایالات متحده شود. این جنگنده در جدیدترین به روز رسانی به تجهیزات پیشرفته تری مجهز شده تا امکان رادارگریزی آن نیز افزایش بیابد. در این ویدیو با جدیدترین جنگنده های اف 15 EX آشنا می شویم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نیروی هوایی آمریکا در دستور کارش طرح جایگزینی جنگنده های اف 22 را دارد و از این رو شرکت بوئینگ برای جبران این تعداد جنگنده های اف 15 جدید را معرفی کرده است. قرار است که 500 جت جنگنده اف 15 قدیمی از رده خارج شوند و با اف 22 و اف 15 EX جایگزین شوند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “پرواز جنگنده های جدید اف 15 آمریکا (ویدیو)

  1. ڪــــــــــــــــــــیان ایرانے اصل گفته:

    اف ۱۴ تامکت رو از رده خارج کرد ک اف ۱۵ اشغال جایگزینش بشه و موندگار .. بنظر امریکایا اف ۱۵ بهتر عمل کرده شاید ک نگهش داشتن و دارن ارتقاع میدن

  2. ناشناس گفته:

    با این تفاسیر این اف15 رادارگریزیش به توان2 بایدباشه واف22بااین همه تبلیغات دربرابراف15جدید هیچه.!!! مگرغیر از این باشه یعنی فقط بخاطر جایگزینی. اینهافقط میخواهندبافروش این جنگنده به نیروی هوایی. شرکت بوئینگ رو از ورشکستگی نجات بدهند. (برای حل بحران درونی امریکا ونظام سرمایه داری) اینکار لازمه

  3. رضا گفته:

    آمریکائها همیشه با مانورهواپیماهاوسلاحهای خودقصددارندکه قدرت نظامی خودرا برتر سایرین نشان بدهنددرحالی که همش بلوفه واصلاََهم اینطوری نیست، موشک باران عین اسدکه به جسدخانهUSAمعروف شده ثابت کردکه آمریکاهمیشه باهمین بلوفهاوهالییودخودش راابرقدرت مطرح کرده وجنگهای آمریکاهمیشه باکشورهای ضعیف بوده حتی هرجاکم آورده ازبمب اتم استفاده کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز