پرفروش ترین گل آپارتمانی با مراقبت آسان

پرفروش ترین گل آپارتمانی با مراقبت آسان کاماپرس

با بیشتر شدن جمعیت شهرها و تراکم شهرنشینی، ارتباط و تعامل انسان با طبیعت به کمترین میزان خود رسیده است. با این وجود هنوز تمام راه‌های ارتباطی از بین نرفته و می‌توانیم کمی از طبیعت را با به سرپرستی گرفتن گل‌های آپارتمانی به خانه بیاوریم. اما درمیان گیاهان آپارتمانی، بعضی از آن‌ها به مراقبت و توجه کمتری نسبت به سایرین نیاز دارند که برای افراد پرمشغله مناسب‌تر هستند.

کاماپرس در این گزارش 5 گیاه پرفروش آپارتمانی با مراقبت آسان را با جست‌وجو در فروشگاه وی آی پی شاپ به شما معرفی می‌کند.

گل آپارتمانی آگلونما صورتی

آگلونما یکی از گیاهان محبوب آپارتمانی است که آن را به نام گیاه همیشه سبز چینی نیز می‌شناسند. آبیاری و نگهراری از این گیاه آن‌قدر ساده است که حتی افرادی که تجربه قبلی در نگهداری از گیاهان ندارند نیز می‌توانند آن را تهیه کنند.

گیاه آپارتمانی آگلونما صورتی رنگ، با قیمت 960 هزار تومان و همراه با گلدان‌هایی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به‌فروش می‌رسد.

گل آپارتمانی آگلونما صورتی کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گل آپارتمانی کروتون الوان

اگر به‌دنبال یک گل آپارتمانی با ارتفاع متوسط و ترکیب رنگی جذاب هستید، کروتون الوان یکی از گلدان‌هایی است که باید تهیه کنید.

این گلدان در فروشگاه وی آی پی شاپ در ابعاد 70*70*150 سانتی‌متری و قیمت روز 1 میلیون و 240 هزار تومان عرضه می‌شود. این گیاه در فصول گرم که در واقع زمان رشد آن است به آبیاری بیشتری نیاز دارد اما در فصل‌های سرد صرفا باید به‌صورت هفتگی آبیاری شود.

گل آپارتمانی کروتون الوان کاماپرس

گل آپارتمانی بونسای لیندا

بونسای در اصطلاحات تخصصی باغبانی به گیاهان کوچکی اشاره دارد که در اندازه و قامت بزرگ‌تر در طبیعت وجود دارند اما با استفاده از انواع خاصی از فنون و روش‌های باغبانی در ابعاد کوچک در محوطه‌ها و فضاهای بسته محل کار و منازل به‌کار گرفته می‌شوند.

بونسای لیندا یک نمونه متفاوت و جذاب از بونسای است که با قیمت حدودی 845 هزار تومان در وی آی پی شاپ دردسترس است. این گیاه برای نگهداری در دمای 15 تا 26 درجه مناسب است و هیچ نیازی به هرس و پیوند زدن ندارد.

گل آپارتمانی بونسای لیندا کاماپرس

گل آپارتمانی کروتون پرتقالی غول پیکر

کروتون پرتقالی از گل‌های آپارتمانی است که می‌تواند تغییرات اساسی در ظاهر و روحیه دکوراسیون منزل شما ایجاد کند و آن را به‌شکل چشم‌گیری بهبود دهد.  برای آبیاری این گیاه صرفا باید به زمان خشک شدن خاک آن توجه کنید و برای جلوگیری از زرد شدن برگ گیاه، آن را در دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

گل آپارتمانی کروتون پرتقالی غول پیکر کاماپرس

گل آپارتمانی کروتون برگ بلوطی

کروتون گیاه بومی مناطقی از اندونزی، استرالیا و مالزی است که با وجود شرایط نگهداری آسانی که دارد اما بسیار حساس است و برای رشد و پرورش این گیاه نیاز به کمی توجه به جزئیات دارید.

برای مثال آبیاری متعادل به این گل آپارتمانی از نکاتی است که درصورت رعایت آن، برگ‌های کروتون پوسیده و آویزان نمی‌شوند. به‌علاوه کروتون برگ بلوطی به نور زیادی نیاز دارد و در صورت قرار گرفتن دربرابر سرمای شدید، به‌سرعت تغییر رنگ داده و دچار ریزش می‌شود. این گیاه آپارتمانی را می‌توانید با قیمت روز 985 هزار تومان از وی آی پی شاپ تهیه کیند.

گل آپارتمانی کروتون برگ بلوطی کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : وی آی پی شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز