پرفروش ترین کفش های مناسب مدرسه در بازار + قیمت شهریور ماه

با نزدیک شدن زمان بازگشایی مدارس، والدین به دنبال خرید فهرست وسایل مورد نیاز فرزند‌شان برای سال تحصیلی جدید هستند. یکی از وسایل مهمی که دانش‌آموزان به آن نیاز دارند، کفش مناسب مدرسه است که پای افراد را خسته نکند و آن را در برابر بیماری‌های مربوط به پا حفظ کند. این کفش‌ها باید انعطاف پذیری بالا و همچنین مقاومت خوبی داشته باشند. انتخاب یک کفش مناسب بستگی زیادی به فعالیت دانش‌آموز در مدرسه دارد. اگر فرزندتان مدام در حال حرکت و فعالیت بدنی است، بهتر است سراغ کفشی با دوام و مقاوم در برابر سایش بروید؛ اما اگر معمولا در مدرسه فعالیت زیادی نمی‌کند، کفش‌های راحتی گزینه مناسبی هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت دیجی کالا، پرفروش‌ترین کفش‌های مناسب مدرسه را معرفی می‌کند.

1- کفش راحتی مدل BK.3.2.7.7

قیمت این کفش در لحظه تهیه گزارش 400 هزار تومان است. این کفش مناسب مدرسه از سایز پای 31 تا 39 را پوشش می‌دهد. جنس آن پارچه‌ای و بنابراین سبک است. این کفش برای افرادی که اغلب اوقات فراموش می‌کنند بند کفش‌شان را ببندند، مناسب است. کفی طبی، این کفش پای فرد را در طول ساعات طولانی استفاده از آن اذیت نمی‌کند. این کفش قابل شست و شو است؛ بنابراین نیازی نیست نگران کثیف شدن آن باشید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کفش مناسب مدرسه- کاماپرس

2- کفش مخصوص پیاده روی بچگانه شیما مدل 430058-80

قیمت این کفش 640 هزار تومان است. این کفش مخصوص پیاده‌روی برای دانش‌آموزانی مناسب است که فعالیت‌های بدنی نسبتا زیادی در مدرسه دارند. جنس این کفش ترکیبی از پارچه و چرم مصنوعی است. این کفش مناسب مدرسه، انعطاف پذیر است و قابلیت گردش هوای آن، اجازه نمی‌دهد پا دچار بیماری‌های پوستی شود. این کفش در سایزهای 32 و 33 وجود دارد.

کفش مناسب مدرسه- کاماپرس

3- کفش راحتی بچگانه داتیس مدل PK.3464

قیمت این کفش راحتی 350 هزار تومان است. جنس این کفش مناسب مدرسه، چرم مصنوعی است و چسب‌های روی آن، پوشیدن و بستن آن را راحت کرده‌اند. این کفش انعطاف پذیر در سایزهای 30 تا 35 به فروش می‌رسد. این کفش در برابر سایش مقاوم است و در استفاده‌های طولانی هم پا را اذیت نمی‌کند.

4- کفش راحتی داتیس مدل WH.3464

قیمت این کفش مخصوص مدرسه 350 هزار تومان است. جنس این کفش از چرم مصنوعی است و چسبی بودن آن، پوشیدنش را راحت‌تر کرده است. این کفش راحتی فشارهای وارد شده به پا را کاهش می‌دهد و همچنین در برابر سایش مقاوم است. این کفش در سایزهای 30 تا 35 به فروش می‌رسد.

کفش مناسب مدرسه- کاماپرس

5- کفش مخصوص پیاده روی بچگانه مدل رایان طبی کد t.a.j رنگ طوسی

قیمت این کفش مخصوص پیاده روی 300 هزار تومان است. پوشیدن این کفش به خاطر نحوه بسته شدن چسبی آن کاملا راحت است. این کفش مناسب مدرسه با قابلیت گردش هوا اجازه نمی‌دهد پا بوی بدی بگیرد یا دچار بیماری‌های پوستی شود. انعطاف پذیری و مقاومت مناسب در برابر سایش این کفش باعث شده دوام و کیفیت خوبی داشته باشد. این کفش در سایزهای 31 تا 35 موجود است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز