پرفروش ترین دوچرخه کوهستان سایز 24 در دیجی کالا

دوچرخه کوهستانی-کاماپرس

دوچرخه‌های کوهستان با دوچرخه‌های شهری تفاوت‌هایی دارند، این دوچرخه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پرشتاب و سریع باشند و در موانع مختلف کوهستان بتوانند دوام بیاورند. قیمت این دوچرخه‌ها برا اساس برند و جنس بدنه و قطعات آن متفاوت است.

کاماپرس در ادامه با جست‌و‌جو در سایت دیجی کالا به معرفی 5 مدل از پرفروش‌ترین دوچرخه‌های سایز 24 در بازار می‌پردازد:

1- دوچرخه کوهستان المپیا مدل Summer s80 سایز 24

جنس بدنه این مدل از آهن است. از ویژگی‌های محصول می‌توان به داشتن کمک فنر جلو دوشاخ قفل‌دار و سیستم دنده 21 سرعته اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های آن داشتن ترمز ویبریک است که بسیار راحت و روان بوده و کارایی بالایی دارد. قیمت آن حدودا 5 میلیون و 650 هزار تومان است.

دوچرخه-کاماپرس

2- دوچرخه کوهستان المپیا مدل new Y500 سایز 24

این مدل مناسب برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال است. در این دوچرخه از جنس فلز برای ساخت فریم استفاده شده و مقاومت بالایی در برابر رطوبت، فشار و ضربه دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن ترمز ویبریک اشاره کرد. قیمت آن حدودا 5 میلیون و 700 هزار تومان است.

آریاک سفر

دوچرخه کوهستانی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

3- دوچرخه کوهستان المپیا مدل new g900 سایز 24

این دوچرخه مناسب برای گروه‌ سنی نوجوان است. در این محصول از جنس فلز برای ساخت فریم استفاده شده و دربرابر فشار و ضربه مقاومت دارد. این مدل دارای ترمز ویبریک است و قابلیت استفاده برای آقایان و بانوان را دارد. قیمت آن حدودا 5 میلیون و 700 هزار تومان است.

4- دوچرخه کوهستان هیلند مدل آلومینیوم سایز 24

این محصول مناسب برای گروه‌ سنی نوجوان و بزرگسال است. جنس فریم آن از آلومینیوم بوده و نوع ترمز آن دیسکی مکانیکی است. این مدل قابلیت استفاده برای آقایان و بانوان را دارد. قیمت آن حدودا 8 میلیون و 300 هزار تومان است.

دوچرخه-کاماپرس

5- دوچرخه کوهستان المپیا مدل WINNER سایز 24

این محصول مناسب برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال بوده و 14000 گرم وزن دارد. در ساخت این دوچرخه از آلومینیوم استفاده شده و دارای مقاومت بالا است. این مدل ترمز بندی ویبریک دارد. قیمت آن حدودا  9 میلیون و 858 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز