پرفروش ترین تیغ اصلاح مردانه که صورت آقایان را زیبا می‌کند

بسیاری از مردان برای اصلاح صور، تیغ خودتراش را به دلیل امکان چرخش روی قسمت‌های مختلف پوست ترجیح می‌دهند. از مهم‌ترین ویژگی‌های خودتراش این است که بتواند همه موها را اصلاح کند و پوست صورت را صاف کند. با توجه به تنوع برندها و مدل‌‌های موجود در بازار، انتخاب خودتراش مناسب کمی سخت است و نیاز به بررسی گزینه‌های مختلف دارد. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان مقایسه برند‌های مختلف و معرفی پرفروش‌ترین مدل‌ها، با صرفه‌جویی در زمان به افراد در انتهاب بهترین مدل کمک می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه با بررسی فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی بهترین تیغ‌های مردانه اصلاح صورت می‎پردازد:

تیغ اصلاح مردانه سه تیغه مدل اکستریم 3 شیک

این تیغ مردانه دارای سه تیغه از جنس استیل ضد زنگ و نزدیک به هم است. این قابلیت باعث می‌شود بتواند با سرعت و دقت موها را بتراشد و پوست را صاف و یکدست کند. نوار ژلی تعبیه شده در بالای این تیغه‌ها دارای خاصیت صابونی است که باعث روان شدن اصلاح بدون بروز کوچک‌ترین آسیب‌دیدگی می‌شود. سری قابل چرخش این محصول امکان اصلاح دقیق همه قسمت‌های صورت را فراهم می‌کند. پنج تیغ یدک نیز در این بسته قرار داده شده است نا در صورت کند شدن بتوانید آن را تعویض کنید.

آریاک سفر

تیغ اصلاح مردانه 2 تیغه مدل اگزکتا

این تیغ اصلاح مردانه دارای دو لبه تیغه است و برای پوست‌های حساس مناسب است. دو لایه نازک تیغ امکان اصلاح کامل صورت با کمترین میزان فشار را فراهم می‌کند. نوار صابونی تعبیه شده در بالای تیغه‌ها دارای ویتامین ای است. در تیغ اصلاح اگزکتا دکمه‌ای قرار داده شده است که با فشار آن، تیغه‌های اصلاح تمیز می‌شوند. در بسته‌بندی این محصول هفت تیغ قرار دارند که دو تیغ آن به صورت رایگان برای مشتریان قرار داده شده است.

تیغ اصلاح مردانه 4 تیغه کواترو تیتانیوم شیک

این تیغ اصلاح دارای تیغه چهارلبه با پوشش تیتانیوم و ضد زنگ است برای اصلاح صورت آقایان مناسب است. این محصول به صورت خوش‌دست طراحی شده و باعث سهولت فرآیند اصلاح می‌شود. همچنین نوار صابونی قرار گرفته در این تیغ اصلاح باعث روان و آسان شدن اصلاح می‌شود. سری این خودتراش قابلیت چرخش و انعطاف 30 درجه را دارد و بدون آسیب رساندن به پوست و ایجاد خراش، قابل استفاده است. در هر بسته‌بندی سه تیغ اصلاح وجود دارد.

تیغ اصلاح مردانه 5 تیغه هیدرو

خودتراش مردانه مدل Hydro 5 با داشتن پنج لبه نازک التراگلاید، باعث سهولت و افزایش سرعت فرآیند اصلاح می‌شود. این خودتراش به آسانی روی پوست سر می‌خورد و بدون ایجاد حساسیت، ریش را به طور یکدست اصلاح می‌کند. این محصول دارای هفت مخزن ژل مرطوب‌کننده در قسمت بالای تیغ است که باعث حفظ رطوبت پوست می‌شود و پوست را در حین اصلاخ نرم می‌کند تا خراش و زخم روی پوست ایجاد نشود.

تیغ فلکس 3 تیغه بیک

این خودتراش دارای سه تیغه مجزا و انعطاف‌پذیر است که با چرخش متقارن و کنترل بهتر فشار وارد شده به پوست، باعث اصلاح راحت و روان پوست می‌شود. این خودتراش بیک با چرخش متقارن با فرم صورت، امکان اصلاح همه نقاط پوست را فراهم می‌کند. نوار بزرگ و نوار نرم‌کننده دارای دو ترکیب ویتامین ای و آلوئه ورا است که برای تامین لطافت و رطوبت پوست تعبیه شده است. دسته منحنی و لبه‌های آجدار امکان کنترل بهتر تیغ را فراهم می‌کند. هر تیغ قابلیت اصلاح تا یک ماه و نیم را دارد.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “پرفروش ترین تیغ اصلاح مردانه که صورت آقایان را زیبا می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز