پرفروش ترین اتو بخار بوش + قیمت

لست سکند

بوش یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی است که توانسته با تولید محصولات مرغوب و باکیفیت اعتماد بسیاری از افراد را به خودجلب کند و طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کند. برند بوش همواره تلاش کرده با ارتقا دادن محصولات خود و اضافه کردن امکانات منحصر‌به‌فرد، آنها را از سایر برندهای تولیدکننده لوازم خانگی متمایز کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین اتوبخارهای بوش در بازار را معرفی می‌کند.

۱اتو بخار بوش مدل TDA3024010

قیمت این اتوبخار ۵ میلیون تومان است. این اتوبخار با توان مصرفی ۲۴۰۰وات و کفه‌ای از جنس سرامیک ساخته شده است‌. ایناتوبخار به سیستم ضدرسوب مجهز است و مانع از تشکیل رسوب در مخزن خواهد شد و کاربران را از جهت صرف هزینه برای خریدمواد شوینده بی‌نیاز خواهد ساخت‌.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سیستم ضدچکه اشاره کرد که مانع از ایجاد هرگونه لکهبر روی لباس در هنگام فرایند اتوکشی خواهد شد. قابلیت اتوکشی عمودی از دیگر مزایا این دستگاه به‌شمار می‌رود که می‌توان به وسیلهآن انواع پرده و لباس‌های مجلسی را به‌صورت آویزان و عمودی بخاردهی و اتوکشی کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتربخوانید:


۲
اتو مخزن دار بوش مدل TDS6040

قیمت این اتوبخار ۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است. این اتوبخار با توان مصرفی ۲۴۰۰ وات از کفی سرامیک ساخته شده است کهفرایند اتوکشی را به‌راحتی انجام می‌دهد. این دستگاه بخاردهی پیوسته را با قدرت ۱۲۰ گرم بر دقیقه و بخاردهی لحظه‌ای را با قدرت۳۸۰ گرم بر دقیقه انجام می‌دهد. با استفاده از بخاردهی لحظه‌ای این محصول می‌توان سخت‌ترین چین و چروک موجود بر روی لباس رابه‌سرعت از بین برد‌.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به حالت secure آن اشاره کرد. در مواقعی که به هر دلیلی اتو را بر رویلباس رها کردید، این قابلیت مانع از سوختن لباس شما می‌شود و به صورت خودکار اتو خاموش خواهد شد.‌


۳
اتو مخزن دار بوش مدل TDS6080

قیمت این محصول ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. فناوری Hygienic Steam این دستگاه ۹۹ درصد باکتری های موجود بر رویپارچه را از بین می‌برد. با استفاده از ولوم چرخشی تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه می‌توان براساس نوع و جنس پارچه لباس میزان دماو حرارت اتو را تنظیم و کنترل کرد. قابلیت i-temp موجود بر روی این دستگاه به‌صورت اتوماتیک براساس نوع پارچه میزان بخاردهی وحرارت را کنترل خواهد کرد و کاربران را از تنظیم دما حین اتوکشی بی‌نیاز می‌سازد.

سیستم اکو اقتصادی ECHO این محصول ضمنارتقا کارایی اتو، میزان مصرف انرژی آب را تا ۳۰ درصد و مصرف برق را تا ۲۰ درصد کاهش خواهد داداین محصول بخاردهی عمومی را با 120 گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه ای را در 400 گرم در دقیقه انجام می‌دهد و چین و چروک هایعمیق لباس را به‌راحتی از بین می‌برد.


۴
اتوبخار بوش مدل TDA302401W

این دستگاه دارای توان مصرفی ۲۴۰۰ وات بوده و از جنس کفه سرامیک ضدخش ساخته شده است. این دستگاه با مجهز بودن به دوسیستم داخلی ضد رسوب Anti Calc و سیستم اتوماتیک تمیزی از تشکیل رسوب در دستگاه جلوگیری می‌کند و دوام و ماندگاریبخاردهی آن را حفظ می‌کند. سیستم ضدچکه این اتوبخار مانع از ایجاد لکه بر روی لباس خواهد شد. قابلیت بخاردهی عمومی ایندستگاه قادر است با بخاردهی ۴۰ گرم بر دقیقه چین و چروک‌های عادی را از بین ببرد.

همچنین، می‌توان به وسیله بخاردهی لحظه‌ای باقدرت ۱۵۰ گرم بر دقیقه سخت‌ترین چین و چروک‌ها را از روی لباس‌ها در کمترین زمان ممکن از بین برد. سیستم بخار advanced دستگاه، به‌صورت بهینه بخار را تولید کرده و بر روی سطح پارچه پخش می‌کند. بدین‌صورت علاوه بر بالا بردن کیفیت اتوکشی از آسیبدیدن پارچه حین اتوکشی جلوگیری می‌کند.


انتهای پیام

مرتبط با : بوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز