پرطرفدارترین ماشین ظرفشویی موجود در بازار

ماشین ظرفشویی-کاماپرس
لست سکند

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم مدرن خانگی است که به حفظ سلامتی خانم‌ها، به خصوص زنان شاغل، کمک می‌کند.

به گزارش کاماپرس به نقل از هوم سرویز، اما موضوع خرید ماشین ظرفشویی مناسب، پیدا کردن نصاب ماشین ظرفشویی حرفه‌ای و سرویس آن باید مورد توجه اهالی منزل باشد.

شست و شوی ظروف با دست دردسرهای زیادی دارد که تلف شدن وقت و هدر رفتن آب از بدترین نتایج آن است. ضمن اینکه حتی برای شستن تعداد کمی ظرف باید مدت زیادی سرپا ماند و این مسئله برای افرادی که شاغل هستند و در خانه کار می‌کنند، بیماری‌های ستون فقرات، واریس، آرتروز و … را ایجاد خواهد کرد. در صورتی که به دلایل ذکر شده دچار مشکلاتی هستید، قبل از این بیماری شما پیشرفت کند بهتر است یک ماشین ظرفشویی مناسب بخرید.

خیلی از مردم فکر می‌کنند با توجه به تورم و مسائل اقتصادی به وجود آمده، خرید ماشین ظرفشویی به هزینه زیادی احتیاج دارد، به همین خاطر حاضر به تحمل درد و مشکلات عضلانی هستند. اما لزوما نباید ماشین ظروفشویی گران قیمت خرید! خیلی از این وسایل در ابعاد کوچک و با قیمت و کیفیت مناسب در بازار وجود دارد و پاسخگوی نیاز روزمره مشتریان است. قاعدتا که اگر هدف از خرید ماشین ظرفشویی داشتن یک برند مناسب و کارکرد طولانی مدت باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت کرد، اما لزوما اینگونه نیست. در ادامه پنج مدل از ماشین ظرفشویی‌های پرمخاطب بازار معرفی می‌شوند؛

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B

افرادی که برای خرید ماشین ظرفشویی به دنبال برند خوب بازار هستند، می‌توانند مدل‌های بوش را بررسی کنند. این مدل ماشین 14 نفره بوش دارای سیستم تشخیص میزان مواد شوینده، سیستم آب هیدرولیکی اکتیوواتر و سیستم تشخیص میزان آب آکوآ سنسور است. ظرفیت این مدل 10 لیتر بوده و عمق آن به 60 سانتی متر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15305

خرید ماشین ظرفشویی از برند ایرانی از جهت ارائه خدمات پس از فروش و رفع مشکلات احتمالی همواره توصیه می‌شود. مدل مذکور از برند پاکشوما با ظرفیت 15 نفره و سه عدد سبد، یکی از مدل‌های پرطرفدار بازار است. این مدل ماشین پاکشوما به قفل کودک مجهز است و قابلیت شست و شوی سریع دارد. ضمنا مدل مذکور دارای هشت برنامه شست و شو است.

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3206BS

ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا، یک محصول جمع و جور برای استفاده روزمره است که یک سبد و ظرفیت شش نفره دارد. این ماشین با ظرفیت 6 لیتر و عمق 500 سانتی متر، دارای قابلیت شست و شوی تاخیری تا 24 ساعت و سیستم تمیزکننده سلف کلین است.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC65

ماشین ظرفشویی دی سی 65 یکی از مدل‌های پرطرفدار بازار است که ظرفیت 14 نفره و سه سبد دارد. این دستگاه دارای دکمه لمسی و هفت برنامه شست و شو است. شست و شوی خودکار، اقتصادی، سریع و با دمای بالا، همچنین امکان شستن با نصف ظرفیت و برنامه یووی و خشک کن از جمله امکانات این ماشین ظرفشویی هستند.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L352S

این مدل ماشین جی پلاس به دو عدد سبد مجهز شده و به اندازه 13 نفر ظرفیت دارد. این مدل دارای دو عدد سبد و قفل کودک است. میزان مصرف انرژی این ماشین بالاترین گرید را دارد. این ماشین ظرفشویی به 5 برنامه شست و شو مجهز شده است.

ماشین ظرفشویی-کاماپرس

نکته مهم بعد از خرید ماشین ظرفشویی

اما بعد از خرید ماشین ظرفشویی مناسب خانه، مسئله نصاب ماشین ظرفشویی و خدمات پس از فروش آن مطرح می‌شود. مشتریان باید توجه کنند که ماشین ظرفشویی مانند هر وسیله برقی دیگری ظرافت‌های خاص خود را دارد و نباید آن را به افراد غیرمتخصص سپرد. سهل انگاری در این موضوع باعث خواهد شد تا وسیله کارکرد مناسبی نداشته باشد و در مدت کوتاهی دچار خرابی شود. بنابراین باید نصاب ماشین ظرفشویی متخصص برای این منظور به کار گرفته شود. یکی از مجموعه‌های تخصصی در نصب ماشین ظرفشویی، هوم سرویز است.

خدمات این مجموعه به گونه‌ای است که مشتری برای یافتن متخصص و برآورد هزینه نصب ماشین ظرفشویی دلواپسی ندارد. این مجموعه خیال مشتریان را از بابت نصب درست، آسوده کرده و حتی هزینه نصب ماشین ظرفشویی را نیز قبل از حضور متخصص در محل برآورد می‌کند. فقط کافی است مشتریان به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند یا با آن تماس بگیرند تا در کوتاه‌ترین زمان متخصصان این شرکت به مکان مورد نظر آن‌ها مراجعه و مشکل را رفع کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز