پرطرفدارترین خودروها را در ایران بشناسید

لست سکند

متقاضیان خودرو معمولا قبل از خرید قیمت انواع مدل‌های داخلی و خارجی را بررسی می‌کنند و سپس محصول مورد نظر را می‌خرند. در صورتی که شخصی قصد خرید خودرو را داشته باشد، به جای مراجعه به بازار از طریق وبسایت‌های آنلاین معتبر به مقایسه قیمت‌ها می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید خودرو داخلی تا سال 80 رونق زیادی داشت و بیشتر مردم این محصولات را ترجیح می‌دادند. اما با گسترش فناوری اطلاعات و شبکه‌های مجازی و همچنین رشد واردات اتومبیل، مردم از امکانات خودروهای خارجی و نوع عملکرد آن‌ها آگاه شدند. به همین دلیل دهه 90، بیشتر سرمایه داران و مردم طبقه متوسط به خودروهای خارجی، حتی مدل‌های میان رده، روی آوردند.

البته در آن زمان قیمت این نوع خودروهای معقولانه‌تر بود. اما اکنون نرخ انواع خودروها اعم از داخلی و خارجی رشد قابل توجهی داشته، به گونه‌ای که برای خرید معمولی‌ترین مدل خودرو داخلی باید 300 میلیون تومان هزینه کرد. با این حال مردم با توجه به بودجه خود همچنان قیمت انواع مدل‌های داخلی و خارجی موجود در بازار را بررسی می‌کنند و سپس به خرید می‌پردازند. در صورتی که زمان کافی برای شناسایی خودروهای پرطرفدار داخلی و خارجی را ندارید و مایل به آگاهی از این مورد هستید، در ادامه تعدادی از مدل‌های پرمتقاضی معرفی خواهند شد؛

خودروهای پرمتقاضی داخلی و خارج کدام هستند؟

بر اساس گزارش کیان دیجیتال، پرطرفدارترین خودرو ساخت داخل در سال 1400، پراید سدان بود. بعد از آن پژو پارس بیشترین طرفدار را داشت. برخلاف تصور عامه، پژو 206 در سال 1400 رتبه سوم پرمتقاضی‌ترین خودرو را به خود اختصاص داد.

راز آسمان پایتخت

اما برای خودروهای خارجی، طی یک سال اخیر برندهای فرانسوی نتوانستند جای برندهای کره‌ای را اشغال کنند. همچنان برند هیوندای و کیا بیشترین طرفدار را در بین ایرانیان دارند. بنا بر آمار و مشاهدات میدانی، سانتافه، بیشترین تقاضا را از برند هیوندای به خود اختصاص داد. بعد از آن کیا اپتیما و هیوندای آزرا طرفداران زیادی را در بین دیگر خودروهای هیوندای و کیا داشتند.

البته این گزارش براساس مشاهدات تقاضای خریداران خودرو در شبکه‌های مجازی تنظیم شده و ممکن است آمار در مشاهدات میدانی اندکی متفاوت باشد.

نکته مهم که قبل از خرید خودرو باید به آن توجه کرد

اهل فن همواره به خریداران خودرو توصیه می‌کنند به آمار معاملات خودروهای مختلف و سهم آن‌ها از بازار توجه داشته باشند. زیرا ممکن است در آینده اتفاقی بیفتاد که شما مجددا قصد فروش خودرو را داشته باشید. در صورتی که هنگام خرید این محصولات به بازار آن توجه کنید، هنگام فروش، اتومبیل روی دست شما نخواهد ماند و در کمترین زمان ممکن و با بهترین نرخ  فروخته خواهد شد.

خرید خودرو نقدی و اقساطی در سایت همراه مکانیک

اگر دنبال خرید خودرو هستید و می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان قیمت محصولات مختلف را رصد و بررسی کنید، وبسایت همراه مکانیک به شما کمک خواهد کرد. با مراجعه به نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک، امکان مقایسه قیمت خودروهای مختلف و خرید را دارید.

از آنجایی شرایط بسیار نوسانی است و هر لحظه امکان رشد قیمت خودرو وجود دارد، بهترین راه خرید خودرو، خریدن آن به شکل اقساطی است. همراه مکانیک به منظور راحتی مشتریان چنین گزینه‌ای را نیز دارد و خریداران با استفاده از آن می‌توانند اتومبیل مورد نظرشان را بخرند. برای این مورد نیز کافی است گزینه فروش اقساطی انتخاب شود، تا انواع مدل‌های اتومبیل به همراه مبلغ اقساط و میزان پیش پرداخت برای متقاضیان به نمایش گذاشته شود.

در صورتی که بودجه مشخصی برای خرید خودرو کنار گذاشته‌اید اما برای انتخاب مدل سردرگم هستید، می‌توانید از کارشناسان همراه مکانیک کمک بگیرید. این گروه متخصص شما را به خوبی راهنمایی خواهند کرد تا بهترین مدل خودرو را خریداری کنید. برای گرفتن مشاوره کافی است با گروه کارشناسی همراه مکانیک تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز