پرداخت غیرحضوری وام خرد چه زمانی آغاز خواهد شد؟

لست سکند

محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، اعلام کرده که فرآیند پرداخت وام خرد با عملیاتی شدن سفته الکترونیک به صورت صدرصدی غیرحضوری انجام خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک رسالت، حسین‌زاده اعلام کرده که هم اکنون امکان خرید و صدور اینترنتی سفته به صورت شبانه روزی در بانک رسالت فراهم است. افرادی که خواهان سفته الکترونیک هستند بهتر است به سایت آی کاپ مراجعه کرده و این سفته را بخرند. بانک رسالت همواره به دنبال تسهیل در پرداخت وام خرد به مشتریان بوده و در همین راستا طی چند سال گذشته سامانه اعتبارسنجی مرات را در اختیار متقاضیان قرار داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

متقاضیان انواع وام بعد از احراز هویت و افتتاح حساب به صورت غیرحضوری، همچنین با عملیاتی شدن سفته الکترونیک و تعریف مقررات و ضوابط و همینطور سامانه‌ها در وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی از یک سال قبل، مشتریان امکان دریافت تسهیلات خرد را به صورت الکترونیک خواهند داشت.

راز آسمان پایتخت

برخی دستاوردهای جدید بانک رسالت

بانک رسالت همواره نسبت به بهبود خدمات و بهتر شدن شرایط وام دهی به مشتریان توجه داشته و دارد. به همین دلیل این مجموعه طی سال جاری در جشنواره بانک محبوب من به عنوان ششمین بانک محبوب ایرانی انتخاب شد. این جشنواره با حضور نزدیک به 110 هزار نفر از مشتریان بانکی کشور و از میان 28 بانک، بانک رسالت به عنوان برتری دست پیدا کرد.

همچنین چند روز قبل این بانک در همایش یاوران اشتغال و خودکفایی به دلیل حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی و توانمند کردن اشتغال مددجویان و … مورد تجلیل قرار گرفت. این همایش با هدف تقدیر از بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان و با حضور مقامات بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، کمیته امداد و … برگزار شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رسالت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز