پرتکرارترین سوالات مسافران در تور مالزی سنگاپور

تور مالزی سنگاپور-کاماپرس
لست سکند

تعداد زیادی از مسافران، تور سنگاپور را همراه با مالزی رزرو می‌کنند؛ چرا که پروازهای تهران- سنگاپور به صورت روزانه انجام نمی‌شود و بلیط پروازها نیز قیمت بالایی دارد؛ بنابراین گردشگران می‌توانند تور مالزی سنگاپور را با قیمت بسیار مناسب‌تری خریداری کنند.

به گزارش کاماپرس، با رزرو تور مالزی سنگاپور، پرواز شما از تهران به مقصد کوالالامپور انجام می‌شود و سپس ترانسفر بین دو کشور به صورت زمینی صورت می‌گیرد که تاثیر قابل توجهی بر کاهش هزینه سفر می‌گذارد. البته انتخاب نوع ایرلاین هم روی قیمت تور مالزی سنگاپور تاثیرگذار است.

در این گزارش، برخی از مهم‌ترین سوالات مسافران در تور مالزی سنگاپور پاسخ داده شده که در ادامه آمده است.

آیا برای سفر به مالزی و سنگاپور به ویزای توریستی نیاز است؟

بله. البته اخذ ویزای توریستی مالزی به مدت زمان سفر بستگی دارد. چنانچه کمتر از 14 روز در مالزی اقامت داشته باشید، نیازی به اخذ ویزا ندارید و تنها باید ویزای توریستی سنگاپور دریافت کنید. ویزای توریستی مالزی برای گردشگران ایرانی به صورت فرودگاهی صادر می‌شو؛ بنابراین گردشگران باید در یکی از فرودگاه‌های این کشور به گیت روادید مراجعه کنند تا ویزای توریستی مالزی در پاسپورت‌شان ثبت شود. اما ویزای توریستی سنگاپور را باید پیش از سفر و به صورت الکترونیکی دریافت کرد. صدور این ویزا بین هفت تا 10 روز کاری زمان می­برد.

چرا تور مالزی سنگاپور محبوبیت زیادی دارد؟

کسانی که قصد سفر به سنگاپور دارند، می‌توانند با رزرو این تور ترکیبی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی و به دو کشور محبوب در جنوب شرق آسیا سفر کنند. همچنین مسافران می‌توانند در این دو کشور برای اخذ ویزای کانادا و آمریکا اقدام کرده و یک سابقه سفر قوی برای خود ایجاد کنند. از سوی دیگر، این دو کشور دارای طبیعت بکر، فرهنگ و تاریخ غنی، معماری مدرن و تفریحات هیجان‌انگیز هستند؛ در نتیجه، با رزرو این تور می‌توان با یک تیر دو نشان زد و یک سفر فراموش‌نشدنی را تجربه کرد.

راز آسمان پایتخت

تور مالزی سنگاپور-کاماپرس

کدام ایرلاین‌ها پرواز تهران-کوالالامپور را انجام می‌دهند؟

پرواز گردشگران از تهران به کوالالامپور با ایرلاین‌های قطر ایرویز، ایرعربیا، ترکیش ایرلاینز و امارات ایرلاینز انجام می‌شود. تمام این پروازها پیش از رسیدن به مقصد به ترتیب در دوحه، شارجه، استانبول و دبی توقف خواهند داشت.

ترانسفر زمینی مالزی-سنگاپور چقدر طول می‌کشد؟

برای سفر زمینی بین دو کشور مالزی و سنگاپور، زمان چندانی را از دست نمی‌دهید. این مسئله با توجه به مقرون به صرفه بودن ترانسفر زمینی، خبر بسیار خوبی است. مسافت زمینی بین دو شهر کوالالامپور و سنگاپور حدود شش ساعت طول می‌کشد.

بهترین زمان رزرو تور مالزی سنگاپور چه زمانی است؟

سنگاپور و مالزی در نزدیکی خط استوا واقع شده‌اند و به همین دلیل، تغییرات دمایی زیادی در این دو کشور مشاهده نمی‌شود. بارش‌های موسمی و رطوبت هوا در این دو کشور در اکثر ایام سال مشاهده می‌شود. اگر قصد دارید که در بهترین شرایط آب و هوایی، تور مالزی سنگاپور را رزرو کنید، بهتر است که در فصل پاییز و زمستان برای سفر اقدام کنید.

نیمه دوم سال به عنوان فصل اوج گردشگری در هر دو کشور شناخته می‌شود؛ بنابراین چنانچه قصد دارید تا حد ممکن در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بهتر است قید سفر در فصل پاییز و زمستان را بزنید. رزرو این تور به خصوص در فصل تابستان، ارزان‌تر از سایر زمان‌ها است؛ چرا که به دلیل گرمای هوا تعداد گردشگران کاهش پیدا می­کند و قیمت‌ هتل، بلیط هواپیما و امثال آن ارزان می‌شود.

تور مالزی سنگاپور-کاماپرس

در سفر به مالزی و سنگاپور از کدام جاذبه‌ها دیدن کنیم؟

در هر دو کشور، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و تفریحی زیادی وجود دارد که ممکن است شما را برای رزرو چندین باره تور مالزی سنگاپور وسوسه کند. در سفر به سنگاپور می‌توانید از مارینا بی سندز دیدن کنید. در آنجا امکان قدم زدن در یک مکان دیدنی، لذت بردن از غذاهای خوشمزه، گشت و گذار در مراکز خرید  مواردی از این قبیل دارید. در نزدیکی مارینا بی سندز، سه باغ بزرگ و خیره‌کننده به نام «گاردن بای د بی» وجود دارد که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. از دیگر جاذبه‌های گردشگری مشهور سنگاپور می‌توان به اسکله کلارک، موزه ملی، جاده اورچارد و باغ وحش سنگاپور اشاره کرد.

توصیه می‌کنیم در مدت زمان اقامت خود در مالزی، بازدید از غارهای باتور، جزیره ردانگ، ارتفاعات کامرون و شهر جرج تاون را از دست ندهید. همچنین این کشور معابد باشکوه و تاریخی زیادی دارد که کاوش در آنها می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد.

بهترین تور مالزی سنگاپور را از کجا رزرو کنیم؟

چنانچه تور مالزی سنگاپور را از آژانس گردشگری “نهال گشت” رزرو کنید، می‌توانید از خدماتی مانند اقامت در هتل همراه با صبحانه، ترانسفر زمینی بین کوالالامپور و سنگاپور، بلیط رفت و برگشت، سیم­کارت، ویزای سنگاپور، بیمه مسافرتی و پشتیبانی 24 ساعته بهره‌مند شوید. کارشناسان مجرب این مجموعه، شما را در انتخاب بهترین پکیج و برنامه‌ریزی یک سفر به‌یادماندنی راهنمایی خواهند کرد. برای اطلاع از قیمت و جزئیات تور مالزی سنگاپور می‌توانید به وبسایت آژانس نهال گشت به آدرس www.nahalgasht.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 0261830 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز