پراید وانت و پراید هاچ بک در بازار چند؟

به غیر از خودرو پراید بقیه خودرها از آخرین روز هفته گذشته تا امروز هیچ افزایش قیمتی نداشته اند.

به گزارش کاماپرس قیمت پراید ۱۱۱ از چهارشنبه هفته گذشته ۱ میلیون تومان بیشتر شده تا این خودرو به قیمت ۱۳۸ میلیون تومان به فروش برسد. البته این افزایش قیمت در میان سایر مدل های پراید هم دیده می شود. پراید ۱۳۱و ۱۳۲ هر کدام با ۱ میلیون تومان افزایش قیمت به ترتیب به قیمت های ۱۲۱ و ۱۲۴ میلیون تومان رسیده اند،پراید ۱۵۱ هم با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۲۴ میلیون تومان رسیده است.

تیبا و ثبات قیمت یک هفته ای
خودروهای گروه تیبا هم در چند روز گذشته ثبات قیمت داشتند. قیمت تیبا هاچ بک ای ایکس در حال حاضر ۱۶۲ میلیون تومان اعلام شده است و تیبا هاچ بک پلاس امروز ۱۶۷ میلیون تومان قیمت دارد و تیبا صندوقدار اس ایکس بنزینی و تیبا صندوقدار پلاس به ترتیب ۱۴۴ و ۱۶۲ میلیون تومان قیمت دارند.
دنا هم گران نشد
ثبات قیمت ها در انواع خودروهای دنا نیز دیده شد.به گزارش خبر آنلاین دنا معمولی در حال حاضر ۳۲۷ میلیون تومان، دنا پلاس دنده ای توربو ۴۸۵ میلیون تومان و دنا پلاس دنده ای ساده ۴۰۰ میلیون تومان قیمت دارند و خودروهای ساینا ای ایکس دنده ای و ساینا پلاس دنده ای نیز که طی چند روز اخیر از افزایش قیمت ها در امان بودند در حال حاضر به ترتیب ۱۵۸ و ۱۷۷ میلیون تومان قیمت دارند.
سمند روی خط گران نشدن
خودرو سمند هم در۲۴ ساعت گذاشته افزایش قیمت نداشته است. سمند ال ایکس ای اف ۷ در حال حاضر ۲۳۷ میلیون تومان، سمند ال ایکس ساده ۲۰۸ میلیون تومان و سمند سورن ای ال ایکس نیز در ال حاضر ۲۷۴ میلیون تومان قیمت دارند.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز