پالایش یکم صدرنشین 4 سهام پرسود بورس شد

لست سکند

نماد پالایش یا همان صندوق پالایشی یکم که تعداد انبوهی از سهامداران بی صبرانه افت و خیزهای آن را پیگیری می کنند روز یکشنبه 5 بهمن ماه برای چهارمین روز متوالی مثبت بود و از نظر افزایش قیمت در بین 4 سهام پر سود بورس در این روز، جایگاه نخست را از آن خود کرد.

به گزارش کاماپرس، روند رو به رشد قیمت دومین صندوق ETF دولتی در روزهای اخیر افزایشی نه، بلکه جهشی بوده و به نظر می رسد تیره روزی های سهامداران پالایش به پایان رسیده و بعد از مدتها ضرر و زیان، شاهین بخت و اقبال روی دوش آنها فرود آمده است.

بازدهی این صندوق برای سهامداران حرفه ای یا خوش شانس هایی که دوشنبه قبل ریسک خرید پالایش را قبول کرده اند بسیار شیرین است چرا که پالایش در چهار روز معاملاتی بعد از دوشنبه هفته قبل رشد قیمت قابل توجهی داشته و به جز یک روز که افزایش قیمت 6 درصدی را تجربه کرده در سه روز دیگر رشد قیمت حدود 10 درصدی را به ثبت رسانده است.

در ادامه 4 سهام از پرسودترین سهام های روز یکشنبه 5 بهمن ماه را مرور می کنیم که پالایش با بازدهی بالای 9 درصدی در صدر آنها قرار گرفته است.

1. صندوق پالایشی یکم با نماد پالایش ؛ رشد قیمت 9/82 درصد

راز آسمان پایتخت

پالایش در صورتی که به روند رو به رشد خود با همین شیب کنونی ادامه دهد اوایل هفته آینده سهامداران را به نقطه سر به سر خواهد رساند و بعد از آن وارد منطقه سود خواهد شد. پیش بینی ها هم حاکی از ادامه روند صعودی این سهم است اما باید منتظر ماند و دید پیش بینی ها رنگ واقعیت به خود می گیرد یا خیر.

2. صندوق واسطه گری مالی يكم سهام با نماد (دارا يكم)؛ رشد قیمت 8/53 درصد

دارا یکم برای بسیاری از سهامداران خاطره خوبی بجا گذاشته چرا که این صندوق کار خود را در زمان اوج رونق و سود بورس شروع کرد. روز گذشته بازدهی خوب این صندوق باز هم توجه سرمایه گذاران بورسی را به خود جلب کرد.

3. شرکت كيا الكترود شرق با نماد (كيا) ؛ رشد قیمت 5/91 درصد

نماد کیا روز گذشته در میان شرکت های کوچک و متوسط فرابورس خوش درخشید و بازدهی خوبی برای سهامداران خود داشت. این شرکت در گروه ساخت محصولات فلزی نیز بهترین عملکرد را در روز گذشته ثبت کرد.

4. شرکت صنايع پتروشيمی خليج فارس با نماد (فارس)؛ رشد قیمت 5/22 درصد

نماد فارس از بزرگان بازار سهام و نمادهای شاخص ساز بورس است که روز گذشته ضمن رشد قیمت بالای 5 درصدی وضعیت شاخص کل را نیز بهبود بخشید. اگر رشد خوب فارس نبود افت بازار در نیمه دوم معاملات بیش از این در شاخص کل به چشم می آمد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار بورس ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز