ویدیوی اسرارآمیز سامسونگ از محصول جدیدش

سامسونگ
لست سکند

شرکت سامسونگ رسما تأیید کرده است که کنفرانس مطبوعاتی جدید Galaxy Unpacked در تاریخ 28 آوریل 2021 برگزار می شود تا از “قدرتمندترین دستگاه کهکشانی” خود رونمایی کند.

به گزارش کاماپرس، رقابت در بازار محصولات الکترونیکی بسیار داغ و حساس است و سامسونگ نیز یکی از بازیگران این بازار به شمار می رود که هر از چندی با محصولی جدید رقبا را به چالش می کشد. این سومین Galaxy Unpacked امسال است که از سوی شرکت کره ای برگزار خواهد شد. در ماه ژانویه سامسونگ اولین رویداد را برای رونمایی از سری Galaxy S21 برگزار کرد و در ماه مارس نیز کنفرانسی را برای بزرگداشت معرفی گوشی های جدید سری Galaxy A به نمایش گذاشت.

چه محصولی در بسته اسرارآمیز سامسونگ نهفته است؟

قرار است سامسونگ تا چند روز دیگر یعنی 28 آوریل 2021 محصول جدیدی به بازار عرضه کند و طبق معمول گمانه زنی ها برای نوع این محصول و ویژگی های آن آغاز شده است. به گفته برخی فعالان در حوزه فناوری بعید به نظر می رسد که در این رویداد گوشی هوشمند جدیدی از سوی سامسونگ رونمایی شود و انتظار می رود این محصول جدید یک لپ تاپ باشد. پیش از این گزارش شده بود که غول کره جنوبی قصد دارد لپ تاپ های جدیدی را به بازار عرضه کند که احتمالاً این لپ تاپ ها از سری Galaxy Book Pro و Galaxy Book Pro 360 باشند که از فناوی 5G پشتیبانی پشتیبانی کرده و از قلم S-Pen، صفحه های OLED و سخت افزار قدرتمند بهره می برند.

راز آسمان پایتخت

در این شرایط تیزر جدیدی که سامسونگ برای معرفی این محصول منتشر کرده نیز در عین جذابیت و هیجانی که در بیننده ایجاد می کند، حالت رازگونه ای دارد و معمای محصول جدید این شرکت کره ای را حل نمی کند.

همچنین لازم به ذکر است شرکت سامسونگ تلفن های هوشمند تاشو جدیدی را برای عرضه آماده می کند اما انتظار می رود رونمایی از آنها تا تابستان به طول انجامد.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز