ولخرجی های عجیب سلبریتی ها؛ از دستگاه تشخیص ارواح تا وان طلا

معمولا حساب بانکی سلبریتی‌ها حسادت‌ برانگیزترین بخش زندگی این افراد است. اما گاهی پول بسیار زیاد این افراد باعث می‌شود که رفتارهای عجیب و غریبی بروز دهند. داشتن میزان زیادی پول ممکن است قضاوت درباره نحوه خرج کردن آن را دشوار کند. بعضی اوقات سلبریتی‌ها پول‌های هنگفتی را برای خرید چیزهای احمقانه صرف می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به عجیب‌ترین ول‌خرجی‌های سلبریتی‌های معروف جهان می‌پردازد.

لیدی گاگا

لیدی گاگا همیشه علاقه زیادی نسبت به جهان ماوراء طبیعی نشان داده است. عجیب‌ترین ولخرجی که او کرده سرمایه‌گذاری بر روی دستگاه تشخیص ارواح بوده است. لیدی گاگا 50 هزار دلار برای این پروژه سرمایه‌گذاری کرد.

راز آسمان پایتخت

مایلی سایروس

داشتن یک خودروی رنج روور رویای بسیاری از افراد است. این در حالی است که مایلی سایروس یک خودرو رنج روور را فقط برای گرداندن توله سگ‌های خود در اطراف شهر خریده است.

پاریس هیلتون

همه افراد حیوانات خانگی خود را دوست دارند اما پاریس هیلتون دیوانه خرج کردن پول برای سگ خود است. هیلتون 325 هزار دلار تنها برای ساخت یک عمارت کوچک برای سگ خود خرج کرده است.

آنجلینا جولی

ولخرجی آنجلینا جولی به زمانی که عاشق برد پیت بود برمی‌گردد. آنجلینا برای تولد برد پیت او را با یک آبشار اختصاصی مخصوص به خود و یک عمارت بر فراز آن غافلگیر کرد. این خانه کپی دقیقی از خانه‌ای که فرانک لوید رایت، مشهورترین معمار جهان، بر فراز آبشار ساخته بود است. ساخت این عمارت 12 میلیون دلار برای آنجلینا آب خورده بود.

برد پیت

می‌توان گفت ولخرجی برد پیت یکی از عجیب‌ترین شیوه‌ها برای هدر دادن پول است. برد پیت به وسایل جنگی علاقه زیادی دارد. همین مسئله او را ترغیب کرد که پول زیادی برای خرید یک تانک تی 54 شوروی خرج کند.

بیشتر بخوانید:

نیکولاس کیج

مدت‌ها شنید می‌شد که نیکولاس کیج دچار مشکلات مالی است. با این حال او 250 هزار دلار برای خرید یک اسکلت کامل دایناسور تی‌رکس خرج کرد. کسی نمی‌داند که این اسکلت در کجا نگهداری می‌شود.

لیل وین

لیل وین تمامی دندان‌های خود را با الماس پوشانداست. او با خرج کردن 200 هزار دلار برای این موضوع میزان زیادی پول را برای یک کار احمقانه خرج کرد.

مایک تایسون

یکی از بزرگ‌ترین ولخرجی‌ها مربوط به مایک تایسون است. او یک وان حمام طلا برای خود سفارش داد. تایسون چیزی حدود 2/3 میلیون دلار برای خرید این وان حمام خرج کرد.

ویکتوریا بکام

ویکتوریا بکام همیشه به خرید وسایل گران‌قیمت معروف است. اما یکی از عجیب‌ترین ول‌خرجی‌های او خرید یک آیفون با روکش طلا است. او حدود 36 هزار دلار برای خرید این آیفون خرج کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز