وضعیت بی ان بی در سه ماهه اول سال 2024

سه ماهه اول سال 2024 بازار کریپتو پیشرفت خوبی داشت و برخی از رمزارزهای آن توانستند سود زیادی به دست آورند. یکی از این رمزارزها بی ان بی است که در گزارش سه ماهه عملکرد برجسته و خوبی داشت. با وجود چنین شرایطی خرید BNB صرفه اقتصادی زیادی دارد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از کوین کوین 98 آنالیتیکز، توئیتی را مبنی بر آمارهای کلیدی شبکه بی ان بی چین از کیو 1 منتشر کرد. براساس این گزارش، درآمد بلاکچین مذکور در سه ماهه اول سال میلادی جاری نسبت به سه ماهه گذشته بالغ بر 70 درصد افزایش داشته است. عملکرد مذکور باعث شده تا خرید BNB رونق پیدا کند.

چیزهایی که برای بی ان بی خوش بینانه هستند احتمالا به جو صعودی بازار ارتباط دارد. ارزش بازار در گردش این سکه نزدیک به 65 درصد بالا رفته و در سه ماهه نخست به 60 میلیارد دلار رسیده است. این میزان نسبت به مدت مشابه سال 30 درصد صعود داشت. تعداد کل دارندگان توکن در سه ماهه نخست سال جاری از 113 میلیارد دلار فراتر رفته و نزدیک به 80.7 درصد افزایش داشته است.

درباره رمزارز بی ان بی بیشتر بدانید

با توجه به شرایط مذکور برخی علاقه دارند تا این رمزارز را خریداری و ذخیره کرده یا مقادیر بیشتری از آن را داشته باشند. قبل از خرید این رمزارز معامله گران بهتر است با مکانیسم شبکه آن آشنا شوند و سپس به معامله بپردازند. بلاکچین بی ان بی یک بلاکچین مقیاس پذیر و قدرتمند است که توسط صرافی محبوب بایننس عرضه شده و از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند. این بلاکچین در تلاش است تا جایگزین اتریوم شود و تاکنون موفق شده توجه توسعه دهندگان، کسب و کارها و کاربران را به خود جلب کند.

بی ان بی از زمان پیدایش تاکنون به خوبی در بین معامله گران حرفه‎‌ای مطرح شده و همواره در حال توسعه است. این شبکه برای خود برنامه‌هایی دارید. بی ان بی چین تضمین کرده که همواره غیرمتمرکز، منبع باز و جامعه محور باقی بماند و به منظور توسعه هر چه بیشتر به تلاش‌های مشترک توسعه دهندگان، جامعه کاربران و اعتبارسنج‌های خود متکی باشد. این زنجیره در تلاش است توسعه خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله سوشال فای، گیم فای و متاورس گسترش بدهد.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که بی ان بی به دلیل سازگاری زیاد، کارمزد تراکنش پایین، عملکرد خوب و … بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کدام درگاه ایرانی برای خرید بی ان بی مناسب است؟

ایرانیان مانند همه معامله گران رمزارزی امکان خرید چنین ارز دیجیتالی را دارند منتهی باید از طریق یک درگاه معتبر داخلی برای آن اقدام کنند. یکی از این درگاه‌ها کیف پول من است که افراد به منظور خرید BNB و نگهداری آن از طریق این درگاه باید ثبت نام به عمل آورند. بعد از ثبت نام و احراز هویت، معامله گران این امکان را دارند در وبسایت اصلی این مجموعه به آدرس https://kifpool.me بروند و سپس با استفاده از روش‌های مختلف مانند انتقال بانکی، کارت اعتباری و … امکان واریز پول به صرافی و خرید رمزارز مذکور را دارند.

افراد قبل از خرید و فروش یا نگهداری بی ان بی این امکان را دارند تا از نمودارها و ابزارهایی که در درگاه کیف پول من وجود دارد استفاده کرده تا تصمیم گیری درستی داشته باشند.

مختصری درباره کیف پول من بدانید

علاوه بر بایننس کوین، امکان خرید بیت کوین، اتریوم، تتر و … از این درگاه نیز وجود دارد. کیف پول من همواره می‌کوشد تا زمینه خرید و فروش انواع ارز دیجیتال در بستری امن و مطابق با استانداردهای روز دنیا را فراهم کند. افراد به منظور آگاهی از خدمات بیشتر این مجموعه امکان تماس با شماره 02191306781 را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز