وضعیت بحرانی خدمات سلامت دیجیتال با محدودیت اینترنت

سلامت دیجیتال-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

بررسی‌ها نشان می‌دهد که سفارش‌های پلتفرم‌های حوزه سلامت دیجیتال در دو ماه گذشته ۵۷ درصد کاهش یافته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محدودیت‌های ایجاد شده برای اینترنت در ایران روی کسب و کارهای زیادی اثر گذاشته است. اگرچه هنوز گزارش جامع و کاملی از میزان بیکاری‌ها، ضرر و زیان مالی و از دست رفتن کسب و کارها منتشر نشده است، اما برخی منابع به صورت محدود و با تمرکز روی یک حوزه اطلاعات قابل توجهی از وضعیت کسب و کارهای دیجیتال در روزگار محدودیت اینترنت منتشر کرده‌اند.

از جمله اینکه «تپسل» به تازگی گزارشی از وضعیت کسب و کارهای فعال در حوزه سلامت دیجیتال منتشر کرده است. این گزارش با بررسی آماری چند کسب و کار معروف در این زمینه همراه با داده‌های قابل اتکایی در رسانه‌ها منتشر شده است.

راز آسمان پایتخت

تپسل این گزارش را با تمرکز بر فعالیت «بقراط»، «هومکا»، «پذیرش ۲۴»، «دکتر نکست» و «دکتر کرمانی» منتشر کرده است. همه این برندها پلتفرم‌های شناخته شده‌ای در حوزه سلامت دیجیتال به حساب می‌آیند.

این گزارش فعالیت این برندها را در یک دوره ۶۰ روزه بعد از ایجاد محدودیت برای اینترنت بررسی کرده است. در این گزارش آمده که در مجموع ۵۷ درصد استفاده کاربران از این پلتفرم‌ها کاهش یافته است. در سایر بررسی‌ها هم مشخص شده که تماس‌ها ۳۷ درصد، ویزیت سایت ۲۶ درصد و کاربرهای فعال این پلتفرم‌ها ۵۲ درصد کاهش یافته است. همچنین از دست رفتن صفحات اینستاگرامی این کسب و کارها با چند ده هزار دنبال کننده دیگر مشکلی است که به این کسب و کارها آسیب زده است.

انتهای پیام

مرتبط با : استارتاپ هومکابقراطپذیرش 24تپسلدکترنکست
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز