واکسن کرونا بر قیمت جهانی طلا هم اثر گذاشت

قیمت هر گرم طلای 18 عیار تا ساعت 12:50 امروز معادل یک میلیون و 45 هزار و 800 تومان تعیین شد که نسبت به دو روز گذشته 1/14 درصد رشد داشت. نرخ هر مثقال طلای 18 عیار نیز با رشد 56 هزار تومانی نسبت به پنج شنبه گذشته معادل 4 میلیون و 530 هزار تومان اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، وجود ثبات نسبی در قیمت هر اونس جهانی طلا و نرخ ارز در داخل، عامل تاثیر گذار بر ثبات نسبی بازار طلا است. به گفته ایوب اکبری پور، عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، احتمالا مشخص شدن نتایج مذکرات و خروجی آن بر قیمت طلا اثر جزئی خواهد داشت. در حال حاضر تنها شوکی که می‌تواند بر بازار داخلی تاثیرگذار باشد، توقعات و اخبار برجامی است.

قیمت سکه امامی تا قبل از ساعت یک عصر نیز 10میلیون و 450 هزار تومان اعلام شد که نسبت به دو روز پیش 1/33 درصد رشد را تجربه کرد. نیم سکه هم با افزایش 0/89 درصدی در مقایسه با پنج شنبه گذشته، به قیمت 5 میلیون و 600 هزار تومان در بازار به فروش رسید. قیمت ربع سکه هم با 0/69 درصد رشد نسبت به دو روز پیش، به 3 میلیون و 590 هزار تومان رسید.

آریاک سفر

امروز هر اونس طلا در بازار جهانی، هزار و 782 دلار ارزش‌گذاری شد که در مقایسه با دیروز 5/5 درصد افزایش یافته است. به عقیده اکبری پور، آنچه که بیش از همه بر قیمت جهانی طلا می‌تواند تاثیرگذار باشد، بحث واکسیناسیون جهانی کروناست؛ کما اینکه تاکنون هم همینطور بوده و باعث صعود آن شده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز