وام 50 میلیون تومانی بانک سپه به چه افرادی پرداخت می شود؟

مشتریان بانک سپه که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح «نگین مهر» هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک سپه که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی این مجموعه هستند، باید حداقل سه ماه از زمان افتتاح سپرده‌شان بگذرد تا امکان درخواست این تسهیلات را داشته باشند. حداقل میزان سپرده گذاری برای دریافت این وام 500 هزار تومان اعلام شده است. این وام قرض الحسنه بوده و با توجه به میزان ماندگاری سپرده دو یا چهار درصد کارمزد دارد. متقاضیان این تسهیلات باید به بانک ضامن رسمی ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 1 میلیون و 476 هزار و 199 تومان است. کل سود تسهیلات، 3 میلیون و 143 هزار و 173 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 53 میلیون و 198 هزار و 173 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

میزان وام تکلیفی پرداختی بانک سپه در دی ماه

بانک سپه سال 1304 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون می‌کوشد تا در زمینه جذب سرمایه سرگردان جامعه و سوق دادن آن به سمت فعالیت‌های مولد اقتصادی به منظور تحقق اهداف کلان اقتصاد کشور موثر باشد. در حال حاضر این بانک انواع خدمات شخصی و اصناف و شرکتی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این بانک انواع تسهیلات در قالب طرح‌های مختلف یا به شکل تکلیفی را به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌کند. براساس آخرین آمار روابط عمومی بانک سپه، این مجموعه در دی ماه سال جاری بالغ بر 15 هزار فقره تسهیلات در حوزه کمک ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری و خود اشتغالی پرداخت کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام 50 میلیون تومانی بانک سپه به چه افرادی پرداخت می شود؟

  1. اسماعیل گفته:

    سلام من رفتم سه ماه قبل شعبه اولش با برخورد خوب تمام شرایط را پرسیدم و سپرده گذاری کردم .الان که رفتم رفتار کلا متفاوت و کلی اذیت کردند حتی با اینکه حقوق بگیر خود بانک سپه هستم.بعداز کلی تکمیل مدارک گفتند اعتبار نداریم و آخر سال قول وام نمیدیم تا بعداً.هیچ جواب مشخصی ندادند و وام هم فعلا واریز نشده بعد از ده روز تکمیل مدارک .شکایت به بانک مرکزی نوشتم از طریق سامانه جواب دادند به بازرسی بانک سپه گزارش بدید.به بازرسی بانک سپه گزارش دادم جواب دادند به دلیل عدم وجود اعتبار به شعبه مراجعه نمایید،🤦

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز