وام 250 میلیونی مسکن با چه شروطی پرداخت می‌شود؟

نداشتن چک برگشتی و بدهی معوق بانکی از جمله شرایط دریافت تسهیلات 250 میلیون تومانی نوسازی برای سازندگان است.

به گزارش کاماپرس؛ در سالهای اخیر اگرچه رشد قابل توجهی داشته است اما با توجه به تورم بالای بازار مسکن و رکودی که هم اکنون در این بازار حاکم است همچنان مردم از خرید مسکن نا امید هستند.
در همین راستا دولت طرح مسکن ملی را اجرا و قول خانه دار شدن داد اما تا زمان اجرای کامل این طرح نیز زمان بسیاری طول خواهد کشید و با توجه شرایط فعلی یکی از راهکارها برای رونق بازار مسکن وام مسکن است.
پیش از این وام بیشترین میزان پرداختی وام مسکن 200 میلیون تومان بود اما فروردین ماه ۹۹ بود که خبر رسیده طبق شرایطی این وام به 250 میلیون تومان افزایش می یابد.

سقف تسهیلات نوسازی

محمد حسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن به تسنیم گفته است: در جریان انعقاد قرارداد میان بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی این قول به وزارت راه و شهرسازی داده شده است که در صورت وجود منابع در چارچوب سیاست‌های اعتباری بانک مسکن امسال و همچنین در صورت وجود درخواست سازنده حرفه‌ای، تا سقف 250 میلیون تومان تسهیلات نوسازی پرداخت کند.

کارنامه تسهیلات پرداختی

آریاک سفر

او با اشاره به کارنامه یک سال اخیر تسهیلات پرداختی به پروژه‌های ساخت‌وساز در بافت فرسوده، گفت: از ابتدای سال گذشته تا 15 مردادماه امسال، تعداد 13 هزار و 339 فقره تسهیلات به‌ارزش 8/027 میلیارد ریال به مرحله امضا قرارداد رسیده‌اند. از کل تسهیلات امضاشده، رقمی معادل 2/152 میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک و رقمی بالغ بر 5/854 میلیارد ریال از محل قرارداد عاملیت تأمین شده است.

شروط دریافت تسهیلات

مدیر امور اعتباری بانک مسکن ارزش کل تسهیلات پرداخت‌شده در بازه زمانی مذکور را معادل 5/619 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پیشرفت حداقل 20درصدی پروژه ساختمانی، نداشتن چک برگشتی و بدهی معوق بانکی از شرایط دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده برای سازندگان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مسکن
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز