وام 25 میلیونی با سود 10 درصد و بازپرداخت 60 ماهه به کدام زوج‌ها پرداخت می‌شود؟

لست سکند

وام قرض الحسنه ازدواج امسال به 70 میلیون تومان برای هر یک از زوجین افزایش یافته و برای زوج های زیر25 سال این وام 100 میلیون تومان به ازای هر یک از زوجین است اما یک وام 25 میلیونی با سود 10 درصد و اقساط 60 ماهه نیز به برخی زوج ها تعلق می گیرد.

به گزارش کاماپرس، زوج های جوان امسال هر یک 70 میلیون تومان وام ازدواج می گیرند که این وام قرض الحسنه و با کارمزد 4 درصد پرداخت می شود. اگر عروس و داماد زیر25 سال باشند – عروس باید زیر 23 سال باشد – مبلغ وام ازدواج قرض الحسنه هر یک از آنها به 100 میلیون تومان می رسد. مبلغ قسط های وام 100میلیونی ازدواج برای متقاضیان دارای شرط سنی مذکور ، ماهانه یک میلیون و 12هزار تومان است.

شرایط تسهیلات 25 میلیونی با سود 10 درصد

علاوه بر این وام ها تسهیلات دیگری نیز برای برخی زوج های جوان در نظر گرفته شده است. این زوج های جوان فرزندان بازنشستگان کشور هستند. به بیان دقیق تر، فرزندان بازنشستگان کشوری می‌توانند وام ازدواج ۲۵ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۰درصد دریافت کنند.

این تسهیلات با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه (۵ساله) است و پیش بینی می شود امکان پرداخت وام به واجدین شرایط بعد از ثبت نام متقاضیان حداکثر تاپایان شهریورماه سال جاری فراهم شود.

خبرهای مهم امروز را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است ثبت نام این نوع تسهیلات به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir در بازه زمانی دو هفته انجام خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های جذاب، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

16 دیدگاه برای “وام 25 میلیونی با سود 10 درصد و بازپرداخت 60 ماهه به کدام زوج‌ها پرداخت می‌شود؟

  1. رازق گفته:

    کسی هست بتونه راهنمایی کنه مثلا سنم 37ساله اما زن دارم میخام زن دوم بگیرم زن دومم 17 سالشه آیا ب یکی از ما تعلق نمیگیره وام ازدواج یا ن؟

  2. محسن گفته:

    داداچ چه خبرته بزار یکی هم برا ما بمونه،اولا زندگی اولت مرفع هست عشق و حالتو بکن نیست پس چرا با قرض و قوله دومیشم بدبخت میکنی ؟کلاهتو قاضی کن تامام

    • سودا گفته:

      احسنت به دیدگاهتان. واقعا جوانی یک زن را تباه کنی حالا چه وضع مالی خوب باش چه نباش. بعد بذاری بری. توی سختی‌ها که زن اول هست بنده خدا. خدا را خوش نمیاد

  3. علی گفته:

    سلام وام به کسانی تعلق میگیره که وام دریافت نکردن اگه شخصی قبلاازدواج کرده و وام دریافت کرده بهش تعلق نمیگیره و اگر وام را دریافت نکرده میتونه برای دیافتش اقدام کنه

  4. اکو گفته:

    سلام من سه تا زن گرفتم وام ازدواج نگرفتم 34سالمه الان میخوام زن چهارم بگیرم میتونم وام ازدواج بگیرم؟

  5. سامان گفته:

    پیشنهادم اینه که وقتی زن داری و دنبال‌بیستو پن جم میلیون تومان وام میگردی گ…میخوری زن دوم میگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز