وام 200 میلیون تومانی حمایتی بانک کشاورزی مختص چه افرادی است؟

بانک کشاورزی طی سال‌های فعالیت خود در راستای توسعه و شکوفایی بخش کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی، همواره از کشاورزان حمایت کرده و در این خصوص طرح‌های تسهیلاتی زیادی را ارائه داده که یکی از آن‌ها طرح «بسته گندم» است. سقف مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک کشاورزی همواره کوشیده تا گامی موثر در تامین نیازهای مشتریان خود و همچنین رشد تولید و اشتغال بخش کشاورزی بردارد، به همین دلیل وام بسته گندم را ارائه داده است. مشتریانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک کشاورزی حساب کوتاه مدت عادی داشته باشند و حداقل سه ماه یا حداکثر 12 ماه از افتتاح آن گذشته باشد. سود این تسهیلات 17 درصد بوده و متقاضیان برای دریافت آن باید اعتبار شغلی داشته باشند و ضامن مناسبی را ارائه بدهند. بازپرداخت این تسهیلات برحسب مدت میانگین حساب و ضریب برابری تعیین می‌شود و حداکثر به 36 ماه می‌رسد. طی مدت زمان خواب سپرده به اصل آن سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با در نظر گرفتن سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 7 میلیون و 130 هزار و 545 تومان است. کل سود این تسهیلات به 56 میلیون و 699 هزار و 638 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 256 میلیون و 799 هزار و 638 تومان خواهد بود.

بانک کشاورزی چه خدماتی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد؟

در حال حاضر بانک کشاورزی با هزار و 817 شعبه و 50 شعبه تخصصی ارزی به ارائه انواع خدمات شامل سپرده‌ای، تسهیلاتی، بانکداری اینترنتی، خدمات ارزی، نظام‌های بازپرداخت، طرح ناظرین ویژه، بازپرداخت اقساط تسهیلات، درخواست درگاه پرداخت اینترنتی و … مشغول است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز