وام 200 میلیونی بانک مهر ایران ؛ بدون سود با اقساط 60 ماهه

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از مشتریان خود و براساس ابلاغیه جدید بانک مرکزی، به متقاضیان واجد شرایط وام 200 میلیونی می‌پردازد. افراد برای این تسهیلات باید میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان دریافت این وام 200 میلیونی باید در یکی از شعب بانک مهر سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افراد برای دریافت این تسهیلات باید حداقل خواب سپرده سه ماهه ایجاد کنند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها کارمزد 4 درصدی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه اعلام شده است. افراد برای دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. لازم به ذکر است که پرداخت این وام به بودجه شعبه و ابلاغیه بانک مرکزی بستگی دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با توجه به مبلغ وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط 3 میلیون و 333 هزار و 333 تومان است. مجموع رقم وام و سود آن نیز به 200 میلیون و 100 هزار تومان می‌رسد.

بانک مهر ایران چه نوع خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بانک مهر ایران با سرمایه اولیه هزار و 500 میلیارد تومانی در سال 1386 افتتاح شد و از آن زمان در قالب قرض الحسنه خدمات مختلفی به مشتریان ارائه می‌دهد. این مجموعه در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی نیز اقدامات مهمی را انجام داده است. طوری که اخیرا مدیرعامل این مجموعه اعلام کرد؛ حدود 30 درصد از وام‌های این بانک بدون مراجعه پرداخت می‌شود. این مجموعه تلاش دارد تا شبکه وثایق را نیز به سمت غیرحضوری شدن سوق دهد. به این صورت مردم می‌توانند بعد از اعتبارسنجی و به واسطه سامانه‌های بانک در دسترس بانک مهر، از طریق سفته الکترونیکی، توثیق سهام و … وام مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “وام 200 میلیونی بانک مهر ایران ؛ بدون سود با اقساط 60 ماهه

  1. رضا گفته:

    برای وام فرزند آوری ثبت نام کردم بعد از دو ماه از بانک مهر ایران پذیرش شدم
    بعد از طریق سیستمی به شعبه اسلامشهر ارجاع دادن بعد از مراجعه کارشناس بانک مهر ایران گفت برو یکسال دیگه بیا شعبه تا پروندتو به جریان بندازیم .
    خاک عالم بر سرمون

  2. جلیل بازنشسته گفته:

    با سلام پرداخت وامها باید راحت باشد با وثیقه یا نامه کسراز حقوق برای بازنشستگان تسهیل گردد سعی شودامور رااسان کنیم با شرایط منطقی و مستدل باورکنید ضامن شده یک معضل حذف شود وثیقه ویانامه کسرازحقوق آزاداره مربوطه

    • نوید گفته:

      به ازای هر چهار ماه سپرده گذاری، به همان مبلغ وام، یک وام با بازپرداخت یکساله به شما تعلق می گیرد.
      مثلاً اگر صد میلیون را چهار ماه در حساب قرار دهید یک وام صد میلیونی یکساله دریافت می کنید. حال سایر مبالغ رو خودتان حساب بفرمایید

  3. حسین شمخانی گفته:

    سلام برای این دویست میلیون چقدر باید ۳ ماه مسدود شود وآیا از معدل جاری خود در این مورد میشه استفاده کرد

    • ژلوفن گفته:

      به ازای هر چهار ماه سپرده گذاری، به همان مبلغ وام، یک وام با بازپرداخت یکساله به شما تعلق می گیرد 200 میلیون چهار ماه بگذاری۲۰۰ میلیون باباز پرداختیکساله بهت وام مین ۴۰۰ میلیون ۴ ماه بذاری ۲۰۰ تومن ۲۴ ماهه ۶۰۰ تومن چهار ماه بذاری ۲۰۰ تومن ۳۶ ماهه بهت میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز