وام 10 میلیونی ضروری به کدام بازنشستگان تعلق می‌گیرد؟

یک مقام مسئول در صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات جدیدی از پرداخت وام 10 میلیونی ضروری به مشمولان این صندوق را اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، وام‌ضروری از وام های مورد استقبال بازنشستگان است و گره از برخی مشکلات ریز و درشت این اقشار می کاهد. بر این اساس مسئولان صندوق بازنشستگی از ابتدای تابستان سال 1399 مبلغ وام‌ضروری را افزایش داده اند.

بنا به اعلام تسنیم، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان این که رقم وام‌ضروری به بازنشستگان کشوری به 10 میلیون رسیده است، گفت: مبلغ این وام از تیرماه امسال به ۱۰ میلیون تومان افزایش داشته و با برنامه ریزی های انجام شده گرفته طی چند روز آینده کسانی که قبلاً ثبت‌نام کرده و تعیین اولویت شده بودند وامشان را دریافت می کنند.

اقساط وام‌3 ساله و نرخ سود 4 درصد است

محمود مرتضایی در توضیح مشمولانی که وام‌ضروری به آنها تعلق می گیرد، اظهار کرد: این وام به تمام بازنشستگانی که ثبت‌نام کنند و از گذشته تسهیلات ضروری دریافت نکرده باشند و یا وام قبلی خود را تصفیه کرده باشند تعلق خواهد گرفت.

آریاک سفر

این مقام مسئول در صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد:  بعضی از بازنشستگان هم قبل از اینکه وام خود را تصفیه کنند، مشمول دریافت وام جدید خواهند بود که این افراد شامل بیماران خاص و کسانی که مشکلات جدی دارند، می‌شود.

وی درباره فرآیند پرداخت وام‌ضروری به بازنشستگان گفت: ابتدا متقاضیان با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مدارک خود را در این سایت بارگذاری می‌کنند و سپس مدارک توسط کارشناسان صندوق بازنشستگی مورد بررسی قرار می‌گیرد و تسهیلات مذکور به بازنشستگان پرداخت می‌شود. همچنین اقساط این تسهیلات به صورت سه ساله و سود ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز